7 powodów, dla których Twój sklep potrzebuje cyklu na fan page’u

Social Media Różne

To, że nigdy nie słyszałeś o czymś takim, jak cykl postów na Facebooku, nie znaczy, że nie przyda się on Twojemu biznesowi! Powodów może być wiele – wybraliśmy 7 kluczowych, które, naszym zdaniem, są najbardziej przekonujące.

400-06172676

Najpierw jednak słów kilka należy się tym, którzy nie mają pojęcia, co możemy mieć na myśli. Cykl na fan page’u to bardziej nasz autorski termin, niż coś, co sprawdzicie w Google – owszem, znajdziecie pewne zdawkowe informacje, jednak częściej dotyczące bloga i zamieszczanych tam postów. Trop jest dobry, ale pozostaje tylko tropem!

Post użytkownika WĘC-Twój Jubiler.

Cykl na fan page’u to zbiór co najmniej 6/8 postów o tematyce ciekawostkowo-poradnikowej, które w kolejnych tygodniach ukazują się na Twoim profilu firmowym. Łączy je tematyka oraz „fabuła” – najłatwiej porównać to do serialu lub programu, którego następny odcinek odsłania kolejne aspekty interesującej nas sprawy. Co to oznacza w praktyce? Zerknijcie na wpisy z ciekawostkowego cyklu #TwójJubilerOdKuchni, który zagościł na fan page’u naszego klienta. Każdy z wpisów ma osobną grafikę i dotyczy kolejnej epoki/okresu historycznego. Znajdziecie je łatwo klikając w hasztag lub wpisując go w takiej formie w facebookową wyszukiwarkę.

Post użytkownika WĘC-Twój Jubiler.

Miało być też coś o blogu… Nasz ideał cyklu nie jest bowiem tylko zbiorem wpisów wykorzystanych na fan page’u. Pełnię korzyści możemy osiągnąć tworząc z nich artykuł na przysklepowego bloga. W przypadku Węca – Twojego Jubilera każdy post odsyłał do osobnego tekstu. W proponowanym przez nas układzie każdy z facebookowych postów może być rozdziałem większego tekstu albo kolejnym slajdem w fotogalerii. Korzyści z tego układu są raczej oczywiste i to one zaczynają naszą wyliczankę 7 powodów, dla których warto zainwestować w dobrą treść i wartościowy cykl postów:

  1. Budujesz miejsce eksperckiej porady – Właściwie to budujesz za jednym zamachem 2 takie miejsca! Specyfika komunikacji sprawi, że Facebook oczywiście będzie lżejszy w swej formie, a każdy konkretny wpis będzie miał zawężoną (względem całości) tematykę. Blog z kolei będzie dawał kompleksową informację i czekał na bardziej wymagającego klienta. Takie połączenie sprawi, że przyciągniesz do siebie różnego rodzaju użytkowników oraz że każdy z nich będzie miał szansę pójść dalej usatysfakcjonowany – pełną, szybką i wartościową pomocą, którą otrzymał od Ciebie za sprawą cyklu/artykułu. Stąd już tylko jeden krok, by zarekomendował sklep swoim znajomym lub kolegom z branży!
  2. Rozwijasz swojego przysklepowego bloga – Tworzysz miejsce eksperckiej porady i pokazujesz swoją otwartość względem (także potencjalnych!) klientów. To również szansa na przedłużenie Twojej relacji z klientem, który po zakupie dowiaduje się, jak wykorzystać pełnię możliwości Twojego produktu. Jeśli z kolei w artykułach stawiasz na bardziej ciekawostkowy przekaz, kreujesz swój wizerunek jako nieprzypadkowego gracza w branży, dobrze czującego tematykę sklepu. Dla niejednego użytkownika może być haczyk u wagi, który przechyli szalę na Twoją korzyść i sprawi, że to Ty, a nie konkurent, zapiszesz kolejnego klienta na koncie swojego sklepu!
  3. Wyróżniasz swój fan page unikalną treścią – W dobie udostępnianych na tysiącach fan page’y hitów internetu i śmiesznych obrazków, Ty możesz pójść własną drogą. Owszem, konfrontacja liczby polubień czy komentarzy z profilami bazującymi na popularnej treści może napawać Cię smutkiem. Sęk w tym, że te liczby nie oznaczałyby nic dla Twojego biznesu! Potrafisz wskazać klienta, który podjął decyzję zakupową na podstawie śmiesznego demotywatora wrzuconego na fan page’u sklepu? My z kolei potrafimy wskazać takich, których przekonały poradniki i artykuły przekazujące praktyczną wiedzę o produkcie sklepowym. Wykorzystaj to!
  4. Tworzysz długotrwałą i bliższą relację ze swoim klientem/fanem – Wspomnieliśmy o tym już w 1. punkcie, jednak nie chodzi tylko o to, że klient zostaje z Tobą po zakupie. Zostaje też z Tobą na fan page’u i tam czeka na ciekawe oraz wartościowe wieści od Ciebie. Wiedząc, że co tydzień otrzyma kolejny odcinek cyklu, wie, że warto pozostać w stałym kontakcie i śledzić Twoje poczynania. To także sygnał dla wszystkich, którzy akurat trafią na jeden z postów w ramach cyklu – „śledźcie nas, mamy więcej takich rzeczy i regularnie je wrzucamy”. To duża zachęta do polubienia fan page’a i zaangażowania się w jego życie.
  5. Wspomagasz pozycjonowanie swojego sklepu – Im więcej wartościowych tekstów linkujących do strony Twojego sklepu, tym większy jego potencjał i wartość w ocenie Google’a. Oczywiście, jeden tekst na blogu wiosny nie uczyni i nie sprawi, że z 4 strony wdrapiecie się na sam szczyt zestawienia, ale na pewno nie zaszkodzi. A jeśli pójdzie za nim drugi, trzeci i kolejne, to nagle zaczniesz pojawiać się wyżej w wyszukiwaniu na Twoje kluczowe frazy.
  6. Dajesz pretekst do nowej akcji mailingowej – Twój cykl będzie dotyczył właściwej pielęgnacji zakupionych u Ciebie produktów? To znakomita treść do podrzucenia fanom, którzy robili u Ciebie zakupy pół roku temu! Zdobędziesz ich uwagę przekazując im wartościową i bardzo praktyczną wiedzę. Jeśli się sprawdzi, zdobędziesz też ich zaufanie. Mając je, dużo łatwiej będzie Ci kierować do nich swój przekaz marketingowy i zachęcać do Twoich promocji.
  7. Tworzysz podstawy pod Twoją ofensywę w social media – Największymi wygranymi z akcji będą Twój fan page i Twój blog. To nie znaczy jednak, że należy tę listę zamknąć. Ilustrowane porady czy fotogalerie to znakomita podstawa do uruchomienia profilu Twojego sklepu na portalu Pinterest. Ma on w naszym kraju prawie 1,5 miliona użytkowników, co stanowi dość duży i zupełnie nieodkryty dla Twojego biznesu rynek! Porady stałyby się jedną ze składowych Twojej komunikacji – to świetne miejsce do prezentacji portfolio czy inspirujących Cię rzeczy. Jakby tego było mało, jest to nieoceniona pomoc w pozycjonowaniu, gdyż Pinterest generuje wysokiej wartości linki odsyłające do Twojego sklepu!

Traffic Trends oferuje kompleksowe przygotowanie cyklu na fan page – od tekstów, przez grafiki, a także ich promocję za pośrednictwem osobnego budżetu Facebook Ads. Z przyjemnością doradzimy także w kwestii tworzenia bloga, mailingu lub wejścia na kolejne kanały social media. Koszt? Zaczyna się już od 250 zł, jednak każdy przypadek traktujemy i wyceniamy indywidualnie, w zależności od wielkości cyklu i sposobu jego promocji.

Wszystko jasne? Zapraszamy do kontaktu i skorzystania z oferty. Nie wszystko jasne? Zapraszamy do kontaktu, a ofertę dogadamy później. Piszcie i pytajcie – z przyjemnością wyjaśnimy każdą najdrobniejszą kwestię!

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jacek Basiński

Jacek Basiński

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!