Mobile Menu

blog

Blog

Nowe, lepsze raporty dla Klientów Traffic Trends!

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważna dla wszystkich naszych Klientów jest wiedza na temat prowadzonych działań i efektów jakie przynoszą. Widzimy też, że nie każdy ma czas i chęci by samodzielnie weryfikować wyniki za pomocą np. Google Analytics. Dlatego też, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom udostępniliśmy nowy Panel Klienta z...

Blog, E-commerce

Podsumowanie ’16 / Prognoza ’17: E-Commerce

Plebiscyt: Podsumowanie roku 2016 Kategoria e-Commerce Nominacje: 1. Omnichannel 2. mCommerce - rok mobile 3. fCommerce, czyli sprzedaż via Social Media (Instagram oraz Facebook) 4. Kupowanie na „kreskę” przez Internet 5. Targetowanie/programmatic marketing 6. Content Marketing i Story Telling, Wideo 7. User Experience   Wsparcie merytoryczne (statystyczne): https://ecommercepolska.pl/files/9414/6718/9485/E-commerce_w_polsce_2016.pdf Gdy opadną już emocje związane ze świętami oraz szał zakupowy, natomiast każdy otrzymał już...

Blog, SEM

Czym zaskoczy nas Google w AdWords? Prognoza ’17

Rok 2017, jeśli chodzi o ulepszanie systemu reklamowego AdWords, może być rokiem przełomowym (jak każdy zresztą). Tym razem jednak widać, że wszystkie zmiany wprowadzone w 2016 r. zapowiadają coś większego, coś, czego podskórnie każdy specjalista PPC lekko się obawiał, a na co trochę czekał z zaciekawieniem – zmianę panelu AdWords....

Blog, SEM

365 dni z Google AdWords: Podsumowanie ’16

Każdy reklamodawca z pewnością słyszał o teorii mikromomentów. W mijającym roku w systemie reklamowym AdWords mieliśmy okazję obserwować wyraźny zwrot Google w stronę mobile. Coraz częściej wyszukujemy informacje za pomocą urządzeń mobilnych, w krótkich sesjach, w dowolnej chwili i w dowolnym miejscu - wówczas pojawia się magiczny, sprzyjający zakupom (mikro)moment....

© 2016 traffictrends.pl