Od sierpnia 2014 roku wymienianie naszych klientów rozpoczynamy w pierwszej kolejności od marki Gatta - największego producenta wyrobów pończoszniczych w Polsce, ale i uznaną markę na całym kontynencie europejskim. Miarą jej wartości jest bliska współpraca z producentem włókien, z których tworzone są rajstopy, pończochy i inne artykuły sygnowane znakiem kotki - Lycrą®. Ta bliskość znalazła swoje odzwierciedlenie także w social media.
#LegfieLove było przedmiotem naszych rozmów z Gattą już od samego początku współpracy. Chodziło o akcję, której zasięg objąć miał cały kontynent, a której celem było otwarcie obecności marki Lycra® na Facebooku. Konkurs miał promować właśnie ją, jednak przy okazji miał również służyć uświadomieniu użytkownikom relacji globalnego producenta z lokalnymi liderami. Wybór padł na 5 firm europejskich, wśród nich na Gattę. Stało się to okazją do zdobycia przez naszego klienta dużego społecznościowego rozgłosu i możliwością wyjścia do nieangażowanej wcześniej grupy odbiorców. Czy zostały one wykorzystane? Kilkanaście slajdów powyżej będzie odpowiedzią, a przy okazji prezentacją sposobów, jakimi zostało to osiągnięte.
Case Study: #LegfieLove (Lycra® & Gatta) from Traffic Trends
Chcielibyście poznać jeszcze więcej konkretów? Nie do końca rozumiecie, skąd i po co takie, a nie inne środki zastosowaliśmy? Z przyjemnością rozwiejemy Wasze wszelkie wątpliwości - po prostu pytajcie nas tu lub w naszych kanałach społecznościowych! Koniecznie śledźcie też naszego SlideShare'a - dbamy o to, byście mogli regularnie czerpać stamtąd ciekawe case'y.
Jeśli natomiast przekonują Was liczby i styl, w jakim zostały osiągnięte, a sami chcielibyście przeprowadzić akcję konkursową dla swojej marki - koniecznie skontaktujcie się z nami! Czuwamy nad promocją globalnych liderów, ale i małych przedsiębiorstw, wszystkich traktując z tą samą dozą kreatywności i zapału. Piszcie do nas i śledźcie uważnie naszego bloga!