Analityka w służbie Content Marketingu.

Treść

Analityka w służbie Content Marketingu

W tym tekście czegoś mi brakuje. Może więcej Call to Action. Ten Headline taki, taki… mało chwytliwy, zmieńmy to. Temat, tutaj trzeba wprowadzić poprawki, KONIECZNIE! Zastanawialiście się kiedyś, jak powinien wyglądać wzorowo stworzony content na stronę, blog lub newsletter? Na co zwrócić szczególną uwagę podczas prac, ale również i później? Cóż mamy dla was dobrą wiadomość. Marketing treści można mierzyć, analizować i sprawdzać jego skuteczność. Dziś o pisaniu trochę bardziej technicznie, ale wciąż merytorycznie. Na czym polega analityka treści i jakimi narzędziami ją badać? Już wyjaśniamy!

Efektywny Content Marketing?

Jak już wspominaliśmy we wcześniejszych wpisach, Content Marketing to strategia marketingowa zakładająca wywołanie zainteresowania u czytelnika, angażującymi i wartościowymi treściami, które finalnie mają mu ułatwić proces zakupowy. Taka jest teoria. Głównie chodzi o to, aby nie zanudzić internauty i dostarczyć mu jak najwięcej informacji, których poszukuje. W tym celu możemy prowadzić bloga, wysyłać newslettery czy nawet tworzyć e-booki. Możliwości są nieograniczone. Jednak tym razem to, co nas interesuje, to współczynnik efektywności, czyli finalny rezultat naszych działań i zwrot zainwestowanych środków. Wskaźniki efektywności tzw. KPI (ang. Key Performance Indicators) to cele, które określamy na samym początku naszej kampani. Od ich wyników zależy, czy content przez nas stworzony osiągnął sukces, czy nie. Innymi słowy czy był efektywny. Jednak o czym powinniśmy pamiętać, podczas tworzenia efektywnego contentu?

7 mierników efektywnego content marketingu

UU – Unikalni Użytkownicy

Pierwszą rzeczą, którą sprawdzamy analizując naszą witrynę jest ruch na niej. Jeśli content, który tworzymy generuje ruch na witrynie to znaczy, że odpowiada on potrzebom naszych czytelników. Jednak niech duża liczba odwiedzin nie będzie jedynym kryterium oceny publikowanego contentu. Analizując tzw. współczynnik UU należy brać pod uwagę również średni czas, jaki użytkownik spędził na stronie. Sprawdź również współczynnik odrzuceń. W ten sposób dowiesz się, w jakim stopniu tworzony przez ciebie content wzbudza zainteresowanie. Aktywność unikalnych użytkowników można badać w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych. Taka analiza pozwoli Tobie lepiej zrozumieć swoją grupę docelową oraz jej wzmożoną aktywność w określonych porach dnia, tygodnia lub miesiąca.

Zachowanie użytkowników

Aktywność unikalnych użytkowników na Twojej witrynie mówi, czy content przez Ciebie tworzony odnajduje czytelników. Natomiast współczynnik zachowania, na ile nasza treść odpowiada ich potrzebom. W tym wypadku na pomoc przychodzi nam współczynnik odrzuceń czyli bounce rate. Bounce rate dokładnie analizuje ruch i zachowanie użytkownika na stronie. To właśnie on informuje nas o tym, czy użytkownik po wejściu na naszą witrynę przegląda ją dalej, czy rezygnuje i ją zamyka. Bounce rate trzeba stale optymalizować i testować. Zrozumienie współczynnika odrzuceń pomoże nam zwiększyć dostępność, dostosować jakość contentu i wydłużyć czas pozostawania użytkownika na witrynie. Wysoki współczynnik odrzuceń jest jednak częstym zjawiskiem przy kampaniach contentowych. Często zdarza się tak, że ktoś trafi na Twój artykuł, zapozna się z nim dogłębnie i opuści stronę bez wykonania upragnionej akcji. Pozornie jest to niewiele warty odbiorca. Jednak już samo przeczytanie całości dla Ciebie powinno być sygnałem, że warto dalej z tą osobą się komunikować. Możesz zatem ustawić niestandardowe cele takie jak np. przescrollowanie X% strony przez osobę wchodzącą. Wtedy zobaczysz ile osób z tych, które nie kontynuowały podróży po Twojej witrynie, zobaczyło choćby koniec artykułu.

