9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Social Media

kanały social media

Trudno o bardziej dynamiczną materię niż media społecznościowe. Każdy rok przynosi nowych graczy, podkopując pozycję tych, o których jeszcze kilka miesięcy temu myśleliśmy jak o liderach. Traffic Trends jest na bieżąco z tymi zmianami – cały czas uczymy się, jak wykorzystać wszystkie nowe portale i aplikacje do promocji Waszych biznesów. Owocem jest 9 nowych pozycji w naszej ofercie social media, która dotychczas składała się z Facebooka, Twittera, Instagrama, Google+ i Pinteresta. 

 

Po co? Dla kogo? Za ile?

 

To pytania bez jednej właściwej odpowiedzi i każda z nich uzależniona jest od charakteru oraz branży działalności, a także grupy docelowej, do której kierujemy nasz przekaz marketingowy. Nie ma wątpliwości co do celu takich działań – rosnące koszty obecności na Facebooku, ciągle niewystarczająca popularność Twittera, wąski zakres użyteczności Instagrama czy nikła skuteczność Google+ i Pinteresta skazały nas na poszukiwanie nowych kanałów promocji dla Waszych marek, z czego już dziś część z Was zdaje sobie sprawę.

Zaproponowane poniżej kanały pozwalają dotrzeć często do niszowego odbiorcy lub stworzyć alternatywny do obecnego wizerunek firmy, ale to w tym upatrywać należy dziś wartości działań w social media, które cały czas dążą do „specjalizacji”. Ciężko znaleźć markę, której moglibyśmy zaproponować pakiet złożony ze wszystkich poniżej opisanych kanałów – ich specyfika jest bardzo różna i służyć będzie promocji diametralnie odmiennych od siebie produktów czy usług.

To bezpośrednio wpływa na konieczność indywidualnej wyceny działań w tych mediach społecznościowych – dopiero po ustaleniu strategii obecności i komunikacji możemy dobrać właściwe środki, a potem ustalić ich cenę. Przewidywalność naszych 5 standardowych kanałów social media nie ma zastosowania dla poniższej 9.

 

Youtube

 

YouTube

Grupa docelowa: wszyscy użytkownicy

Dla branży: wszystkich

Wielu ma problem z klasyfikowaniem tego wszystkim znanego portalu jako medium społecznościowego, jednak my nie należymy do tej grupy. Służy on bowiem budowaniu relacji z użytkownikami , może stanowić niezależny kanał komunikacji i posiada niezrównane narzędzia budowy wizerunku. Video marketing eksplodował w zeszłym roku i wszystko wskazuje na to, że dalej będzie rozwijał się w szalonym tempie.

Nasza praca dla Waszych marek będzie związana ze wszystkim tym, co dzieje się po powstaniu filmu. Na początku będzie to jego właściwe opisanie, otagowanie i przydzielenie do odpowiedniej kategorii. Z już dodanych filmów stworzymy playlisty, a także zadbamy o właściwą estetykę kanału. Przede wszystkim, będziemy jednak pracować nad czynnikiem społecznościowym – aranżować dyskusję i brać udział w tych, które już się rozpoczną, także na innych kanałach. Służymy także pomocą w formowaniu strategii tworzenia treści filmowej, a także w doborze ekipy odpowiedzialnej za jej nakręcenie.

 

LinkedIn

 

linkedinGrupa docelowa: profesjonaliści, klienci biznesowi

Dla branży: obowiązkowe miejsce dla firm finansowych, HR oraz innych, ale także pomocne narzędzie w dotarciu do dostawców/dystrybutorów przez producentów, niezależnie od sektora działaności

Każdy, kto poszukiwał pracy wie, że profil na LinkedIn powoli staje się obowiązkową częścią wizytówki i coraz poważniejszą alternatywą dla CV. Każdy, kto uważa, że skoro nie szuka pracy lub pracownika, nie musi się przejmować istnieniem tego portalu, jest w błędzie. Ta sieć profesjonalnych kontaktów to idealne miejsce na udostępnianie wszelkiego rodzaju treści specjalistycznej – raportów, analiz, wyników czy prezentacji, o których szerzej za chwilę.

Wszystko, co udostępnimy, ma budować profesjonalny wizerunek firmy i dawać skontaktowanym z nami użytkownikom pojęcie o jej wielkości, potencjale oraz obszarach działań. Zajmujemy się właściwym skierowaniem i „opakowaniem” materiału w taki sposób, by miał szanse przynieść korzyści biznesowe, moderujemy reakcje naszych kontaktów na udostępnioną treść, a także zarządzamy reklamą w systemie LinkedIn Ads. W porozumieniu z przedstawicielem firmy możemy także opracować strategię poszerzania kontaktów – z osobami, ale także firmami.

 

SlideShare

 

slideshare

Grupa docelowa: profesjonaliści, klienci oczekujący wartości dodanej od relacji z marką

Dla branży: marketing, internet, finanse, biznes, technologie, design, ale faktycznie dla wszystkich, którzy mogą tworzyć prezentacje związane ze swoją działalnością

SlideShare to narzędzie bezpośrednio połączone z LinkedIn. Choć to platforma publikacji prezentacji, której próżno szukać na czołowych miejscach zestawień mediów społecznościowych, posiada ona wszelkie znamiona takiego portalu – organizuje społeczności wokół wspomnianych prezentacji i przedstawianych w nich kwestii. Jest to znakomite narzędzie do przekazywania treści poradnikowej, tutoriali, case study oraz innych dokumentów, które mogą stanowić integralną część strategii opartej o content marketing.

Zajmujemy się właściwym opisaniem i otagowaniem prezentacji, moderujemy w pełni reakcje, które wywołuje ona u obserwujących profil. Dbamy o właściwe połączenie go z LinkedIn, a także o nawiązanie wartościowych relacji w obrębie samego SlideShare’a poprzez aktywność przy innych prezentacjach z branży firmy.

 

Foursquare

 

foursquare

Grupa docelowa: głównie użytkownicy smartfonów, poniżej 40 roku życia, poszukujący lokalnie oraz turyści

Dla branży: przede wszystkim gastronomia, a także hotele, sklepy stacjonarne, galerie i muzea, centra oraz parki rozrywki

Choć ostatnia wersja aplikacji mobilnej Foursquare’a jest szeroko i słusznie krytykowana za swoją słabą funkcjonalność, nadal portal ten nie ma sobie równych we wskazywaniu miejsc w interesującej nas okolicy, w których warto coś zjeść lub po prostu spędzić czas. Jest to obowiązkowe narzędzie każdego turysty oraz miastowego bywalca w poszukiwaniu rekomendacji gastronomicznej, rozrywkowej, zakupowej czy noclegowej.

Podstawa to utworzenie profilu, właściwe umieszczenie swojego biznesu na mapie oraz określenie charakteru działalności. Pełnię korzyści czerpać można jednak dopiero po wejściu w dialog z oceniającymi nas użytkownikami, aktualnej komunikacji o nowościach w ofercie, a także po uruchomieniu Speciala, czyli ekskluzywnej oferty dla każdego, kto zamelduje się w Waszych lokalach i/lub skorzysta z ich oferty. Tym wszystkim w optymalnej formie może zająć się Traffic Trends.

 

Tumblr

 

tumblr

Grupa docelowa: przeważają kobiety i użytkownicy poniżej 30 roku życia, czuli na estetykę i zainteresowani szeroko pojętym lifestylem

Dla branży: głównie odzież, design, architektura – wszystkie firmy, które mogą generować atrakcyjne dla oka treści

Jeżeli targetem Twoich działań są młodzi ludzie, a dostępnym narzędziem – grafiki, zdjęcia czy filmy, to Tumblr będzie znakomitym wyborem. Ciężko dziś o portal społecznościowy, który w tak kompleksowy sposób pozwoli zaprezentować Ci swoją ofertę – jest to znakomity pomysł na firmowego mikrobloga.

Oferuje on możliwość stworzenia kanału o niepowtarzalnym wyglądzie i układzie, dlatego też jest to miejsce szczególnie dedykowane tym biznesom, które mają określoną estetykę i chcą dać temu wyraz. Wszechobecnym medium są tu GIFy czy infografiki, ale tekst także zaprezentować można tu w atrakcyjny sposób. Relacja z obserwatorami ma dość lekki charakter, co nie oznacza, że nie można przekazać w jej ramach treści poważniejszych lub produktowych – wszystko jest kwestią doboru formy. Za jej właściwe udostępnienie, otagowanie oraz moderację wywołanych nią reakcji może odpowiadać nasza firma.

 

Snapchat

 

snapchatGrupa docelowa: użytkownicy smartfonów w wieku 13-24 lat

Dla branży: głównie gastronomia, moda, rozrywka, ale możliwe do zastosowania dla wszystkich niespecjalistycznych działalności

Jeżeli Tumblr był dla młodych, Snapchat jest dla dzieci. Nie da się ukryć, że nie ma aktualnie aplikacji tak mocno przyciągającej najmłodszych, jak ta. Sęk w tym, że dziś to także klient, nawet jeśli pośredni, wywierający presję na kupujących rodzicach. Inna sprawa to dość duża obecność młodych osób niezależnych finansowo, która sprawia, że „snapowanie” ma coraz większe uzasadnienie dla biznesów.

Przede wszystkim jednak, zyskujemy szansę na zbudowanie wyjątkowej relacji i własnego wizerunku. Treści na Snapchacie są widoczne przez określony czas – od kilku sekund do maksymalnie 24 godzin. To idealne narzędzie do tworzenia wszelkiego rodzaju treści ekskluzywnej, przekazywania ciekawostek, lekkiej treści graficznej lub video modyfikowanej prostymi narzędziami aplikacji, ale także np. przekazywaniu czasowych kodów rabatowych dla wybranych. Snapchat był największym hitem świata social media w roku 2014 i szereg marek, których nigdy nie posądzalibyśmy o skierowanie specjalnej komunikacji do tak młodej grupy odbiorców odniosła tam wielki sukces. Inspirujemy się nim i chcemy odnieść podobny z Wami!

 

Tinder

 

tinder

Grupa docelowa: użytkownicy smartfonów, głównie single, poszukujący rozrywek wszelakich

Dla branży: związanych z rozrywką

Część, która zna tę aplikację, nie będzie chciała się do tego przyznać. Część zna i popuka się w głowie widząc ją w tym zestawieniu. Tinder został zaprojektowany jako aplikacja randkowa i tak też powszechnie jest wykorzystywany. Początkowo anonimowy, a następnie osobisty charakter relacji, jaka zawiązuje się pomiędzy użytkownikami, szybko znalazł jednak zastosowanie w marketingu społecznościowym.

Kluczowe jest przygotowanie takiego przekazu i takiej formy, która sprawi, że szukający swojej drugiej połowki Tinderowiec nie poczuje się wykorzystany i nachalnie zaatakowany niechcianą przecież reklamą. Dlatego też wszystko musi być w jakiś sposób utrzymane w kontekście miłości, seksu lub po prostu relacji międzyludzkiej i początkowo przekazane w normalnej dla Tindera formie. Dopiero kolejne etapy kontaktu z lubiącą nas osobą mogą być szansą na przekazanie jej naszej reklamowej wiadomości. Udało się to producentom filmów i seriali, a także twórcom kampanii społecznych – z przyjemnością znajdziemy sposób na skuteczną promocję „z pazurem” także dla Waszych akcji!

 

Soundcloud

 

soundcloud

Grupa docelowa: głównie użytkownicy poniżej 40 roku życia, pasjonaci lub poszukiwacze muzyki

Dla branży: posiadających własne zasoby dźwiękowe lub używające ich w komunikacji

Wymienione wyżej „zasoby dźwiękowe” brzmią bardzo ogólnie i średnio kojarzą się z budowaniem grupy wokół marki, jednak to na nich można zbudować ciekawą społeczność. Muzyka byłaby określeniem nieprecyzyjnym, ponieważ świetnie nadadzą się tu także firmy promujące się audiobookami, nagraniami lub audycjami.

Soundcloud jest przede wszystkim platformą udostępniania muzyki i ta, po właściwym otagowaniu, ma szansę wirusowo roznieść się wśród użytkowników serwisu. Stworzenie własnego profilu może jednak oprzeć się także o inne typy nagrań – skompilowanie z nich playlisty czy udostępniane ich w innych kanałach przy stworzeniu określonej estetyki kanału i umieszczeniu właściwych odnośników do firmy w opisach, a także prowadzeniu dialogu z obserwatorami jest zadaniem, które spoczywałoby na Traffic Trends przy naszej współpracy na Soundcloudzie.

 

Flickr

 

flickr

Grupa docelowa: zainteresowani materiałami fotograficznymi wysokiej jakości

Dla branży: posiadających własne zasoby fotografii

To jeden z najstarszych graczy na rynku social media, figurujący w prehistorycznych już dziś zestawieniach sprzed 3, 5 i więcej lat. Faktem jest, że dziś ma on dość specjalistyczny charakter i przyciąga szczególnie tych, którzy szukają zdjęcia wysublimowanego oraz wysokiej jakości.

Jeśli Wasza firma posiada takie właśnie treści lub używa ich w swojej komunikacji, Flickr może być właściwym miejscem do ich udostępnienia i stworzenia pewnej opozycji do tego, co szybkie i smartfonowe – wszechobecne jest na Instagramie, Snapchacie, a nawet Facebooku. Właściwe otagowanie, umieszczenie znaków wodnych i tworzenie albumów to zadanie dla naszego działu social media, którym tym samym uczyni z tego kanału realny składnik strategii budowania wizerunku Waszej firmy.

 

Włączenie kanałów pasujących do specyfiki Waszych firm w strategii budowania jej wizerunku powoli staje się koniecznością – świat social media zmierza do silnego rozczłonkowania, a czasy Facebooka, który zapewniał nam wszystkie potrzebne funkcje „społecznościowe” prawdopodobnie bezpowrotnie minął. Dzisiejszym wyzwaniem staje się komunikacja krzyżowa pomiędzy kanałami, która będzie tematem kolejnego wpisu – sprawdzajcie uważnie naszego bloga!

Jeżeli już dziś jesteście ciekawi co zaproponowalibyśmy Waszej firmie z naszej „świeżej dziewiątki”, gorąco zapraszamy do kontaktu.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: Social Media” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/social-media/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Jacek Basiński

Jacek Basiński

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!