Audyt sprzedażowy sklepu internetowego

Czarno na białym zobaczysz, którędy uciekają Ci pieniądze

Audyt sprzedażowy sklepu internetowego

Przekonaj się dlaczego Twoi Klienci tak często rezygnują z zakupów

Sklep internetowy jest jak ukochane dziecko. Doglądasz codziennie, opiekujesz się, dbasz o nie. Jednak nie widzisz pewnych wad i zachowań, które dostrzegą inni. Stojąc z boku Twojego sklepu często widzimy elementy nieprzemyślane, psujące ogólną jego ocenę. Audyt sprzedażowy wszystkie je zbiera i podpowiada jak je poprawić.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

KONSTRUKCJA

Jednym z elementów audytu sprzedażowego jak analiza konstrukcji Twojego sklepu. W części tej oceniamy nie tylko jego wygląd i warstwę tekstową, ale również funkcjonalność. Sprawdzałeś ilu kliknięć potrzebuje Twój Klient by znaleźć produkt, którego szuka? Jesteś pewien, że mechanizm wyszukiwarki działa bez zarzutu? Przejrzałeś każdy element na urządzeniu mobilnym, by mieć pewność, że wszystko jest czytelne i dostępne? Pewnie nie. Dlatego pozwól, byśmy zrobili to dla Ciebie.

PO DRUGIE

OFERTA

Oferta Twojego sklepu odgrywa istotną rolę w procesie sprzedaży. Całościowa oferta, czyli cena produktu wzbogacona o cenę dostawy. Na szczęście nie zawsze wygrywa najtańszy i delikatne różnice są do zaakceptowania dla Klienta. Przekonamy się w trakcie przygotowywania audytu, jak Twoja oferta prezentuje się na tle konkurencji i czy niski współczynnik konwersji nie jest spowodowany najbardziej oczywistym powodem, nieatrakcyjną ceną. Porównamy również szerokość oferty względem sklepów, które uważasz za głównym rywali.

PO TRZECIE

REALIZACJA

Kiedy ostatnio kupiłeś coś w swoim sklepie? To z pozoru głupie pytanie często wyjaśnia niski współczynnik konwersji. Niedoskonała realizacja koszyka na urządzeniu mobilnym, brak pomocy z działu obsługi Klienta, niespełniająca norm paczka dostarczona z opóźnieniem przez kuriera. Na to wszystko również zwrócimy uwagę by znaleźć odpowiednie pole do poprawy konwersji.

Audyt sprzedażowy sklepu, to najlepszy z możliwych kroków!

Uświadomienie sobie, że we współczynniku konwersji drzemie ogromny potencjał poprawy to bardzo dobry objaw. Idealnym pierwszym krokiem jest wykonanie całościowego audytu sprzedażowego. Bez długotrwałych procesów, bez wielomiesięcznych badań. Czarno na białym zobaczysz, które elementy według Specjalistów z zakresu zwiększania sprzedaży psują Twoją sprzedaż. Jeśli skupisz się na ich poprawie, wygrasz!

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie audytu sprzedażowego w sklepach internetowych?

Dziesiątki sklepów skorzystały z naszej wiedzy i doświadczenia podczas prac nad współczynnikiem konwersji. Poziom satysfakcji Klientów jest bardziej niż zadowalający, a efekty w postaci wzrostu współczynnika konwersji nie raz zaskakiwały nas samych. Możesz oczywiście samodzielnie szukać problemów, lecz pamiętaj, że obcujesz ze swoim sklepem codziennie. Znasz go na wylot i w niektóre „pułapki” nie dasz się złapać. Z naszej strony nad projektem pracuje osoba, która nie wykonywała wcześniej dla Ciebie żadnych prac, więc Twojego sklepu nie zna. Analiza bazować będzie na świeżym spojrzeniu, dokładnie takim jakim Twój sklep obdarza nowy Klient.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach - konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie.

W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk , Sport Team

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!