Fani i followersi

W każdej strategii content marketingowej najważniejsza jest grupa docelowa. Twoje treści muszą mieć odbiorców. Tworzenie społeczności przychylnej marce to jedno z największych wyzwań. Ta grupa to nasi najważniejsi odbiorcy. Zasięg możemy mierzyć za pomocą followersów i fanów (w zależności od kanału social mediowego), odbiorców (newsletter), abonentów (płatny content) lub czytelników (RSS). Dlatego na bieżąco powinieneś analizować jak wzrost aktywności w obszarze contentu przekłada się na wzrost powyższych parametrów.

Linkowanie zewnętrzne

Istotnym wskaźnikiem przydatności i jakości Twoich treści jest liczba linków zewnętrznych kierujących do Twojego contentu. Share’owanie, udostępnianie, opinie na temat Twojej treści i jej rotacja między użytkownikami wiele może Tobie powiedzieć o jakości i przydatności contentu. Problemem jest jego zmierzenie. Dokładnie obserwuj, które treści zdobywają popularność i staraj się unikać hejtu. Taka strategia nie przysporzy Tobie wrogów, a pozwoli budować pozytywny wizerunek w Internecie

Komentarze

O jakości content marketingu świadczą również reakcje internautów. Liczba Komentarzy, czy like’ów pod postem to bardzo dobry miernik efektywności contentu. To właśnie one dają nam jasny komunikat, czy nasza treść angażuje internautów, czy nie. Analizując wpisy, które zaskarbiają sobie największą popularność, możemy dowiedzieć się, jaki content najbardziej interesuje naszą grupę docelową. Stąd już prosta droga do tworzenia efektywnych i angażujących treści.

Pozycjonowanie

Wzrost ruchu organicznego na Twojej witrynie następuje zawsze w wyniku zastosowania się do wszystkich wcześniej wymienionych czynników. Stałe poprawki i optymalizacja pod kątem potencjalnego Klienta to chleb powszedni działań analitycznych. Wzrost ruchu możemy rozpatrywać na wiele sposobów. Jako ruch organiczny, ruch generujący leady, czy ruch w Social Mediach. To wszystko składa się na jeden, istotny czynnik pożądany przez każdego przedsiębiorcę – wyższa pozycja w rankingu Google. Wysokie pozycje w rankingu Google to więcej darmowego ruchu, a więcej darmowego ruchu to więcej transakcji. Zadbaj o wysokiej jakości content, który zainteresuje Twoich Klientów, a Google samo Ciebie doceni i podniesie twoją pozycję w rankingu wyszukiwarki.

Sprzedaż i inne cele

Dodatkowym, bardzo ważnym parametrem jest sprzedaż lub inne cele jakie daną akcją chcemy osiągnąć. Google Analytics umożliwia ustawienie wielu niestandardowych celów – przejrzenie np. 50% strony, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera, kliknięcie w guzik nawołujący do akcji na końcu artykułu, wypełnienie formularza… Wszystko to możesz zmierzyć i zobaczyć, co daje Ci kampania contentowa pod czysto biznesowo względem. Co więcej, tzw. ścieżki wielokanałowe w Google Analytics pozwolą Ci przeanalizować ile z transakcji rozpoczęło się dzięki Twoim treściom. Nawet jeśli finalnie do transakcji doprowadziła np. kampania remarketingowa jaką prowadzisz, to i tak będziemy widzieć, że do pierwszego kontaktu doszło dzięki artykułom i poradnikom.

Content marketing: Analiza – Inspiracja – Optymalizacja

Współczynniki aktywności użytkowników na Twojej stronie to jedno. Jednak metody jego badania, narzędzia do tego przeznaczone i zmiany, które są konieczne do wprowadzenia to zupełnie inny temat. Zatem od czego zacząć i z jakich narzędzi skorzystać, żeby mieć pewność, co do użyteczność naszych treści?

