Content marketing a UX, czyli jak treść wpływa na użytkowników stron internetowych?

Optymalizacja konwersji Treść

Content marketing to planowanie wartościowych treści z uwzględnieniem potrzeb naszego odbiorcy, redagowanie odpowiednio zoptymalizowanych wpisów, a także szeroka, przemyślana ich dystrybucja. W tym kontekście to również wartościowy sposób, by zbudować ruch na stronie internetowej i pozyskiwać leady, klientów, subskrybentów. Przydatne tutaj będą więc analityka i umiejętności badania, np. który wpis z bloga przyniósł największy zwrot z inwestycji.

Można zatem powiedzieć, iż odpowiednio zaprojektowana narracja skłoni odwiedzających witrynę do zakupu, subskrypcji, kontaktu z firmą będzie więc konwertować. W takim rozumieniu treść oddziałuje na internetowego użytkownika (inna rzecz, że treści odpowiadają też za branding, lojalizują klientów, edukują czy wspierają pozycjonowanie). Ten wpływ na doświadczenia użytkowników łączy się zatem z pojęciem UX. Czym jest UX? Jak są zależności między kreowaniem contentu a użytecznością? I jak się to odbywa?

Co to jest UX?

UX, a więc user experience, to dziedzina obejmująca badanie oraz projektowanie doświadczeń użytkownika, które zachodzą w odniesieniu do serwisów internetowych, e-sklepów czy aplikacji webowych, czy mobilnych. Pojęcie bezpośrednio łączy się z tzw. usability, a więc dążeniem do maksymalnej intuicyjności rozwiązań. Źle zaprojektowany UX może powodować u użytkownika irytację, złość i frustrację, co, np. w kontekście sklepów internetowych, będzie negatywnie oddziaływać na konwersję zakupową. Obszar związany z UX to dziedzina, która łączy się ściśle z estetyką serwisu, jego przejrzystością i czytelnością. Na jej kształt składają się także nawigacja i architektura informacji, logiczne komunikaty i szybkość wykonywanych akcji, które skutkują osiągnięciem pożądanego efektu. Poza wszystkim user experience koreluje się z technologią, ale czerpie również z psychologii i socjologii.

Content marketing a UX – jakie są zależności?

Projektując treść na stronę internetową czy aplikację webową, osoba odpowiedzialna za content (podobnie jest specjalista ds. ux pracujący nad nawigacją) musi stworzyć optymalną przestrzeń dla użytkowników, która będzie cechować się funkcjonalnością. Jednak w procesie modernizacji serwisów content jest wielokrotnie pomijany. Ustępuje on bowiem miejsca makietom, projektom architektury, nowym pomysłom na grafiki. Jak najbardziej, jest to słuszne, jednak roli treści nie można pominąć, ponieważ to ona w dużej mierze odpowiada za informację, której poszukuje użytkownik. Odpowiednia forma podania informacji może z kolei wspierać konwersję.

Kultowym przykładem, jak copywriting wpływa na ogół doświadczeń użytkowników i doznania wobec strony internetowej, jest przypadek amerykańskiego serwisu IGN.com, zajmującego się grami wideo. Zastosowano tam zmianę komunikatu w call to action (CTA element wzywający do działania), co finalnie spowodowało wzrost subskrypcji o 34%. „Sign Up For Email Updates” zastąpiono zwrotem: „Get Free Exclusive Content”, odwołując się do tego, co użytkownik ceni najbardziej. W narracji postawiono więc na ekspozycję niewypowiedzianych potrzeb użytkownika, stwarzając jednocześnie wrażenie luksusowości otrzymywanego prezentu. Udział contentu w projektowaniu doświadczeń u osób odwiedzających witryny można zauważyć także wtedy, gdy słowa użyte w niewłaściwym kontekście generują u użytkowników zakłopotanie i konsternację. Taki dysonans powodują okienka typu pop-up, często stosowane w sklepach internetowych. Na pytanie o kontynuację zakupów użytkownik może zdecydować się na opcję powrotu na kartę bądź finalizacji zakupów. Jednak w warstwie semantycznej, każde podjęte działanie (poza wyjściem z witryny) jest kontynuacją, choć w praktyce sklepów internetowych bywa różnicowane jako przeniesienie ponownie do widoku kategorii bądź do koszyka.

Oddziaływanie contentu to nie tylko tworzenie odpowiednich komunikatów, np. prowadzących przez lejek zakupowy w sklepie internetowym, ale także odpowiednie zaprojektowanie treści, dostosowanie ich wyglądu (i oczywiście warstwy semantycznej) także do interfejsu strony i odpowiednie ich formatowanie.

Estetyka i formatowanie tekstu – jak wpływają na doświadczenia użytkownika?

W projekcie stron internetowych e-sklepów, serwisów pozyskujących leady czy blogów sposób przedstawienia treści również ma duże znaczenie. Mimo że to content wizualny niejednokrotnie zastępuje treść, to klasycznej treści przypisujemy fundamentalną rolę komunikacyjną. Dlatego content w warstwie semantycznej powinien cechować się wysoką jakością i relewantnością, a w tej wizualnej – wpisywać się w standardy estetyczne. Warto pamiętać, by stosować bezszeryfowe czcionki, unikać wersalików (dużych liter), które znacznie osłabiają czytelność tekstów i są zarezerwowane do prezentacji nagłówków, np. na blogu. Użyteczność tekstu można również wypracować poprzez jego odpowiedni podział, zastosowanie nagłówków, śródtytułów, nawet w opisach produktów, co sprawia, że użytkownik chętnie pozostanie na stronie i zapozna się z treścią.

Edytor tekstu Hemingway App z funkcją umożliwiającą zliczanie znaków w czasie rzeczywistym

Jeśli, np. opis kategorii stanowi ścianę tekstu, w której nie zaznaczono ważnych elementów, to jego skuteczność spada. Emfazy, gdzie zastosowano razem kursywę i boldowania, także nie są mile widziane z perspektywy czytelności wpisów. Warto zdecydować się na jeden rodzaj formatowania. W tym kontekście równie ważne są zastosowane: wielkość elementów, optymalna interlinia i marginesy. Visual content marketing w postaci wysokiej jakości grafik, infografik czy filmów, uzupełnia treść i będzie elementem składowym budowania pozytywnych doświadczeń użytkownika względem witryny.

Użyteczność wersji mobile vs konsumpcja treści

W czasach, gdy ruch na urządzeniach mobilnych rozkwita i celem jest uzyskanie jak największej konwersji z tego kanału, na sile zyskuje odpowiednie projektowanie przestrzeni aplikacji, sklepów czy blogów. W optyce projektantów, w przypadku e-sklepów, znajdują się więc kwestie, związane ze wspomaganiem użytkownika komunikatami, które skłonią go do zakupu. Przy czym w kanale mobile ilość interakcji z odwiedzającym spada. Pozostaje ona relatywnie mniejsza w porównaniu do wersji desktop. Dlatego ogromne znaczenie zyskuje forma podania treści. Wśród trendów w marketingu na 2019 w tym zakresie wymieniana jest symbioza tekstu z oprawą wizualną. Przez ten pryzmat – projektowanie treści na mobilu musi kondensować maksymalną wartość informacyjną przekazu i najkrótszy na to poświęcony czas.

Jakie rozwiązania w zakresie prezentacji treści sprawdzają się w odniesieniu do wersji mobile? Warto odwołać się tutaj do danych eyetrackingowych (weryfikujących, jak użytkownicy postrzegają dany obiekt), z których wynika, że w konsumpcji treści na urządzeniach mobilnych użytkownik jest skupiony na środkowej części ekranu urządzenia. Fokus na tę część wynika z mniejszej wielkości ekranów. Inaczej sytuacja przedstawia się na komputerach i laptopach, tam oczy skanują treści na kształt litery F. Z poszanowaniem dla UX i SEO, warto więc zaprojektować treści na mobilu tak, żeby duża ilość tekstu nie przesłoniła produktów. Wpisy można zatem umieścić (np. w sklepach) poniżej listy produktów lub wyświetlić tylko część opisu nad produktami, a resztę udostępnić użytkownikom po kliknięciu w przycisk pokaż więcej. Poza wszystkim sprawdzą się także spisy treści, które będą syntetycznym ujęciem najważniejszych wątków. Należy pamiętać również o wielkości czcionki i przyciskach, które powinny być łatwo klikalne. Patrząc przez pryzmat wpływu treści, np. na odbiór sklepów internetowych w kontekście użyteczności i z myślą o optymalizacji konwersji, e-sklepy nie mogą pozwolić sobie na to, by doświadczeniem użytkownika pozostała niemożność dokonania zakupów, np. bo komunikat na przycisku jest nieczytelny albo opis pól formularza niewidoczny.

