CTR dla wyników Google - najnowsze badania.

Traffic Trends

Optymalizacja konwersji | 2012-02-28 | 1 min czytania

CTR dla wyników Google - najnowsze badania.

Pojawiły się nowe badania klikalności linków w wynikach wyszukiwania Google. Mowa jest oczywiście o pierwsze stronie wyników dla zwykłego listing - bez map, adresów, zdjęć czy filmów. Okazuje się, że zwycięzca zgarnia wszystko. Sprawdza się też zasada Pareto. Pierwsze trzy pozycje ściągają więcej ruchu niż pozostałe razem wzięte. Zobaczmy jak to wygląda.

Badanie 1: Optify z 2010 roku wykonane na próbie 1000 fraz.

optify-ctr-curve-1-288x300.png optify-ctr-curve-2-300x175.png

Badanie 2: SlingShot SEO z 2011 roku wykonane na próbie 324 fraz głównie produktowych.

slingshot-seo-ctr-results-300x179.png

slingshot-seo-ctr-curve-277x300.png

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!