Case study: Bludshop na Facebooku

Jacek Basiński

Social media | 2015-01-30 | 2 min czytania

Case study: Bludshop na Facebooku

Od czerwca 2014 roku Traffic Trends w swoim portfolio posiada e-commerce'owego lidera w branży streetwearu - sklep Bludshop.com. Praca dla tej marki stała się jednym z największych wyzwań, ale i jednocześnie jednym z kamieni milowych na drodze do naszej dzisiejszej pozycji.

Bludshop posiada bardzo szeroki pakiet - świadczymy dla nich usługi pozycjonowania, a także płatnej reklamy Google AdWords czy Google Zakupy. Z każdego z tych obszarów moglibyśmy stworzyć osobne studium przypadku, pokazujące skuteczność naszych działań i stale poprawiające się wyniki sklepu. Postawiliśmy jednak na bliższe przedstawienie Wam naszych działań na Facebooku, który przejęliśmy także w połowie zeszłego roku. Od razu wprowadziliśmy tam wiele gruntownych zmian oraz zaproponowaliśmy szereg akcji, które, jak się pokaże Wam prezentacja, przyniosły bardzo konkretny efekt. Jaki? Odpowiedź znajdziecie na 19 slajdach poniżej!

Case Study: Bludshop from Traffic Trends

Gorąco zachęcamy do zadawania nam pytań - z przyjemnością wyjaśnimy najmniejsze wątpliwości dotyczące naszego case study! Polecamy też obserwowanie konta Traffic Trends na SlideShare, gdzie wrzucać będziemy wiele materiałów edukacyjnych i informacyjnych stworzonych z myślą o właścicielach sklepów internetowych. 

Jeśli czujecie się zachęceni lub zainspirowani, zapraszamy do kontaktu z nami - prowadzimy działania w social media już dla ponad 40 sklepów z najróżniejszych branż, a Bludshop jest tylko jednym z wielu dowodów na naszą skuteczność. Gdzie więcej? Już wkrótce będziemy je Wam prezentować na łamach naszego bloga - śledźcie uważnie!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!