Chcesz być mistrzem sprzedaży? Bierz przykład z Kardashianów!

Inne

Śluby, rozwody, zmiany płci, choroby, zdrady, operacje plastyczne, skandale obyczajowe – to wszystko stało się podstawą do zbudowania wielomilionowego biznesu, który od ponad dekady funkcjonuje pod nazwą “Kardashian family.”

Minęło już prawie 11 lat od czasu, kiedy światło dzienne ujrzało nagranie dość jednoznacznych zabaw niejakiej Kim Kardashian z jej ówczesnych partnerem. Konia z rzędem temu, kto wtedy mógł przewidzieć dokąd tej niechlubnej sławy taśma może oprowadzić cały klan Kardashian. Niemoralny wręcz czyn w skutku zaowocował pierwszym, najważniejszym sukcesem – kontraktem z kanałem telewizyjnym E! Entertainment. Tak oto powstało reality show “Keeping Up With the Kardashians” – źródło zarobku dla kilkudziesięciu członków familii. “Z kamerą u Kardashianów” to w dużym skrócie “podglądanie” przez profesjonalną ekipę filmową “codziennego” życia rodziny. Tak już od 14 sezonów. Do dziś to ogromny hit, przyciągający przed srebrne ekrany miliony telewidzów. Nie bez powodu więc Kardashian – Jenner (nazwisko po drugim mężu seniorki rodu) to jedna z najpopularniejszych rodzin USA, stawiana w rankingach obok Kennedych, rodu George’a H. W. Busha czy Ruperta Murdocha i jego dzieci.

Kendall Jenner, Kylie Jenner, Khloe Kardashian

Od lewej: Kendall Jenner, Kylie Jenner, Khloe Kardashian
Źródło: Flickr.com

KUwtK przyniosło nie tylko milionowy dochód, ogromną popularność na całym świecie, ale przede wszystkim ogromne możliwości rozwinięcia kilkunastu biznesów czy sygnowania swoim nazwiskiem kilkuset produktów. W całej otoczce skandali i dość niskiej jakości rozrywki jedno trzeba przyznać – każdy z Kardashianów ma głowę na karku i dzięki przedsiębiorczości (prawdopodobnie płynącej we krwi) spienięży sławę na każdy możliwy sposób. To także mistrzowie marketingu – nikt nie potrafi robić tego tak dobrze jak oni!

Najpopularniejsza i zdecydowanie najbardziej majętna z rodu (choć po piętach nieco depcze jej najmłodsza z sióstr – Kylie), prekursorka familijnego sukcesu to Kimberly Noel Kardashian. W telegraficznym skrócie (stan na 20.02.18): 108 000 000 obserwujących na Instagramie, 30 142 004 polubień na FB, 58 800 000 obserwujących na Twitterze. Administratorzy portali społecznościowych nie dosyć, że mają w jej przypadku ręce pełne roboty z pewnością też wiedzą co zrobić, aby przyciągać kolejne rzesze fanów. Bo potencjał tkwiący w mediach Kim jest niebywały. Co możemy znaleźć chociażby na jej instagramowym koncie? Nagość, dużo nagości (dość kontrowersyjne), dużo rodziny, głównie zdjęcia dzieci i sióstr (odrobinę ocieplające wizerunek) i ogrom (głównie na Instagram Stories) produktów kosmetycznych – KKW Beauty. Co pozami perfumami, ubraniami czy tuszami do rzęs oferuję Kim? Od jakiegoś czasu jest magnatką mobilnych gier. “Kim Kardashian: Hollywood” to aplikacja w której użytkownik może stworzyć avatara, który swoimi działaniami wspina się po szczebelkach sławy. Nagroda? Przyjaźń z Kimberly. Przychód w jeden rok? 160 000 000 dolarów. Podobno sama celebrytka kontroluje każdą stylizację czy linijkę tekstu jaka pojawia się w aplikacji. Kolejne wirtualne pomysły to chociażby Kimoji czyli emotki nawiązujące do ubioru, zachowania czy nawet humoru celebrytki lub apka z poradami (modowymi, urodowymi lub zdrowotnymi). Jej średnie, roczne zarobki oscylują obecnie na poziomie 50 milionów dolarów i systematycznie wzrastają.

 

Kim Kardashian
Źródło:  Flickr.com

Jednakże to wszystko jest tylko pochodną wielu czynników. Jaki jest przepis na zbudowanie imperium opartego na byciu znanym? Jak zbić majątek nie mając talentu czy wyższego wykształcenia? Oto kilka powodów wyjaśniających ich sukces.

