Audyt sprzedażowy sklepu internetowego
Czarno na białym zobaczysz, którędy uciekają Ci pieniądze

Przekonaj się dlaczego Twoi Klienci tak często rezygnują z zakupów
Sklep internetowy jest jak ukochane dziecko. Doglądasz codziennie, opiekujesz się, dbasz o nie. Jednak nie widzisz pewnych wad i zachowań, które dostrzegą inni. Stojąc z boku Twojego sklepu często widzimy elementy nieprzemyślane, psujące ogólną jego ocenę. Audyt sprzedażowy wszystkie je zbiera i podpowiada jak je poprawić.
Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

PO PIERWSZE
KONSTRUKCJA
Jednym z elementów audytu sprzedażowego jak analiza konstrukcji Twojego sklepu. W części tej oceniamy nie tylko jego wygląd i warstwę tekstową, ale również funkcjonalność. Sprawdzałeś ilu kliknięć potrzebuje Twój Klient by znaleźć produkt, którego szuka? Jesteś pewien, że mechanizm wyszukiwarki działa bez zarzutu? Przejrzałeś każdy element na urządzeniu mobilnym, by mieć pewność, że wszystko jest czytelne i dostępne? Pewnie nie. Dlatego pozwól, byśmy zrobili to dla Ciebie.
PO DRUGIE
OFERTA
Oferta Twojego sklepu odgrywa istotną rolę w procesie sprzedaży. Całościowa oferta, czyli cena produktu wzbogacona o cenę dostawy. Na szczęście nie zawsze wygrywa najtańszy i delikatne różnice są do zaakceptowania dla Klienta. Przekonamy się w trakcie przygotowywania audytu, jak Twoja oferta prezentuje się na tle konkurencji i czy niski współczynnik konwersji nie jest spowodowany najbardziej oczywistym powodem, nieatrakcyjną ceną. Porównamy również szerokość oferty względem sklepów, które uważasz za głównym rywali.
PO TRZECIE
REALIZACJA
Kiedy ostatnio kupiłeś coś w swoim sklepie? To z pozoru głupie pytanie często wyjaśnia niski współczynnik konwersji. Niedoskonała realizacja koszyka na urządzeniu mobilnym, brak pomocy z działu obsługi Klienta, niespełniająca norm paczka dostarczona z opóźnieniem przez kuriera. Na to wszystko również zwrócimy uwagę by znaleźć odpowiednie pole do poprawy konwersji.
Audyt sprzedażowy sklepu, to najlepszy z możliwych kroków!
Uświadomienie sobie, że we współczynniku konwersji drzemie ogromny potencjał poprawy to bardzo dobry objaw. Idealnym pierwszym krokiem jest wykonanie całościowego audytu sprzedażowego. Bez długotrwałych procesów, bez wielomiesięcznych badań. Czarno na białym zobaczysz, które elementy według Specjalistów z zakresu zwiększania sprzedaży psują Twoją sprzedaż. Jeśli skupisz się na ich poprawie, wygrasz!
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie audytu sprzedażowego w sklepach internetowych?
Dziesiątki sklepów skorzystały z naszej wiedzy i doświadczenia podczas prac nad współczynnikiem konwersji. Poziom satysfakcji Klientów jest bardziej niż zadowalający, a efekty w postaci wzrostu współczynnika konwersji nie raz zaskakiwały nas samych. Możesz oczywiście samodzielnie szukać problemów, lecz pamiętaj, że obcujesz ze swoim sklepem codziennie. Znasz go na wylot i w niektóre „pułapki” nie dasz się złapać. Z naszej strony nad projektem pracuje osoba, która nie wykonywała wcześniej dla Ciebie żadnych prac, więc Twojego sklepu nie zna. Analiza bazować będzie na świeżym spojrzeniu, dokładnie takim jakim Twój sklep obdarza nowy Klient.
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów







Rekomendacje
Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach - konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie.
W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.
Przemysław Szewczyk , Sport Team
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157
Zapisz się na newsletter
Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!