20 września w warszawskim Digital Knowledge Village odbędzie się kolejna edycja najbardziej praktycznej konferencji dla e-commerce, Traffic Day 2018! Wydarzenie organizowane jest dla właścicieli sklepów internetowych, osób odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży internetowej, a także dla ludzi myślących o rozpoczęciu swojej działalności w tym sektorze. Dlaczego nie może Ciebie zabraknąć na tym wydarzeniu? Wystarczą cztery powody!
Po pierwsze, branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Codziennie mierzycie się z nowymi problemami i wyzwaniami, które są szansą do zwiększenia udziału w rynku i znacznego podwyższenia przychodów. Jest to charakterystyczna dla nowych rynków, a takim wciąż jest e-commerce w Polsce. Stojąc na straży rozwoju setek sklepów przygotowaliśmy dla Was agendę, która pozwoli Wam wejść na kolejny poziom sprzedaży!
Po drugie, podzielimy się z Wami naszym wieloletnim doświadczeniem. Od siedmiu lat jako jedyna agencja w Polsce w pełni skoncentrowani jesteśmy na generowaniu sprzedaży internetowej. Posiadamy w tym zakresie bezkonkurencyjne doświadczenie i najwyższe kompetencje. 20 września to doświadczenie oddamy Wam pokazując Wam jak możecie rozwinąć swoje internetowe biznesy. Tysiące przeprowadzonych kampanii i setki zadowolonych Klientów, to najlepsza rekomendacja naszych działań, które łatwo powielić będziecie mogli po udziale w Konferencji!
Po trzecie, najwyższej klasy eksperci. Do udziału w naszym wydarzeniu zaprosiliśmy liderów w swoich branżach, by poruszyli istotne dla Was temat, które pozwolą rozwinąć sprzedaż. Paweł Fornalski, Grzegorz Brajewski, Paweł Mielczarek i Mateusz Grzywnowicz dodadzą od siebie imponującą wiedzę z zakresu, który dotychczas nie był poruszany podczas naszych corocznych spotkań. Dzięki im wystąpieniom poznacie lepiej świat sklepowych funkcjonalności, budowania sprzedaży ceną, Allegro, eBaya i Amazona. Na dodatek swoim doświadczeniem podzielą się z Wami również właściciele sklepów internetowych, które z powodzeniem i od wielu lat sprzedają w internecie.
Po czwarte, przystępna cena. Nawet jeśli nie dowiecie się niczego nowego, nasze pomysły Was nie przekonają, a tematy ekspertów do Was nie trafią, to za relatywnie małe pieniądze będziecie mieli okazję spędzić dzień w super miejscu, smacznie zjeść i co najważniejsze, będziecie mogli wymienić się wiedzą z setkami osób związanymi z branżą e-commerce.
Nie zwlekajcie. Liczba miejsc jest ograniczona, a podczas poprzednich edycji wolnych miejsc brakowało! Już dziś odwiedźcie stronę Traffic Day i kupując bilet zagwarantujcie sobie udział w wydarzeniu!