Amerykański sen

Rodzina Kardashianów urzeczywistnia amerykański sen. Nie jest to może droga od zera do milionera, jednakże ich potencjał finansowym kilkanaście lat temu był zdecydowanie mniejszy niż obecnie. To pokazuje wielu osobom, że wystarczy sporo chęci i wytrwałości, a każdy z nas może zapracować na tak ogromny sukces. Główny produkt, który dystrybuuje rodzina to marzenia i wizja idealnego życia. Kosmetyki? Aplikacje mobilne? Sprzedaż ubrań? To tylko skutek uboczny. Dodatkowo wykreowany został wizerunek postaci bliskich i odległych jednocześnie, co daje mieszankę wybuchową. Z jednej strony codziennie mamy wgląd w ich życie co tworzy domniemaną bliskość. Z drugiej zaś anturaż jaki dostrzegamy jest jednak z wyższej półki, niedostępny chociażby dla przeciętnego Amerykanina. Ludzie kochają i nienawidzą ich jednocześnie. Jednak zawsze w hejcie kryje się nuta zazdrości i chęć bycia dokładnie takim jak oni. Stąd można doszukać się wytłumaczenia np. na tak wysoką sprzedaż kosmetyków Kim lub Kylie bądź ilość ściąganych aplikacji.

Brak talentu

Główny sygnał wysyłany od sióstr Kardashian – Jenner? Nie trzeba mieć talentu, żeby osiągnąć sukces. W rodzinie trudno doszukać się aktorek, piosenkarek czy artystek, choć takowe aspiracje raz po raz się pojawiały. Wbrew pozorom (o ironio) właśnie ten niedostatek stał się największą zaletą.

Momager

Hasło ważne w słowniku rodzinnym: momager, czyli matka managerka. Taką rolę zdecydowanie odgrywa Kris Jenner. Matka sześciorga dzieci jest jednocześnie głównym dowodzącym wszelkich biznesów. Bezgraniczne wręcz zaufanie którym pociechy darzą swoją rodzicielkę nie jest niczym zaskakujący, jeśli widzimy jak skutecznie działają jej twarde negocjacje i umiejętność sprzedaży najdrobniejszego elementu związanego z ich życiem, nawet seks taśmy córki. Dodatkowo matka (wbrew pozorom) nauczyła wszystkie swoje dzieci racjonalnego podejścia do pracy: mądrego inwestowania, oszczędności i szacunku do pieniądza. Bez względu na sposób w jaki został on zarobiony.

Rodzina

Marka Kardashian to przede wszystkim rodzina. Bez względu na to czy jest to wartość realna czy idealnie wyreżyserowana – robi wrażenie. Wspólne rozmowy przy kuchennym stole, wsparcie w każdej sytuacji, częste spotkania, wzajemna pomoc na każdym kroku – to coś co wydaje się prawdziwe i imponuje śledzącym ich życie. Z resztą każdy odcinek “Keeping Up With the Kardashians” zaaranżowany jest tak, aby pokazać, że zarówno problemy jak i te dobre chwile należy przeżywać razem, a z każdego wydarzenia warto wyciągać przydatne nauki i lekcje na przyszłość. To kolejna część ich wizerunku, która staje się podstawą zarobku.

Pewność siebie

Tego nie można im odmówić. Gdyby zrazili się pierwszymi, złymi słowami na swój temat, bez wiary w siebie nikt nie wiedziałby teraz kim są potomkowie Roba Kardashiana – prawnika, który bronił przed kalifornijskimi sądami O.J. Simpsona w jednym w najsłynniejszych procesów Ameryki lat 90 ubiegłego wieku. Jednakże nie tylko wytrwałość jest tutaj miarą sukcesu. Kim i jej siostry uważają, że to akceptacja siebie jest kluczem do osiągnięcia szczytów w każdej dziedzinie. Zarówno zwolennicy jak i zaciekli przeciwnicy familii muszą jednak przyznać, że na swój sposób siostry Kardashian odświeżyły kanon kobiecego piękna. Szczupłe modelki przestały zachwycać, a na salony wkroczyły sporych rozmiarów krągłości. To kolejny sygnał – zaakceptuj swoje ciało takim jakie jest, bez względu na rozmiar. Wielu kobietom na świecie ten przekaz zaimponował tak bardzo, że ciągłe operacje plastyczne Khloe czy Kylie (które praktycznie nie przypominają już siebie nawet sprzed raptem trzech lat) nie robią na nikim już wrażenia.

