7. Urodziny Traffic Trends!

Piotr Urbaniak

Firma | 2018-07-27 | 3 min czytania

7. Urodziny Traffic Trends!

W lipcu mamy okazję choć na chwilę oderwać się od codziennych obowiązków i poświętować z okazji urodzin Traffic Trends. Siedem lat temu zadebiutowaliśmy na rynku usług marketingu internetowego i od tego czasu, nieprzerwanie, dostarczamy naszym Klientom najwyższą jakość wykonywanych usług! Ależ ten czas przeleciał…

W lipcu 2011 roku, w trakcie pierwszego miesiąca funkcjonowania naszej agencji, zajmowaliśmy jeden pokój mieszkania na poznańskich Naramowicach, w którym i tak bez problemu mieściła się cała, dwuosobowa załoga. Nie stworzyliśmy żadnego nowego produktu. Nie wymyśliliśmy koła od nowa. Wdrożyliśmy do naszej palety usług, te rzeczy, które od lat skutecznie realizowaliśmy dla naszych, własnych sklepów internetowych. Zmieniliśmy tylko zasady gry odchodząc od długich umów, rozliczania za efekt, spamowania. Chcieliśmy wnieść wyższy standard działania i bardzo cieszy nas fakt, że udało się to zrobić.

Dziś, po kilku przeprowadzkach, zamieniliśmy pokój mieszkania na spore biuro, w którym codziennie spotyka się około 40 osób pracujących nad sukcesem naszych Klientów. Nadal realizujemy od lat znane i popularne usługi marketingowe, lecz ich jakość z każdym rokiem jest coraz wyższa. Zmieniło się w zasadzie tyle, że zabrakło czasu na własne sklepy i skupiliśmy się w 100% na rozwoju Traffic Trends.

W 2011 roku realizacja usługi pozycjonowania wypełniała nasz czas pracy w ok. 99%. W 2018 roku działy Kampanii Reklamowych i Mediów Społecznościowych śmiało mogłyby funkcjonować jako odrębne, bardzo dobrze prosperujące firmy. W 2011 roku nikt nie chciał zlecać treści na stronę www, bo wystarczyły synonimizatory, dziś dział Contentu dostarcza tysiące znaków treści każdego dnia. Siedem lat temu nikt nie myślał o optymalizacji konwersji, teraz nasi Klienci z chęcią sięgają po porady i w tym zakresie.

Oczywiście zmienił się rynek. Jednak my widzimy też inny aspekt – nasi Klienci urośli przez te lata razem z nami. Kiedyś ich największym problemem było zbudowanie ruchu, dziś potrafią to razem z nami robić i walczą o to, by z tego ruchu jak najwięcej wycisnąć. I mnie osobiście cieszy to bardzo, zwłaszcza, że nadal mam przyjemność współpracować z firmami, które są z nami już prawie siedem lat bez przerwy!

Kończąc, chcielibyśmy serdecznie podziękować wszystkim naszym Klientom – obecnym, byłym i niedoszłym. Naszym Partnerom, a także współpracownikom, którzy przez te siedem lat zostawili swój ślad w Traffic Trends. Bez Was nie moglibyśmy umieścić tak atrakcyjnej infografiki poniżej! :)

Dziękujemy!

blog_2-725x1024.png

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!