Mobile Menu

blog

Blog, SEO

10 pomysłów na content w sklepie internetowym

Branża e-commerce otwiera się na treści, coraz większe znaczenie zyskuje content, który zaserwowany w zróżnicowanej formie pomoże w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki i zarazem przyczyni się do osiągania przez witryny lepszych pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Dziś podpowiem Wam, w których zakamarkach e-sklepów drzemie potencjał contentowy i jak go najlepiej wykorzystać. ...

SEM

Kolejne zmiany w Google Shopping

Google szykuje kolejne zmiany dla reklamodawców korzystających z kampanii Google Shopping. Od 26 czerwca 2017 r. produkty, których wartości atrybutów „shipping_weight” [waga_przesyłki] i „shipping” [dostawa] będą przekraczać maksymalne limity, nie zostaną zakceptowane w Google Merchant Center. Maksymalne wartości atrybutów zostały określone przez Google w zaktualizowanej specyfikacji pliku danych produktowych. W...

Blog, SEM

Zmiana dopasowania ścisłego, czyli dlaczego moja kampania działa inaczej?

Zauważyliście w ostatnim czasie jakieś zmiany w waszych kampaniach AdWords? Jeżeli prowadzicie kampanie tekstowe i używacie słów kluczowych w dopasowaniu ścisłym z pewnością powinniście zauważyć pewne różnice. Niestety, dla większości osób, które takie kampanie obsługują, nie mamy w związku z tym dobrych wiadomości. Google wprowadziło modyfikację, która może sprawić więcej...

Blog

Historia dodatkowych linków witryny w wynikach wyszukiwania

Linki witryny (sitelinks) to nic innego, jak dodatkowe odnośniki do podstron widoczne w wyszukiwarce. Mają one ułatwić użytkownikowi dotarcie do wartościowych treści. Zalet wyświetlania się dodatkowych podstron jest wiele, od prestiżu jaki zapewniają po większy współczynnik CTR dla fraz brandowych. (więcej…)...

© 2016 traffictrends.pl