Audyt sklepu internetowego
Co zapewniamy?
-
Zgodność rekomendacji z zaleceniami Google
-
Wykorzystanie profesjonalnych narzędzi
-
Wsparcie w realizacji zmian
Zamów bezpłatną analizę SEO
Pozycjonowanie w Traffic Trends
200 000
fraz w TOP3
800 000
fraz w TOP10
7mln+
ruch z SEO
23mln+
przychodu z SEO
Audyt sklepu internetowego pod kątem SEO to potężny zbiór wartościowych rekomendacji!
Chcesz upewnić się, że Twoja strona jest odpowiednio przygotowana do procesu pozycjonowania? Zleciłeś pozycjonowanie, ale nie jesteś zadowolony z efektu? Działasz samodzielnie, ale w zakresie optymalizacji brakuje Ci wiedzy? Nic prostszego! Audyt SEO to potężny zbiór rekomendacji zmian, które poprawią ocenę Twojej strony w oczach Google’a.

PO PIERWSZE
KOD STRONY
Każdy element Twojej strony internetowej to równocześnie szansa i zagrożenie dla jej pozycji. Najmniejsze niedopatrzenie w kodzie strony może narazić Cię na znaczące straty. Zdecydowanie warto mieć pewność, że pod kątem budowy strona jest przygotowana w 100% i spełnia wszystkie zalecenia jakie Google przekazuje webdeveloperom.
PO DRUGIE
TREŚCI NA STRONIE
Tworzysz treści na swoją stronę, ale nie jesteś do końca przekonany czy robisz to dobrze? Zweryfikuj to! Audyt SEO wskaże zarówno ewentualne błędy w samym umieszczeniu treści na stronie www, jak i podpowie Tobie gdzie jeszcze możesz zwiększyć potencjał redaktorski.
PO TRZECIE
STRONA MOBILNA
Praca nad Audytem SEO Twojej strony nie będzie bazować jedynie na ocenie jej „dużej” wersji. Ze względu na wciąż rosnący udział urządzeń mobilnych w ruchu na stronach www, każdy punkt przeanalizujemy również i pod tym kątem. Nie możemy pozwolić na to, by przygotować stronę idealnie tylko pod Klienta korzystającego z urządzenia stacjonarnego!
PO CZWARTE
CZAS ŁADOWANIA
Bardzo ważnym czynnikiem, zarówno dla Klientów jak i dla Google’a, jest czas ładowania Twojej witryny. Jeśli jest za długi – spadasz w rankingach i tracisz zniecierpliwionych Klientów. Poprawmy go i przyspieszmy Twoją stronę! Wpływ na ten proces może mieć wiele czynników – nie tylko rozmiar i waga zdjęć, ale również dodatkowe i często niepotrzebne skrypty spowalniające pracę witryny.
Audyt SEO to idealny wstęp lub bolesny rachunek sumienia
Audyt SEO, to potężny raport, który bardzo krytycznie ocenia analizowane strony internetowe i przekazuje liczne uwagi, co do ich kształtu i projektu. Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z własną stroną www, to będzie to idealny wstęp do dalszej promocji. Jeśli jednak działasz już od dawna i dopiero teraz chcesz przeanalizować kondycję strony, potraktuj Audyt SEO jako rachunek sumienia. Mogłeś go zrobić wcześniej, jednak najważniejsze, że w końcu się zdecydowałeś!
Chcesz zobaczyć efekty Audytu SEO? Zobacz nasze case studies.
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie Audytu SEO?
Nie jesteśmy w stanie podliczyć ile Audytów SEO przeprowadziliśmy od dnia powstania Traffic Trends. Liczba ta zapewne zbliżyła się już do tysiąca! Dzięki temu doskonale wiemy jakie obszary są dla Google’a najważniejsze i jakie poprawki mogą przynieść największy efekt! Na bieżąco dostosowujemy nasz audyt do panujących realiów wyszukiwarek i aktualizujemy go o nowe, istotne czynniki, tak byś zawsze doświadczył najwyższej jakości usługi.
Bogate doświadczenie w optymalizacji sklepów internetowych powoduje również, że Traffic Trends to bezkonkurencyjny wybór w kwestii autorów Audytu SEO dla sklepu online. Audyt taki różni się od tradycyjnego – ocenia w końcu projekt znacznie większy i bardziej skomplikowany niż zwykła strona małej, lokalnej firmy. Nie możesz oddać tak istotnego zadania osobie bez odpowiednich kompetencji. Tutaj możesz być pewien, że te kompetencje i doświadczenie są na najwyższym możliwym poziomie!
Co obejmuje Audyt SEO sklepu internetowego?
Audyt SEO sklepu internetowego zawsze obejmuje pełną oraz bardzo skrupulatną analizę e-commerce pod kątem jego zgodności z zaleceniami Google dla webdeveloperów. Naszym celem jest wskazanie elementów, które są niezgodne z dobrymi praktykami Google i mogą hamować rozwój widoczności w wyszukiwarce.
W ramach Audytu zwracamy uwagę na najważniejsze obszary, które wpływają na rozwój SEO witryny, takie jak np.:
- treści na stronie
- szybkość ładowania
- sekcja META
- nazewnictwo podstron
- używane nagłówki
- linkowanie wewnętrzne
- grafiki i atrybuty ALT
- dane uporządkowane
- i wiele, wiele innych!
Bardzo często w ramach Audytu SEO analizowane są również czynniki wpływające na widoczność i ruch organiczny, a nie będące bezpośrednio powiązane z optymalizacją strony internetowej. Mamy tu na myśli elementy takie jak choćby linkbuilding czy aktywność otoczenia konkurencyjnego.
Z jakich narzędzi korzystamy wykonując audyt sklepu internetowego?
Oczywiście bardzo duża część Audytu SEO powstaje w oparciu o nasze wieloletnie, bezkonkurencyjne doświadczenie w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych, a także w oparciu o dobre praktyki SEO. Nie moglibyśmy jednak nazwać naszego Audytu SEO w pełni profesjonalnym, gdybyśmy w trakcie jego realizacji nie wykorzystywali siły technologii. Dlatego podczas Audytu z przyjemnością i w trosce o jakość naszych dalszych rekomendacji sięgamy po takie narzędzia jak:
- Ahrefs - narzędzie do analizy profilu linków
- Senuto i Semstorm - narzędzia do analizy widoczności stron w Google
- Screaming Frog - narzędzie skanujące i analizujące witrynę pod kątem kluczowych elementów SEO (meta tagi, nagłówki, status stron, alty w obrazkach itp.)
- httpstatus.io - narzedzie do analizy nagłówków HTTP
A także narzędzia Google dla webdeveloperów i osób zarządzających stronami www: PageSpeed Insights, Google Analytics, Google Search Console.
FAQ
Na czym polega Audyt SEO sklepu internetowego?
Jakie zmiany będziecie rekomendować w Audycie SEO sklepu internetowego?
- modyfikacji sekcji META czyli meta-tytułu i meta-opisu podstron (strony głównej, stron kategorii, stron produktowych, stron producentów, stron blogowych)
- optymalizacji i rozbudowy treści na stronie (opisów kategorii, opisów producentów, opisów produktów, wpisów blogowych)
- zmian w zakresie nazw podstron, zwłaszcza nazewnictwa kategorii i podkategorii oraz produktów
- stosowania w odpowiedni sposób nagłówków hX
- linkowania wewnętrznego pomiędzy podstronami
- wielkości grafik oraz stosowanych atrybutów ALT
- posiadania i jakości sitemapy
- ustawionych przekierowań
- itd.
Czy Audyt sklepu internetowego obejmuje również menu?
Czy zwracacie także uwagę na kwestie UX?
Czy w ramach usługi wprowadzacie zmiany?
Czy dostarczacie w ramach usługi wszystkie niezbędne treści?
Czym się różni profesjonalny audyt seo od darmowego audytu online?
Ile trwa wykonanie Audytu SEO?
Ile kosztuje Audyt sklepu internetowego?
Kiedy zrobić Audyt e-commerce?
Jakie efekty przyniesie Audyt SEO sklepu internetowego?
Dlaczego Traffic Trends to najlepsza firma do Audytu SEO sklepu internetowego?
Najpopularniejsze platformy sklepowe, które obsługujemy
- IdoSell (IAI Shop)
- Shoper
- PrestaShop
- Woocommerce
- Goshop
- Magento
- Sote
- CS-Cart
- RedCart
- Shoplo
- Selly
- Sky-Shop
- cStore
- ClickShop
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów








Rekomendacje
Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.
Michał Rak, Konesso.pl
Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.
Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!
Andrzej Wasilewski, Riff
Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.
Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.
Jakub Milewski, Frisco
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157