Podczas każdej edycji Traffic Day wspominaliśmy o treściach na stronie www. Był to jednak marginalny aspekt, często prezentowany jako element procesu pozycjonowania. Rozwój algorytmów i potrzeba rynkowa sprawiła jednak, że dziś content staje się jedną z głównych i najważniejszych usług budujących ruch i sprzedaż.
Trzy lata temu podczas pierwszej edycji naszej konferencji niewielu uczestników myślało o prowadzeniu własnego bloga. Unikalne opisy produktów były rzadkością. Na szczęście czasy te minęły i dziś świadomość w obszarze contentu jest znacznie wyższa. Nie oznacza to jednak, że wszyscy produkujący masowo internetowe treści robią to w sposób zaplanowany, długofalowy i skuteczny.
Odpowiadając za warstwę tekstową dziesiątek polskich sklepów zdobyliśmy kompetencję ich odpowiedniego planowania i wielokrotnego wykorzystywania pozwalającego na osiągnięcie wyższych zwrotów z tej inwestycji. Jak to robić i o czym pisać, by po pewnym czasie nie mieć wrażenia, że piszemy sami dla siebie? O tym podczas tegorocznej edycji Traffic Day opowie Wam Joachim Synoradzki!
20 września w Warszawie content będzie jednym z wielu praktycznych tematów, które pozwolą Ci na rozwój swojego biznesu. Już dziś zapoznaj się z pełną agendą i kup bilet na tegoroczną edycję najlepszej konferencji dla e-commerce!
Więcej informacji na www.trafficday.pl!