Mobile Menu

blog

Blog, E-commerce, SEO

Duplicate content – problem w końcu rozwiązany!

Każdy kto choć raz miał coś wspólnego z pozycjonowaniem strony internetowej doskonale zna termin „duplicate content”. Treść powielana pomiędzy wieloma stronami internetowymi staje się zmorą agencji pozycjonujących oraz firm, którym zależy na wysokiej pozycji w Google. Co gorsza, jest to zjawisko, które trudno mieć pod kontrolą i trudno z tym...

Blog, E-commerce, Social Media

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

Na początku listopada 2016 roku Jacek Basiński opublikował wpis zapowiadający prawdziwą rewolucję na Facebooku - wprowadzenie sklepu. Przewidywał wtedy odrodzenie F-Commerce. Dziś, po pięciu miesiącach jesteśmy dużo mądrzejsi... Poniżej wspomniany wpis Jacka: "Historia moich związków z Facebookiem zatacza właśnie koło - zaczynałem ją gdzieś na przełomie lat 2009 i 2010, gdy gorącym trendem...

SEM

Jak wykorzystać reklamy tekstowe Google AdWords w sklepie internetowym?

Przez najbliższe dni przybliżyć chcemy Wam sześć najpopularniejszych formatów reklamowych wykorzystujących sieć wyszukiwania i reklamową Google'a. Ominęliśmy specjalnie zagadnienia związane z reklamą video. Dziś, na rozpoczęcie cyklu, przedstawiamy najstarszą formę reklamową - tekstowy AdWords.  1. Na czym polega reklama tekstowa Google AdWords? Ten format znają chyba wszyscy. Od wielu lat, po wpisaniu...

© 2016 traffictrends.pl