Specjalizacja

Rodzina, mimo imania się przeróżnych zajęć, ukształtowała swój naprawdę spójny wizerunek. Owszem są to i nowe technologie, internetowe sklepy sprzedające kosmetyki czy stacjonarne, ekskluzywne butiki. Wszystko jednak oscyluje wokół zbliżonych tematów. Każdy więc wie, że moda, fitness, zdrowy styl życia, kosmetyki – to domena rodziny Kardashian – Jenner.

Kris Jenner

Kris Jenner
Źródło:  Flickr.com
W jaki sposób można więc zainspirować się ich poczynaniami i co warto podkraść w budowaniu własnego biznesu?

Przede wszystkim doskonałą umiejętność korzystania z social media. Każda z sióstr niemal do perfekcji opanowała obsługę FB czy Instagrama. Ich prywatne fotografie mieszają się z zaaranżowanymi zdjęciami produktów. Oczywiście każdy obraz jest perfekcyjnie wyretuszowany, opatrzony stosownymi filtrami. Wszystko to jednak w nienachalny sposób pokazuje, że siostry Kardashian są najlepszą reklamą dla swoich gadżetów, apek czy kosmetyków. Same są modelkami, użytkownikami i dowodem na to, że wszystkie ich pomysły są przydatne i genialne w użyciu.

Dodatkowo rzeczą trudną, ale wartą naśladowania może być także przeogromna pewność siebie. Oczywiście prowadząc mały sklep internetowy trudno jest nie reagować na głosy krytyki, a sama skala działań jest nieporównywalnie mniejsza. Warto jednakże zauważyć, że zawsze znajdą się osoby, które często wręcz na siłę szukać będą zwady lub wytykać będą nawet najdrobniejsze uchybienia. Może warto więc czasami brać przykład z Kardashianów i mimo nieprzychylnych komentarzy bezgranicznie wierzyć w swój sukces.

Choć członkowie słynnej rodziny są szalenie popularni, nie unikają jednej z ważnych cech materiałów reklamowych w internecie i w social media, której jak ognia boją się polscy właściciele sklepów – dodawania luźniejszych, lifestylowych materiałów i pokazywania twarzy. Posługiwanie się samymi packshotowymi zdjęciami jest jedną z metod komunikacji, ale w niektórych przypadkach warto zastanowić się nad uzupełnieniem tej strategii o powiązanie marki z „twarzą firmy.”

Ważnym elementem, który może być również godny pochwały to sprawne zarządzanie majątkiem. Choć branża w której prężnie działa cała familia jest szeroko pojętą rozrywką, management rodziny działa jak najbardziej chłodno i racjonalnie. Wbrew pozorom przemyślane decyzje, dalekosiężne realne plany, a przede wszystkim sprytne wykorzystanie swojej prywatności jak widać są sposobem na spory zarobek. W związku z tym bez harmonogramu działania, a także oszczędności trudno jest zostać potentatem w jakiejkolwiek dziedzinie. Sama Kim powtarza zresztą jak mantrę: “Od wczesnych lat byłam tego uczona [oszczędzania], nauczyłam się wielu prostych rzeczy i nigdy nie miałam poważnych problemów. Uwielbiam wydawać, ale również lubię ciężko pracować  i oszczędzać. Myślę, że naprawdę ważne jest, by budować swoją przyszłość i nie przesadzać z folgowaniem sobie.”

 

Rodzina Kardashianów to fenomen, który można rozumieć lub nie, ale trzeba zaakceptować jego obecność nie tylko w świecie celebrytów ale przede wszystkim w biznesie. Jaki będzie dalszy rozwój rodziny? Niektórzy przewidują rychły upadek, jednakże obecnie żadne znaki nie wskazują na to, aby ich ekspansja miała w jakikolwiek sposób zmaleć.

 

Źródła:

https://www.forbes.com/sites/natalierobehmed/2017/06/13/how-kim-kardashian-west-bounced-back-to-45-5-million-and-a-new-cosmetics-company/#28d2e938f598

https://www.pb.pl/porady-biznesowe-kim-kardashian-798192

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Event & marketing manager w Traffic Trends. Odpowiedzialna za budowanie ruchu przez content, social media oraz eventy. Prywatnie fanka polskiej szkoły filmowej i psychologii.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!