8 sposobów na zwiększenie zainteresowania odbiorców – rozszerzenia reklam w Google Ads!

SEM

Kampania tekstowa w Google Ads jest dobrze znana i często wybierana do promocji strony firmowej czy sklepu internetowego. Reklamy tekstowe pozwalają przekazać konkretne komunikaty.

Wartość dodaną do kampanii tekstowych stanowią rozszerzenia reklam. Ich stosowanie pomoże ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Rozszerzenia reklam mogą bowiem znacznie zwiększyć objętość reklamy, a tym samym zapewnić jej dużą widoczność. Są też szansą na przekazanie dodatkowych informacji. Zazwyczaj przyczyniają się do wzrostu CTR, który z kolei jest drogą do obniżenia kosztu kliknięcia.

Przyjrzyjmy się im bliżej!

Podstawowe informacje o rozszerzeniach reklam

Rozszerzenia reklam to dodatkowe pola tekstowe, które możesz wykorzystać w swojej kampanii. Mogą one wyświetlać się wraz z twoją reklamą, gdy zostaną spełnione dwa warunki. Po pierwsze – pozycja i ranking reklamy muszą być odpowiednio wysokie. Po drugie – wysokie musi być też szacowane przez Google prawdopodobieństwo zwiększenia skuteczności reklamy dzięki rozszerzeniom. Oznacza to, że rozszerzenia nie pojawią się w każdym przypadku, dlatego te najbardziej istotne informacje umieść w samej treści reklamy.

Jak sama nazwa wskazuje, rozszerzenia reklam mają uzupełnić treść reklam. Unikaj więc powtórzeń treści zastosowanych w reklamie! Pamiętaj też, że rozszerzenia nie zawsze wyświetlają się w całej okazałości. Mimo to zalecam skrzętne zapełnienie wszystkich pól. Dodatkowo sugeruję budowanie rozszerzeń w taki sposób, by były sensowne nawet, jeśli podczas wyświetlania reklamy nie zostaną wykorzystane wszystkie ich elementy.

Rozszerzenia linków do podstron

Dzięki temu rozszerzeniu twoja reklama może kierować użytkowników nie tylko na wskazaną w jej treści stronę docelową, ale też w inne miejsca twojej witryny, takie jak strona promocji czy konkretnej kategorii produktów. O czym pamiętać? Musisz dodać co najmniej 2 linki do podstron, aby mogły być one wyświetlane wraz z twoją reklamą. Maksymalnie może się ich pojawić aż 6! Rozszerzenie to składa się z trzech linii tekstu – tekstu linku oraz opisów. To aż 95 dodatkowych znaków do wykorzystania!

Przykładowa reklama z rozszerzeniami linków do podstron.

Rozszerzenia cen

Te rozszerzenia są okazją do szczegółowej prezentacji oferty już na poziomie reklamy. Dzięki odpowiedniemu dostosowaniu treści rozszerzenia do wyszukiwań użytkowników, zwiększysz swoją szansę na zdobycie cennych klików. Osiągniesz to, tworząc szczegółowe rozszerzenia cen na poziomie grup reklam. Przykładowo, jeśli sprzedajesz meble, w grupie reklam promującej fotele bujane dodaj rozszerzenie cen uwzględniające właśnie modele foteli bujanych, a nie ogólnych kategorii produktów. Drugą istotną kwestią jest prezentacja najbardziej łakomych kąsków z twojej oferty. Zamieszczenie informacji o produktach z mało konkurencyjnymi cenami raczej nie będzie dobrą taktyką, dlatego wybierz te, które prezentują się najbardziej atrakcyjnie.

Przykładowa reklama z rozszerzeniem cen.

Rozszerzenia objaśnień

Są to krótkie informacje, które najlepiej nadają się do przedstawienia wyjątkowych cech twojej oferty. Jakie są dobre praktyki tworzenia tego typu rozszerzeń? Po pierwsze – postaw na konkret. Zamiast informować o Szybkiej realizacji informuj o Realizacji w 24h. Zamiast przekonywać Dużym wyborze materiałów informuj o 789 dostępnych materiałach.

Po drugie – jak w przypadku innych rozszerzeń, spróbuj swoich sił w tworzeniu bardziej szczegółowych rozszerzeń, adekwatnych dla ofert przedstawionych w konkretnych kampaniach czy grupach reklam.

Przykładowa reklama z rozszerzeniami objaśnień.

Rozszerzenia informacji w witrynie

Kolejne przydatne rozszerzenie, które daje możliwość prezentacji oferty w odniesieniu do określonych kryteriów, takich jak marki, modele, usługi czy udogodnienia. Duża liczba dostępnych nagłówków to ukłon w stronę reklamodawców – każdy bowiem znajdzie coś dla siebie. Co więcej – każdy ma możliwość eksperymentowania, by przekonać się, które aspekty oferty w największym stopniu zachęcają odbiorców. W ramach jednego rozszerzenia możesz dodać aż 10 wartości! Grzechem byłoby nie skorzystać.

Przykładowa reklama z rozszerzeniem informacji w witrynie.

Rozszerzenia połączeń

Z ich wykorzystaniem możesz wyświetlać wraz z reklamą numer telefonu do twojej firmy, zapewniając w ten sposób odbiorcom możliwość szybkiego kontaktu. Użytkownikom telefonów komórkowych wystarczy jedno kliknięcie, by się z tobą połączyć! Włączenie raportu połączeń telefonicznych pozwoli ci śledzić skuteczność rozszerzenia. Co więcej – ten typ rozszerzenia możesz wykorzystać także w kampaniach w sieci reklamowej! Pojawiają się tu jednak pewne ograniczenia – nie można wykorzystać go w kampaniach remarketingowych i kampaniach promujących aplikacje. W przeciwieństwie do sieci wyszukiwania, rozszerzenie nie może wyświetlać się na komputerach. Nie ma też możliwości korzystania z raportu połączeń telefonicznych.

