Dlaczego musisz być na Traffic Day: Piotr Urbaniak o roli personalizacji w reklamie i jej wpływie na efektywność kampanii

E-commerce | 2 min czytania

Dlaczego musisz być na Traffic Day: Piotr Urbaniak o roli personalizacji w reklamie i jej wpływie na efektywność kampanii
Miliony reklam każdego dnia walczą o naszą uwagę. Telewizja, billboardy, social media, wyszukiwarka… Wszędzie reklamy! Co zrobić by zwiększyć efektywność kreacji i pobudzić przyjemniejszy odbiór po stronie potencjalnego Klienta?

Piotr Urbaniak z projektem Traffic Day związany jest od samego początku. Już podczas pierwszej edycji znaczną część swojego wystąpienia poświęcił tematom reklamowym i nie inaczej będzie podczas tegorocznego spotkania, które odbędzie się już 20 września w Warszawie.

Wraz z rozwojem rynku e-commerce coraz większa część właścicieli sklepów i marketerów odpowiedzialnych za budowę sprzedaży, próbuje za pomocą zasięgowych kampanii wyprzedzić o jeden krok konkurencję i dotrzeć do Klienta wcześniej. Facebook, sieć Google’a, Instagram, Youtube… To tylko narzędzia codziennie wykorzystywane przez wielu z Was. Na pewno nie raz ze swoich kampanii byliście niezadowoleni, bo poza kosmiczną liczbą wyświetleń, większych sukcesów nie było.

Co zrobić by to zmienić? Jak za pomocą kilku prostych „sztuczek” zwiększyć efektywność tych działań? O tym usłyszcie już podczas tegorocznej edycji Traffic Day, także już dziś odwiedźcie stronę wydarzenia i kupując bilet zagwarantujcie swój udział!

Więcej informacji znajdziecie na www.trafficday.pl !

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 694 725 452
tel. 696 366 952

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!