Dlaczego musisz być na Traffic Day: Paulina Cieślińska o roli mediów społecznościowych w procesie sprzedaży w sklepie internetowym
Już 20 września w warszawskim Digital Knowledge Village odbędzie się kolejna edycja Traffic Day. Wśród wielu praktycznych tematów dotyczących rozwoju i promocji e-commerce nie mogło zabraknąć tego związanego z mediami społecznościowymi. Od wielu lat zachęcamy do rozwijania społeczności wokół swoich e-commerce’owych marek, więc i podczas nadchodzącej edycji konferencji tego tematu nie mogło zabraknąć!
Paulina Cieślińska od wielu lat skutecznie wykorzystuje media społecznościowe w swojej pracy. Najpierw dzięki nim skutecznie zwiększała zainteresowanie organizowanymi eventami, potem przeszła do wykorzystywania ich w celach sprzedażowych. Sami również możecie wykorzystać je by zwiększyć sprzedaż. Robicie to? Pewnie tak! Robicie to dobrze? Sprawdźcie!
Od wielu lat dziesiątki Klientów naszej agencji notuje regularne wzrosty sprzedaży dzięki Facebookowi, Instagramowi i LinkedInowi budując zaangażowane społeczności wokół swoich marek. Regularna i ciekawa treść połączona z doskonałym wykorzystaniem systemu reklamowego to połowa sukcesu. Drugą połowę zdradzimy Wam już 20 września w Warszawie.
Już dziś zapewnijcie sobie miejsce na Traffic Day 2018 kupując bilet na stronie wydarzenia!