Blog Traffic Trends
case study blud

Case study: Bludshop na Facebooku

Od czerwca 2014 roku Traffic Trends w swoim portfolio posiada e-commerce’owego lidera w branży streetwearu – sklep Bludshop.com. Praca dla tej marki stała się jednym z największych wyzwań, ale i jednocześnie jednym z kamieni milowych na drodze do naszej dzisiejszej pozycji.

Bludshop posiada bardzo szeroki pakiet – świadczymy dla nich usługi pozycjonowania, a także płatnej reklamy Google AdWords czy Google Zakupy. Z każdego z tych obszarów moglibyśmy stworzyć osobne studium przypadku, pokazujące skuteczność naszych działań i stale poprawiające się wyniki sklepu. Postawiliśmy jednak na bliższe przedstawienie Wam naszych działań na Facebooku, który przejęliśmy także w połowie zeszłego roku. Od razu wprowadziliśmy tam wiele gruntownych zmian oraz zaproponowaliśmy szereg akcji, które, jak się pokaże Wam prezentacja, przyniosły bardzo konkretny efekt. Jaki? Odpowiedź znajdziecie na 19 slajdach poniżej!

 

Case Study: Bludshop from Traffic Trends

Gorąco zachęcamy do zadawania nam pytań – z przyjemnością wyjaśnimy najmniejsze wątpliwości dotyczące naszego case study! Polecamy też obserwowanie konta Traffic Trends na SlideShare, gdzie wrzucać będziemy wiele materiałów edukacyjnych i informacyjnych stworzonych z myślą o właścicielach sklepów internetowych. 

Jeśli czujecie się zachęceni lub zainspirowani, zapraszamy do kontaktu z nami – prowadzimy działania w social media już dla ponad 40 sklepów z najróżniejszych branż, a Bludshop jest tylko jednym z wielu dowodów na naszą skuteczność. Gdzie więcej? Już wkrótce będziemy je Wam prezentować na łamach naszego bloga – śledźcie uważnie!


Dowiedz się więcej: prowadzenie fanpage

Komentarzy

  • Czy w przypadku swoich klientów stosujecie zasadę 70-20-10 opisywaną przez Socjomanię?
    70% treści przydatnych dla userów, 20% aktualne trendy, 10% sprzedaż i reklama produktów?
    Często można zauważyć firmy, które wyznają zasadę 90% sprzedaż i reklama, 10% „coś tam wrzucimy” i w czasach Edge Ranku jest to raczej kiepskie rozwiązanie.

    • Trudno o zastosowanie tej zasady dla sklepu streetwearowego, skierowanego do tak młodej grupy odbiorców, bo bardzo ciężko zdefiniować, czym miałaby być dla nich treść „przydatna”. Czy nazwiemy nią klip hiphopowy, który udostępniają na swojej osi czasu? A może liczyłby się tylko poradnik na temat właściwej konserwacji butów, które zakupili w BludShopie?

      Na potrzeby naszych sklepów przyjmujemy inną strategię – proporcję 3:2 wpisów z treścią lifestylową do wpisów produktowych. W przypadku BludShopu często ten stosunek jest bliski równemu, ale jest to specyfika tej społeczności, którą, koniec końców, interesują najbardziej dostępne w sklepie ciuchy oraz związane z nimi okazje. Kwestią, która trochę rozmywa ten podział jest również konstrukcja samego posta produktowego, pełniącego role szersze niż sama sprzedaż, a także obecność takich form jak zestaw tygodnia czy inne, nie promujące oferty sklepu wprost.

Jacek Basiński

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy