Dlaczego musisz być na Traffic Day: Joachim Synoradzki o roli contentu w rozwoju sklepu internetowego.

Inne | 2 min czytania

Dlaczego musisz być na Traffic Day: Joachim Synoradzki o roli contentu w rozwoju sklepu internetowego.

Podczas każdej edycji Traffic Day wspominaliśmy o treściach na stronie www. Był to jednak marginalny aspekt, często prezentowany jako element procesu pozycjonowania. Rozwój algorytmów i potrzeba rynkowa sprawiła jednak, że dziś content staje się jedną z głównych i najważniejszych usług budujących ruch i sprzedaż.

Trzy lata temu podczas pierwszej edycji naszej konferencji niewielu uczestników myślało o prowadzeniu własnego bloga. Unikalne opisy produktów były rzadkością. Na szczęście czasy te minęły i dziś świadomość w obszarze contentu jest znacznie wyższa. Nie oznacza to jednak, że wszyscy produkujący masowo internetowe treści robią to w sposób zaplanowany, długofalowy i skuteczny.

Odpowiadając za warstwę tekstową dziesiątek polskich sklepów zdobyliśmy kompetencję ich odpowiedniego planowania i wielokrotnego wykorzystywania pozwalającego na osiągnięcie wyższych zwrotów z tej inwestycji. Jak to robić i o czym pisać, by po pewnym czasie nie mieć wrażenia, że piszemy sami dla siebie? O tym podczas tegorocznej edycji Traffic Day opowie Wam Joachim Synoradzki!

20 września w Warszawie content będzie jednym z wielu praktycznych tematów, które pozwolą Ci na rozwój swojego biznesu. Już dziś zapoznaj się z pełną agendą i kup bilet na tegoroczną edycję najlepszej konferencji dla e-commerce!

Więcej informacji na www.trafficday.pl!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157