5 dowodów na to, że współpraca z agencją przy PPC ma sens!

SEM

Niemal każdy, kto próbuje promować własną firmę poprzez kampanie płatne prędzej czy później, stanie przed wyborem czy warto podjąć współpracę z agencją marketingową. Dla jednych głównym czynnikiem, skłaniającym do zmiany, będzie czas potrzebny na przygotowanie działań reklamowych, dla innych będą to koszty kliknięć, a dla zdecydowanej większości niezadowolenie z efektów kampanii.

Niezależnie od tego jaka jest motywacja warto wiedzieć co daje przewagę agencji i dlaczego warto przynajmniej rozważyć skorzystanie z pomocy specjalistów PPC.

Współpraca z doświadczonymi specjalistami

Decydując się na pojęcie współpracy z agencją przy działaniach PPC stawiasz na wiedzę i kompetencje jej pracowników. Osoby, które codziennie analizują wiele kampanii mają doświadczenie w zakresie planowania, budżetowania i optymalizacji działań reklamowych. Co się z tym wiąże pracownicy to najczęściej certyfikowani specjaliści, a sama agencja posiada status Google Premium Partner, którym może się pochwalić tylko 2% najlepszych agencji na całym świecie.

Dodatkowo, jeżeli prowadzenie kampanii reklamowych jest tylko jednym z Twoich wielu obowiązków, przerywanym telefonami do klienta, przyjmowaniem dostaw i przygotowywaniem zamówień, czas jaki możesz poświęcić na analizę działań PPC jest mocno ograniczony. Zasoby, które jest w stanie poświęcić agencja na prowadzenie i optymalizację kampanii, są zdecydowanie większe niż te, którymi dysponujesz Ty jako indywidualny reklamodawca.

Porównując prowadzenie kampanii samodzielnie i z agencją nie można zapominać o ciągle zmieniających się zasadach reklamowych, nowych rozwiązaniach i potencjalnych problemach, które mogą pojawić się po drodze. W zespole specjalistów łatwiej usunąć błędy dzięki wymianie doświadczeń pomiędzy członkami teamu. Dodatkowo pracownicy agencji korzystają ze szkoleń, które są dedykowane specjalistom z branży. Poszerzanie wiedzy w ramach zespołu agencyjnego jest zdecydowanie tańsze i szybsze.

Dostęp do najnowszych rozwiązań dostępnych w danej dziedzinie, niedostępnych dla indywidualnych reklamodawców

Agencje często blisko współpracują z zespołami Google czy Facebook, otrzymując wsparcie, które jest niedostępne dla indywidualnych reklamodawców. W ramach wsparcia mogą liczyć na pomoc w kwestiach technicznych, porady dotyczące wybranych aspektów obsługi konta czy optymalizacji kampanii. Dodatkowo zarówno Google jak i Facebook jest w stanie zapewnić agencjom dostęp do statystyk, które są udostępniane wyłącznie wybranym partnerom.

Dodatkowo na kontach reklamowych, objętych opieką agencji, szybciej pojawiają się nowe rozwiązania i wersje beta takie jak np. nowe typy kampanii, niewykorzystywane wcześniej formaty reklamowe czy dodatkowe możliwości analizy skuteczności prowadzonych działań.

Decydując się na współpracę z doświadczoną agencją masz niemal pewność, że zatrudnieni specjaliści korzystają z dodatkowego wsparcia – czy to w postaci niedostępnego dla Ciebie supportu czy szkoleń z najnowszych rozwiązań produktowych oferowanych w danym systemie reklamowym.

Porównanie z innymi reklamodawcami

Powierzając swoje działania PPC agencji zyskujesz jeszcze jedną, ważną rzecz, o której mogłeś nie mieć pojęcia prowadząc swoje kampanie samodzielnie. Agencja, prowadząc działania dla różnych klientów, z wielu branż, ma porównanie czy wyniki Twojej kampanii są rzeczywiście dobre, w odniesieniu do średniej skuteczności działań PPC. Co więcej wykorzystuje do tego benchmarki, udostępnianie na szkoleniach, prasie branżowej.

Nie bez znaczenia jest doświadczenie zdobyte w prowadzeniu działań dla różnych typów klientów. Agencja dysponuje zasobem dobrych praktyk, które może stosować już od samego początku współpracy. Jeżeli prowadzisz kampanię samodzielnie potrzebujesz czasu i środków aby nauczyć na własnych błędach jak skutecznie wykorzystać działań PPC do osiągania zamierzonego celu.

Możesz mieć wątpliwości lub obawy jeżeli agencja prowadzi już działania dla innego klienta z Twojej branży. Z tego powodu wielu reklamodawców obawia się powierzenia swoich kampanii agencji. Wątpliwości może rozwiać dobrze skonstruowana umowa, która zabezpieczy Twoje interesy. Doświadczenie pracowników, którzy posiadają kompetencje i wiedzę jak realizować cele w branży takiej jak Twoja, może okazać się cenniejsze niż samodzielne prowadzenie kampanii lub gwarancja 100 % wyłączności pozyskana od  agencji lub freelancera z mniej bogatym portfolio.

Specjalistyczne narzędzia wykorzystywane do tworzenia i optymalizacji kampanii

Doświadczony specjalista PPC i sprawdzone aplikacje służące do optymalizacji kampanii płatnych to najlepsza kombinacja jaka może pomóc osiągnąć zamierzony cel. Prowadzenie działań reklamowych dla wielu klientów wymaga nie tylko dużego doświadczenia, ale również wymusza korzystanie z wielu płatnych aplikacji, wspomagających tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych. Jeżeli planujesz działania wyłącznie dla swojego biznesu, koszt wykupienia abonamentu lub licencji byłby nieadekwatny do budżetu jakim dysponujesz. Co więcej wykorzystanie pełnych możliwości aplikacji byłoby mało prawdopodobne – koszt korzystania z takiej aplikacji w przeliczeniu na kampanię będzie zdecydowanie wyższy niż w agencji, która wykorzystuje ją dla wielu klientów. To może spowodować, że w ogóle nie zdecydujesz się na  skorzystanie z dodatkowych narzędzi z uwagi na koszty, które generują.

Jednak nie tylko dostęp do specjalistycznych aplikacji jest mocno ograniczony dla indywidualnego reklamodawcy. Nawet korzystanie z jednego z podstawowych narzędzi tj. Planera Słów Kluczowych, może okazać się utrudnione. Jeżeli prowadzisz samodzielnie kampanie w Google na pewno zauważyłeś, że dane dotyczące stawki czy liczby wyszukań nie są już tak dokładne, a ich wartości podawane są jako zakresy a nie konkretne wartości. Planer Słów Kluczowych, z którego korzystają agencje posiada pełne dane, a dzięki temu łatwiej jest prognozować zasięg, koszt i skuteczność planowanych działań.

Działania są zgodne z wytycznymi Google czy Facebook

Dzięki szkoleniom, materiałom prasowym, certyfikatom czy bezpośredniemu wsparciu ze strony Google’a i Facebook’a możesz mieć pewność, że prowadzone przez agencję działania są zgodne z polityką reklamową i nie ryzykujesz zablokowania konta reklamowego. Jeżeli mimo wszystko dojdzie do zawieszenia kampanii to zespół agencyjny, dzięki wsparciu partnerów, jest w stanie szybciej wyjaśnić problem i znaleźć jego rozwiązanie.

Jeżeli masz wątpliwości czy Twoja działalność jest akceptowana w systemach reklamowych specjaliści PPC, mający doświadczenie w różnych branżach, będą w stanie ocenić czy możesz skorzystać z kampanii reklamowych, a także zalecić najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Korzystanie z kampanii płatnych to świetne narzędzie do generowania dobrej jakości ruchu. Poprzez PPC będziesz w stanie zarówno zrealizować swoje cele biznesowe, ale także zmarnować mnóstwo zasobów zanim wyniki zaczną być satysfakcjonujące. Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w tworzeniu i optymalizacji kampanii PPC nie powinieneś inwestować w ich samodzielne prowadzenie.Tańszym rozwiązaniem będzie zatrudnienie agencji. Pamiętaj, że księgowy nie poznał wszystkich zasad rozliczeń w ciągu miesiąca, a cukiernik nie nauczył się tworzyć mistrzowskich tortów w czasie jednej nocy. Słowem – jeżeli nie jesteś w czym wystarczająco dobry znajdź kogoś kto zrobi to lepiej.

 

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “5 dowodów na to, że współpraca z agencją przy PPC ma sens!”

  1. Myślę, że sens dla wielu jest jasny, ale czasami brakuje argumentów. Bardzo dobry tekst Pani Natalio.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Natalia Nowicka

Natalia Nowicka

Guru w dziale AdWords, team leaderka na co dzień dbająca o każdy aspekt działania kampanii SEM i sprawną pracę zespołu. Nie ma kwestii technicznej, z którą by sobie nie poradziła. W pracy bardzo praktyczna, prywatnie lubi się rozmarzyć - najchętniej nad dobrym reportażem lub snując plany dalekich zamorskich podróży. Do końca pozostaje jednak konsekwentna - kocha Islandię i muzykę Sigur Rós.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!