Blog Traffic Trends

Dlaczego musisz być na Traffic Day: Paweł Jóźwik o optymalizacji konwersji i ratowaniu porzucanych masowo koszyków w sklepach internetowych

20 września w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Traffic Day. Poruszymy na niej tematy budowy sklepu i budowy ruchu, ale w odróżnieniu od poprzednich edycji, mocno podpowiemy Wam również jak efektywnie zwiększać sprzedaż bazując na tej grupie odwiedzających, którą latami zbudowaliście.

Paweł Jóźwik to nie tylko założyciel i Prezes Traffic Trends, ale także wieloletni właściciel wielu sklepów internetowych działających w różnych sektorach rynku. Analityczne zacięcie Pawła mogliście doskonale poznać podczas poprzednich edycji, kiedy to wprowadzał w Was świat analityki cyfrowej i Google Analytics. W tym roku jednak zmienił dla Was swoje główne zainteresowanie i na bazie swojego ogromnego doświadczenia podpowie Wam jak zoptymalizować sprzedaż.

Co przez to rozumiemy? Tak naprawdę dwie rzeczy. Po pierwsze, jak sprawić by większy procent osób odwiedzających Twój sklep zdecydowało się na dokonanie zakupu. Po drugie, jak spowodować by zmniejszyć liczbę osób porzucających Twój sklep po włożeniu produktów do koszyka.

Jedna na sto osób decyduje się na zakup? Jedna na trzy osoby zaczynająca realizację zamówienia ją kończy? Problemy brzmią znajomo? Nie znasz tych statystyk dla swojego sklepu? Koniecznie weź udział w Traffic Day 2018 i zastosuj się do skutecznych porad Pawła. Już dziś kup bilet na stronie wydarzenia!

 

Więcej informacji na www.trafficday.pl

Dodaj komentarz

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy