20 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Traffic Day. Tegoroczna konferencja wszystkich uczestników zabierze w podróż od budowy sklepu przez marketing do optymalizacji sprzedaży. Jak co roku, przygotowaliśmy dla Was ogrom praktycznych porad, które pozwolą rozwinąć prowadzony e-biznes.
Podczas tegorocznego wydarzenia wystąpi dla Was Damian Hliwa, wieloletni specjalista budowy ruchu na stronach sklepów internetowych. W drugim wystąpieniu podczas Traffic Day 2018 poruszy bardzo delikatny i niezwykle istotny temat idealnego kompromisu pomiędzy wyglądem sklepu, jego funkcjonalnością, a budową pod pozycjonowanie.
Każdy z Was na pewno spotkał się z tym problemem nie raz. Jedno rozwiązanie podpowiadane przez biznesowy zmysł i troskę o Klienta jest równocześnie krytykowane przez tych, co stoją na straży estetyki sklepu, jak i przez tych, którzy odpowiadają za jego pozycjonowanie. Pogodzić interesy wszystkich trzech stron jest niezwykle ciężko! Mamy jednak dla Was dobrą wiadomość – od lat pracując nad tym zagadnieniem udało nam się wypracować akceptowalny kompromis gwarantujący sukces na wszystkich trzech polach!
Jaki to kompromis? Jak skutecznie połączyć design, UX i SEO? O tym usłyszycie na Traffic Day, więc nie zwlekajcie i już dziś rezerwujcie miejsce kupując swój bilet!
Więcej znajdziesz na www.trafficday.pl!