Przykładowa reklama z rozszerzeniem połączenia.

Rozszerzenia wiadomości

Rozszerzenia to kolejne ułatwienie kontaktu z twoją firmą. Wyświetlane są wyłącznie na telefonach komórkowych. Pozwalają z poziomu reklamy wysłać wiadomość SMS o zdefiniowanej przez reklamodawcę treści. Jeśli je wykorzystujesz, pamiętaj by włączyć raportowanie wiadomości w Google Ads. W innym przypadku nie dowiesz się niczego o ich skuteczności!

Przykładowa reklama z rozszerzeniem wiadomosci.

Widok po kliknięciu rozszerzenia – SMS gotowy do wysłania.

Rozszerzenia lokalizacji

Ten typ rozszerzenia jest to niekwestionowanym liderem wśród rozszerzeń w zakresie liczby zapewnianych możliwości. Wyświetla dodatkowe informacje, które pomagają odnaleźć twoją firmę. Jakie to informacje? Dokładny adres, mapa lokalizacji oraz odległość, w jakiej znajduje się użytkownik. Każdy z elementów jest klikalny i umożliwia wyświetlenie strony z szczegółowymi informacjami, a także wyznaczenie trasy. Wraz ze wspomnianymi informacjami może pojawić się również klikalny przycisk połączenia. Wszystkie interakcje odbiorców z rozszerzeniem mogą być raportowane jako konwersje na koncie Google Ads.

Rozszerzenie może pojawiać się nie tylko w sieci wyszukiwania, ale także w sieci reklamowej, w Mapach Google oraz reklamach wideo w YouTube!

Przykładowa reklama z rozszerzeniem lokalizacji.

Rozszerzenia aplikacji

Rozszerzenie to dostępne jest wyłącznie na urządzeniach mobilnych. Jego kliknięcie skutkuje przekierowaniem do opisu aplikacji w Google Play lub Apple App Store, gdzie użytkownik może ją pobrać. Nie musisz martwić się o dostosowanie rozszerzenia do typu czy marki urządzenia – Google zadba o to za ciebie. Użytkownikom tabletów nie zostanie wyświetlone rozszerzenie aplikacji przeznaczonej wyłącznie na komórki, a użytkownikom urządzeń marki Apple nie będzie prezentowany link do sklepu Google Play. Łatwe? Łatwe!

Przykładowa reklama z rozszerzeniem aplikacji.

Rozszerzenia promocji

Jest to najmłodsze dziecko w rodzinie rozszerzeń reklam w Google Ads. Co je cechuje? Atrakcyjność, szybkość i łatwość konfiguracji oraz możliwość precyzyjnego przedstawienia oferty specjalnej. Idealne na specjalne okazje, takie jak Dzień Matki, Black Friday czy Święta Bożego Narodzenia. Lista okazji, z których możesz wybierać, jest obszerna i różni się w zależności od kraju, w którym się reklamujesz. Rozszerzenie zawiera także informację o wysokości rabatu na produkty lub usługi z twojej oferty. Pozwala na dodanie warunków promocji, takich jak minimalna kwota zamówienia czy kod rabatowy, a przede wszystkim – okresu obowiązywania promocji. Kiedyś do przekazania tych wszystkich informacji konieczne było tworzenie nowych reklam tekstowych. Teraz wystarczy kilka kliknięć!

Przykładowa reklama z rozszerzeniem promocji.

Harmonogram rozszerzeń

Podobnie jak dla swoich kampanii, harmonogram reklam możesz zastosować także dla poszczególnych rozszerzeń. Kiedy będzie to przydatne? W przypadku rozszerzeń połączeń czy wiadomości – dopasuj ich wyświetlanie do godzin otwarcia twojej firmy. W przypadku rozszerzenia promocji, która obowiązuje tylko w wybranych dniach. I dla każdego innego rozszerzenia, jeśli będzie to zasadne z punktu widzenia twojego biznesu!

Optymalizacja rozszerzeń

Rozszerzenia reklam, podobnie jak wszystkie pozostałe elementy kampanii Google Ads, powinny podlegać regularnej analizie i optymalizacji. Nie poprzestawaj na pierwszej wersji – sprawdzaj, jakie dają efekty i spróbuj je udoskonalić. Pamiętaj, że dane o kliknięciach czy koszcie wyświetlane na stronie Rozszerzenia dotyczą reklam z danym typem rozszerzenia. Wykorzystaj segment Typ kliknięcia, by dotrzeć do informacji bezpośrednio dotyczących rozszerzeń!

Wykorzystaj potencjał rozszerzeń reklam

Nie traktuj ich konfiguracji jak przykrego obowiązku, a raczej jako szansę na wyróżnienie swoich reklam. Udziel odbiorcom dodatkowych cennych informacji i podkreśl swoje mocne strony. Uznaj je za nieodłączny element reklam tekstowych i dbaj o nie w takim samym stopniu. Śledź ich skuteczność i optymalizuj je. I co najważniejsze – wykorzystaj wszystkie, które są adekwatne do prowadzonego przez ciebie biznesu!

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Julia Szczerbal

Julia Szczerbal

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!