Jak zaprojektować przyjazne CTA?

Znamienne, że wśród trendów w marketingu 2019 coraz śmielej wymieniany jest UX copywriting, który dochodzi do głosu w minimalizowaniu objętości tekstów i syntetycznym ujmowaniu treści, ale także w treściach idealnie dopasowanych do potrzeb odbiorców. Pojawia się jako istotna zmienna w postaci treści przycisków, która będzie wspierać konwersję. Jak więc stworzyć wartościową treść dla przycisku call to action? Generalnie warto powiedzieć, że aby przycisk był skuteczny i konwertował, np. namawiając do zapisu na newsletter, pobrania poradnika, nawiązania kontaktu czy finalizacji zakupów, powinien odznaczać się wyrazistym designem (czytelnym kolorem i wielkością) oraz musi być odpowiednio wyeksponowany na stronie internetowej.

Musi mieć również właściwy content, a wartościowym sposobem, aby stwierdzić, które wezwanie jest bardziej skuteczne, są testy A/B. Wśród rzetelnych rozwiązań warto wymienić: krótkie, doprecyzowane i oczywiste treści. Badania pokazują, że tekst (aby zachował swoją moc sprawczą i był użyteczny) może mieć od dwóch do czterech słów.

Ponadto efektywne przyciski CTA:

  • posiadają wyróżniający się kolor,
  • mają właściwy rozmiar,
  • muszą być dobrze umiejscowione, np. na karcie produktu w sklepie internetowym powinny znajdować się wysoko i być w zasięgu wzroku użytkowników,
  • kierują do właściwej podstrony,
  • zawierają odpowiednią, niesztampową treść.

W zależności od charakteru call to action (a raczej jego mocy sprawczej) sprawdzają się także:

  • czasowniki dynamiczne (wyrażające ruch), jak: pobierz, zapisz się, wypróbuj, dołącz w formie bezpośrednich komunikatów,
  • dodatkowy lapidarny opis stanowiący oprawę dla przycisku i mówiący o korzyściach oferty,
  • niedługa lista korzyści, legitymizująca zakup, subskrypcję czy kontakt,
  • social proof (społeczny dowód słuszności), np. w postaci opinii zadowolonych klientów.

Przejrzystość i czytelność witryny można śmiało uznać za istotne reguły UX. Kontekstowo, odpowiedni content (zarówno w warstwie semantycznej, jak i estetycznej) silnie oddziałuje na doświadczenia użytkowników witryn internetowych. Poziom skuteczności rozwiązań (także treści) warto mierzyć i oceniać, także jako czynnik różnicujący doświadczenia użytkownika względem witryny. Jeśli, np. treść na blogu wywołała konkretną liczbę zapytań i doprowadziła do sprzedaży w sklepie internetowym, generując konwersję na określonym poziomie, to przyniosła nie tylko efekt biznesowy. Patrząc przez pryzmat UX, wyznaczyła pewien standard atrakcyjności i funkcjonalności, które warto implementować dalej.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak projektować i tworzyć odpowiednie treści, które wspierają użyteczność serwisu, koniecznie napisz do nas!

 

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “Content marketing a UX, czyli jak treść wpływa na użytkowników stron internetowych?”

  1. „Warto pamiętać, by stosować bezszeryfowe czcionki”

    W takim razie dlaczego na Waszym blogu jest używana czcionka szeryfowa? 🙂
    Dlaczego książki są w kroju szeryfowym? Te wszystkie „ogonki” w typie Serif mają na celu zatrzymać nieco dłużej użytkownika podczas czytania. Nie sprzyjają szybkiemu czytaniu, ale mają na celu „zawieszenie wzroku” na dłużej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Beata Ryba

Beata Ryba

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!