Analiza – Google Analytics

Jak alfabet rozpoczyna się od A, tak prace nad stroną powinniśmy zacząć od “Analyticsa”. Google Analytics to darmowe narzędzie pozwalające na analizę ruchu, jak i monitorowanie płatnych kampani. Google Analytics to także możliwość pozyskania takich informacji, jak liczba odwiedzających, liczba odsłon czy czas spędzony na stronie. Dodatkowo możemy też dowiedzieć się, które artykuły cieszą się największa popularnością oraz skąd internauci dowiadują się o naszym contencie. Każda z tych informacji dokładnie przeanalizowana, pozwoli na lepsze dostosowanie naszej witryny do naszej grupy docelowej.

Google Analytics

Analiza – Brand24

Monitorować ruch należy również w social mediach np. za pomocą doskonale znanego narzędzia jakim jest Brand24. To dzięki niemu dowiesz się, gdzie w “socialach” znajduje się najwięcej fanów i/lub hejterów Twojej marki oraz gdzie akurat na jej temat się rozmawia. Jeśli chcesz wiedzieć, czy content, który stworzyłeś w jakikolwiek sposób przebija się w świadomości użytkowników social media, skorzystaj np. z tego rozwiązania.

Brand24

Inspiracja – Google Trends

Trendy są nie tylko w modzie, czy designie. Trendy panują także w internecie wśród użytkowników. Narzędzie Google Trends pomoże Tobie w znalezieniu fraz i słów, które w obecnym czasie są na TOPIE. To właśnie Google Trends codziennie zbiera informacje o wyszukiwaniach użytkowników i tworzy rankingi najpopularniejszych zapytań. Korzystaj z “Trendsa”, a zawsze będziesz na czasie.

Google Trends

Inspiracja – Answer the public

Analityka i odnajdywanie słów kluczowych to złożony proces. Jednak tworzenie tematów, które będą zachęcać internautów do czytania i nie będą clickbaitami to prawdziwe wyzwanie. Jeśli nie zawsze masz pomysł na wpis blogowy skorzystaj ze strony Answer the public. To tam wpisując swoje słowo kluczowe np.: zabawki, felgi itp. dostaniesz listę tematów wartych rozpatrzenia, które podpowiedzą Ci o czym możesz napisać kolejne swoje artykuły.

Answer the public

Optymalizacja

Każdy content poza wnikliwą analizą i odpowiednią inspiracją powinien, też być odpowiednio zoptymalizowany. Swoją czytelnością i przejrzystością musi zachęcać czytelnika do pozostania na stronie. Dodatkowo content musi być także atrakcyjny dla robotów Google. Dlatego pamiętaj zawsze o:

  • Odpowiednim oznaczeniu nagłówków i śródtytułów w tekście.
  • Starannej redakcji tekstu.
  • Wstawianiu grafik i obrazków
  • Optymalizacji atrybutów ATL w obrazkach.
  • Linkowaniu wewnętrznym.
  • Meta opisach.
  • Udostępnianiu contentu na swoich social media.

Recepta na content marketing

Jak widać dobry content to dostosowany i odpowiednio zoptymalizowany content. Obecnie w dobie boomu komunikacyjnego nie ma miejsca, ani na nieuzasadnione poprawki, ani na źle napisane treści, które nikogo nie interesują. Wbrew temu, co można, by sądzić treść da się zmierzyć i ocenić jej efektywność. Jednak to proces długotrwały i złożony. Konieczność użycia zróżnicowanych narzędzi wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu analityki. Jeśli nie wiesz, czy content przez ciebie publikowany w internecie, dociera do grupy odbiorców, która jest dla ciebie ważna odezwij się. Doskonale wiemy, jak zaradzić takim problemom i znamy receptę na efektywny content.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: prowadzenie bloga” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/prowadzenie-bloga-dla-sklepu/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!