Blog Traffic Trends
social media footprint

Branża farmaceutyczna w social media? Jak najbardziej!

Pytanie z tytułu postawili nam ostatnio redaktorzy Social Footprint – wirtualnego miesięcznika na temat social media, który tworzy zespół NapoleonCat.com we współpracy z WirtualneMedia.pl.

 

social-footprint

 

Na zadaną kwestię odpowiedział manager naszego działu mediów społecznościowych, Jacek Basiński, który jest wyznawcą zasady „nie ma branży, która nie nadaje się do social media”. Nie mógł więc nie odpowiedzieć w sposób pozytywny, a bazą dla takiego stanowiska jest nie tylko powyższe przekonanie, ale także doświadczenie w pracy naszego zespołu dla aptek i ich promocji na Facebooku. W trakcie tychże uświadomiliśmy sobie przede wszystkim jedną rzecz – fan czy klient łaknie wiedzy na temat swojego zdrowia, różnych metod jego pielęgnacji, a także potwierdzenia bezpieczeństwa i skuteczności proponowanych mu leków. Jej zapewnieniu powinna służyć komunikacja w social media – zarówno w formie odpowiedzi na pytania, jak i inicjowania ważnych tematów do dyskusji. To bardzo delikatna kwestia, wokół której łatwo powstają skrajne wręcz emocje. To także duże wyzwanie, bo przekazana wiedza może mieć wpływ na zdrowie i życie naszego rozmówcy, dlatego jej kompetencja musi być absolutną podstawą. Czy warto więc podejmować przedstawicielom branży farmaceutycznej takie ryzyko? Trudne nie znaczy niemożliwe, a kilka zdań więcej o tym, jak mogłaby wyglądać wzorcowa promocja leków, suplementów, aptek i innych do przeczytania w styczniowym numerze Social Footprint.

 

Wypowiedź Jacka, pośród innych ekspertów branży, znajdziecie tutaj. Tam też przeczytacie cały ostatni numer magazynu.

 

My z kolei, jak zawsze, zachęcamy do dyskusji – jakie są Wasze rokowania dla branży farmaceutycznej w mediach społecznościowych? Zgadzacie się z naszymi przewidywaniami czy też widzicie sprawę zupełnie inaczej? Podzielcie się swoim zdaniem! 

Jacek Basiński

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy