Bezpłatna konsultacja

Dlaczego musisz być na Traffic Day: Piotr Urbaniak o roli personalizacji w reklamie i jej wpływie na efektywność kampanii

Kategoria: Inne

Miliony reklam każdego dnia walczą o naszą uwagę. Telewizja, billboardy, social media, wyszukiwarka… Wszędzie reklamy! Co zrobić by zwiększyć efektywność kreacji i pobudzić przyjemniejszy odbiór po stronie potencjalnego Klienta?

Piotr Urbaniak z projektem Traffic Day związany jest od samego początku. Już podczas pierwszej edycji znaczną część swojego wystąpienia poświęcił tematom reklamowym i nie inaczej będzie podczas tegorocznego spotkania, które odbędzie się już 20 września w Warszawie.

Wraz z rozwojem rynku e-commerce coraz większa część właścicieli sklepów i marketerów odpowiedzialnych za budowę sprzedaży, próbuje za pomocą zasięgowych kampanii wyprzedzić o jeden krok konkurencję i dotrzeć do Klienta wcześniej. Facebook, sieć Google’a, Instagram, Youtube… To tylko narzędzia codziennie wykorzystywane przez wielu z Was. Na pewno nie raz ze swoich kampanii byliście niezadowoleni, bo poza kosmiczną liczbą wyświetleń, większych sukcesów nie było.

Co zrobić by to zmienić? Jak za pomocą kilku prostych „sztuczek” zwiększyć efektywność tych działań? O tym usłyszcie już podczas tegorocznej edycji Traffic Day, także już dziś odwiedźcie stronę wydarzenia i kupując bilet zagwarantujcie swój udział!

Więcej informacji znajdziecie na www.trafficday.pl !

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!