10 pomysłów na content w sklepie internetowym

SEO

Branża e-commerce otwiera się na treści, coraz większe znaczenie zyskuje content, który zaserwowany w zróżnicowanej formie pomoże w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki i zarazem przyczyni się do osiągania przez witryny lepszych pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Co pisać w sklepie internetowym? Dziś podpowiem Wam, w których zakamarkach e-sklepów drzemie potencjał contentowy i jak go najlepiej wykorzystać.

1. Strona główna

Jest wizytówką firmy i często rzut oka użytkownika na stronę decyduje o tym, czy zechce on poznać asortyment sklepu i zrobić w nim zakupy. Sprawmy więc, aby pierwsze wrażenie po wejściu na stronę główną było na tyle pozytywne, aby użytkownik stał się naszym klientem. Najlepiej, aby tekst na stronie głównej dostarczał podstawowych informacji na temat działalności firmy oraz wskazywał klientowi konkretne benefity z tytułu skorzystania z oferty. Przy tym powinien być on pisany w zrozumiałym języku, z jasnymi sformułowaniami i w miarę krótkimi zdaniami. Dostosowując go pod kątem SEO, zadbajmy, aby był odpowiednio sformatowany: podzielony na akapity, z nagłówkami i śródtytułami, posiadał listę wypunktowaną, a ważniejsze treści były oznaczone pogrubioną czcionką.

2. Opisy kategorii

Znaczna część sklepów nie wykorzystuje potencjału, jaki tkwi na podstronach kategorii. To kolejne z miejsc, które może w znaczący sposób pomóc wybić się witrynie w wynikach wyszukiwania, a zarazem przyciągnąć uwagę użytkownika. Opisy mogą odpowiedzieć na pytania klientów, zaintrygować ich i popchnąć do zapoznania się z ofertą produktów.

Teksty umieszczone na stronie z listą produktów umożliwią naturalne przemycenie słów kluczowych, a tym samym mogą przyczynić się do zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Należy jednak pamiętać o umiejętnym i proporcjonalnym ich wplataniu oraz o zasadzie unikalności treści.

Opisy kategorii w sklepie

Przykładowy opis kategorii ze strony Mivo.pl

3. Opisy produktów

Jednym z najczęściej występujących błędów w branży e-commerce są zduplikowane treści (zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne), czyli strony o identycznej lub łudząco podobnej zawartości. Niestety są one dużym problemem na drodze do osiągania przez sklepy wysokich miejsc w rankingu. Google przywiązuje wagę do treści, patrząc przychylnym okiem na strony, które dbają o unikalność treści. Witryny z powielonym contentem mogą być postrzegane przez wyszukiwarki jako te, które chcą manipulować pozycją w wynikach wyszukiwania. Stwarza to ryzyko nałożenia na nie kar w postaci usunięcia danych podstron lub całych stron z indeksu.

Grzechem głównym w odniesieniu do produktów w sklepie jest wykorzystywanie treści pobranych od producentów do opisu sprzedawanych u siebie towarów. Drugim poważnym błędem pojawiających się w sklepach internetowych jest brak treści na stronach z prezentacją produktów. Opisując towary we właściwy sposób, dajemy szansę klientowi na „poznanie” ich, a ponieważ nie można ich namacalnie sprawdzić, tak jak podczas tradycyjnych zakupów, wykorzystajmy ogromny potencjał, jaki tkwi w opisach produktów i jego zdjęciach. Odpowiedni tekst pomoże podjąć użytkownikowi decyzję o zakupie.

Częstym argumentem osób prowadzących e-sklepy przeciwko polityce unikalnych opisów produktów jest ogromna ilość asortymentu. Oczywiście, w takim wypadku tworzenie autorskich opisów dla każdego towaru wiąże się z dużym nakładem pracy. Warto jednak podjąć wysiłek, chociażby z dwóch powodów (innych niż pisałam wcześniej). Po pierwsze, oryginalna treść to sposób na wyróżnienie się sklepu na tle konkurencji, po drugie: każdy unikalny opis dla produktu to szansa na: zwiększenie widoczności w wyszukiwarce na kolejne słowa kluczowe i wyższe pozycje w rankingu Google. Pamiętajmy, aby przygotowanych autorskich opisów nie umieszczać później na innych stronach, np. serwisach aukcyjnych.

Jak tworzyć dobre opisy produktów?

Tekst ma za zadanie jak najlepiej oddać wygląd, działanie/zastosowanie danego przedmiotu, dlatego powinien charakteryzować go w dość szczegółowy sposób. Z drugiej strony lepiej nie ograniczać się wyłącznie do opisu cech wyglądu czy atrybutów. Dodatkowe informacje na temat możliwego zastosowania czy instrukcja użytkowania oraz zalety wykorzystania tego przedmiotu to cenne treści, dzięki którym możemy przekonać klienta do zakupu.

Tworząc opisy, pamiętajmy, aby były one zrozumiałe dla użytkownika, w tym celu rezygnujmy z branżowej terminologii (lub ograniczmy ją do minimum), używajmy jasnych i jednoznacznych sformułowań. Ponadto stawiajmy na szczerość i opisujmy produkt zgodnie z prawdą, dzięki czemu zyskamy na wiarygodności. Połóżmy akcent również na słowa kluczowe, ale stosujmy je jak najbardziej naturalnie, unikając tzw. upychania fraz (keyword stuffing), za które Google deprecjonuje strony.

Opisy produktów w sklepie internetowym

Opis produktu, źródło: konesso.pl

4. Opinie o produktach

Z produktami nierozerwalnie wiążą się recenzje użytkowników, które stanowią wartościowy i zarazem unikalny content na stronie. Nie od dziś wiadomo, że są czynnikiem, który w ogromnym stopniu decyduje o tym, czy klient kupi oceniony produkt czy wycofa się z zakupu.

Dlatego po pierwsze zadbajmy o to, aby umożliwić klientom dodawanie ocen i opinii o produktach, a po drugie zachęcajmy użytkowników do dzielenia się swoimi opiniami na temat towarów w sklepie, np. premiując ich aktywność punktami lub rabatami czy organizując konkursy z nagrodami.

Opinie o produktach

Opinie klientów o produktach, źródło: gaj-oliwny.pl

5. Blog i aktualności

W sekcji aktualności możemy przedstawiać newsy z rynku, nowości w ofercie, lookbooki (w zależności od specyfiki branży) itp. Natomiast blog posłużyć nam może do publikacji przystępnych w formie wpisów poradnikowych i edukacyjnych. Co pisać w sklepie internetowym? Treści powinny być atrakcyjne dla użytkownika, a więc z jednej strony oryginalne, z drugiej użyteczne i angażujące. Na blogu warto zamieszczać inspirujące wpisy – w kanon ten wpiszą się zatem porady dla klientów dotyczące używania konkretnych produktów, pomysły na kreatywne wykorzystanie dostępnych w sklepie towarów czy cykl tekstów przybliżający historie marek dostępnych w witrynie.

Zadbajmy nie tylko o oryginalność treści, ale dopracujmy także tytuły wpisów, tak aby powodowały, że użytkownicy bez wahania otworzą stronę z artykułem. Prowadząc firmowego bloga lub podstronę z aktualnościami, należy pamiętać o regularnym dostarczaniu nowych treści. Publikacja wpisu dwa razy w miesiącu to absolutne minimum. Ponieważ prowadzenie bloga jest dość czasochłonne i wymagające, przed decyzją o jego uruchomieniu odpowiedzmy sobie szczerze, czy mamy odpowiednie zasoby i czas, aby rzetelnie wywiązywać się z tego zadania.

co pisać w sklepie internetowym

Fragment wpisu na blogu sklepu z wyposażeniem wnętrz

6. Poradniki specjalistyczne

To tzw. evergreeny, czyli treści zawsze aktualne, opierające się modom. Jakie tematy poruszać w tekstach poradnikowych? Po pierwsze takie, które zainteresują użytkowników i potencjalnych klientów, po drugie są powiązane ze sprzedawanymi produktami, po trzecie odpowiadają na konkretne zapytania. Wcielenie się w rolę własnego klienta może być w tym przypadku przydatnym eksperymentem.

Dla urozmaicenia contentu poradnikowego, raz na jakiś czas można przygotować treści w formie wywiadu z rozpoznawalną osobą z branży czy zamieścić video tutorial, pamiętając jednak, aby umiejętnie połączyć go z treścią.

Jakie potencjalne korzyści dają poradniki na stronie?

  1. wspierają pozycjonowanie na długi ogon
  2. zwiększają ruch na stronie i przyczyniają się do wydłużenia wizyty użytkownika w witrynie
  3. eksperckie treści mogą być chętniej rozpowszechniane np. na forach tematycznych czy w social mediach, a więc pomagają w budowaniu naturalnego profilu linkowania
  4. wpływają pozytywnie na wizerunek sklepu/marki, przedstawiając go/ją jako eksperta w danej dziedzinie
  5. budują zaufanie konsumentów – dostarczając użytkownikom interesujących i użytecznych dla nich ich treści, z czasem zyskujemy lojalnych czytelników, a stąd niedaleka droga do lojalnych klientów

Poradniki specjalistyczne w sklepie internetowym

Przykładowy poradnik specjalistyczny, źródło: Parts-Store.pl

7. Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

To ukłon w stronę niezdecydowanych klientów. Dzięki tej sekcji możemy w przystępnej formie pytań i odpowiedzi rozwiać wątpliwości użytkowników. Jest to znacznie szybszy sposób na pozyskanie przez klienta informacji na temat produktu aniżeli kontakt ze sprzedawcą. Z drugiej strony, dla osób prowadzących sklep internetowy jest to również element ekonomizacji czasu – właściwie zredagowana sekcja FAQ ograniczy napływ emaili z zapytaniami od klientów.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ) w sklepie

Sekcja FAQ na stronie sklepu

8. Słowniczek pojęć, encyklopedia

To rozwiązanie szczególnie przydatne dla sklepów, które prowadzą działalność w jakiejś niszy na rynku. Ale nie tylko. Coraz częściej po te ciekawe formy contentu sięgają także sklepy z branży odzieżowej, którym zależy na wyróżnieniu się na tle konkurencji.

Słowniczek pojęć, encyklopedia

Przykład słownika pojęć w sklepie topsecret.pl

Słowniczek pojęć, encyklopedia w sklepie

Przykładowy słownik terminów w e-sklepie z butami

9. Opis firmy lub marki

Do podstron typu „O nas”, „O firmie”, „O marce” często sklepy nie przywiązują zbyt dużej wagi. Szkoda, ponieważ jest to kolejna przestrzeń, której potencjał można wykorzystać w wartościowy sposób. Zaprezentowanie firmy w odpowiedni sposób to działanie silnie wpływające na wizerunek marki czy sklepu. Dostarczając użytkownikowi informacji na temat np. historii firmy, zachodzących w niej zmian od momentu założenia, misji i kierunków, w jakim podąża, a także ważniejszych wydarzeń z życia przedsiębiorstwa budujemy pozytywne nastawienie klienta do nas.

To również odpowiednie miejsce, aby w sprytny sposób pochwalić się certyfikatami ISO, nagrodami i wyróżnieniami, zwłaszcza przyznanymi przez konsumentów, które wzmocnią wiarygodność firmy w oczach klienta.

Jak przygotować dobry tekst na stronę o firmie?

Jeśli mamy problem ze stworzeniem odpowiedniej treści, poszukajmy natchnienia… u konkurencji. Tutaj również przyda się spojrzenie z perspektywy klienta i wzięcie pod uwagę tego, jakich informacji o nas by on poszukiwał.

10. Kontakt

Sekcja ta może być wykorzystana w znaczniej bardziej kreatywny sposób niż tylko jako wizytówka teleadresowa firmy. Niech będzie kolejnym pretekstem do tego, aby opowiedzieć klientowi kilka słów o marce i zachęcić go do ponownych odwiedzin.

11. Newsletter

Profesjonalnie przygotowany newsletter to ostatni na liście pomysł na wykorzystanie contentu w sklepie. Subskrybentom zwykle serwuje się informacje dotyczące nowości w ofercie, aktualnych promocji, jak również w formie atrakcyjnych poradników czy innych przynoszących korzyść użytkownikowi treści. Newsletter powinien być tak zredagowany, aby w umiejętny sposób zachęcał klienta do akcji – czyli przejścia do sklepu i znalezienia się na podstronie z interesującymi go informacjami.

Powyższe zestawienie co pisać w sklepie internetowym, choć przytacza szereg pomysłów na rozwijanie treści w sklepie internetowym, nie wyczerpuje całkowicie tematu contentu w e-commerce. Content stale ewoluuje wraz z rozwojem mediów, coraz bardziej dopasowując się do potrzeb konsumentów. Ważniejsza od bezkrytycznego wykorzystania wszystkich pomysłów z listy wydaje się być otwartość na zmiany, w tym eksperymentowanie z wysokiej jakości treściami i monitorowanie wyników dla swoich działań oraz świadome posługiwanie się różnymi typami contentu.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Joanna Rybka

Joanna Rybka

Z wykształcenia filozof, zawodowo - Specjalista ds. pozycjonowania i okazjonalnie Copywriter. Pasjonatka kryminałów skandynawskich i młodego kina europejskiego. Entuzjastka jogi ​i podróży zagranicznych.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!