Dlaczego warto wykonać audyt sprzedaży sklepu internetowego?

Optymalizacja konwersji

Prowadzenie sklepu internetowego, podobnie jak i tego działającego analogowo, jest zorientowane na sprzedaż. Banał, ale czynników, które wpływają na wielkość sprzedaży, jest wiele i ich indywidualne dopasowanie do rodzaju działalności i grupy docelowej e-biznesu, może nastręczać trudności. Jednak  transparentność w ocenie kondycji sklepu to priorytet dla firm, które chcą sprzedawać więcej. Bill Gates twierdził, że „(…) najlepszą metodą na pozostawienie tłumu w tyle jest odpowiednie korzystanie z informacji”, a w tym kontekście dla e-sklepów rozwiązaniem szytym na miarę potrzeb będzie audyt sprzedaży sklepu internetowego. Wnioski z niego płynące pozwalają optymalizować konwersję. Zwłaszcza, że na pewnym etapie działalności można (i warto) zwiększać poziom konwersji, wykorzystując potencjał ruchu.

Kiedy przeprowadzić audyt sprzedażowy? I dlaczego warto? Mapa możliwości sklepu, która nakreśli, jak można rozwijać biznes i jak programować kolejne działania marketingowe, tworzy spójną koncepcję działań optymalizacyjnych, projektowych i marketingowych, pokazując, co warto zmodyfikować w działaniach, aby podnosić współczynnik konwersji.

Jak analizować możliwości sklepu internetowego?

Analizując sklep internetowy w kontekście zwiększania współczynnika konwersji, podejmujemy próbę odpowiedzi na pytania:

  • jakie optymalizacje wdrożyć, by poprawić użyteczność,
  • które zastane funkcjonalności nie działają albo działają niedostatecznie,
  • jak wykorzystać potencjał ruchu i częściej go konwertować,
  • jakie czynniki niezwiązane bezpośrednio ze stroną wpływają na konwersję i jak je optymalizować?

Wartościowe i rzetelne odpowiedzi, które zawiera audyt, rozpatrujemy w kontekście wielu zmiennych. Na potrzebę tego artykułu zagadnienia poruszane w audycie zebrano w formę poradnika o syntetycznej strukturze. Wprowadzony podział modułowy jest bardzo umowny, a analizowane czynniki przeplatają się, powracając w różnych ujęciach w całym dokumencie. Dlaczego warto przeprowadzić audyt sprzedaży? Bo to analiza wielokontekstowa, mięsista, konkretna. Audytor koncentruje się na zagadnieniach reklamowych, handlowych, odnosi się do psychologii sprzedaży i do UX (doświadczeń użytkownika), bo nawet najmniejszy szczegół może zwiększyć konwersję. Co tam znajdziesz?

Po pierwsze – kwestie techniczne

Każdą szczegółową analizę musi poprzedzić ocena kwestii technicznych, która zwróci uwagę, że funkcjonalność, intuicyjność strony internetowej, spójny design mają wpływ na jej odbiór i docelowo na konwersję. Celem jest zatem określenie, czy interfejs jest przyjazny. Tutaj ważne są, np.: przetestowanie, jak działa wyszukiwarka, czy guziki są właściwie rozmieszczone, na ile intuicyjne dla użytkownika są formularze.

Wiedza o tym, czy występują trudności przy realizacji zamówienia, czy konstrukcja koszyka jest toporna a proces zakupowy skomplikowany itp., określa, czy Twoi klienci trafiają we właściwe zasoby. A że jest to  system naczyń połączonych, znaczenie w tej ocenie mają również i nawigacja, szybkość witryny czy przyjazna wersja mobile.

Z audytu sprzedaży dowiesz się, m.in.,:

  • czy musisz zadbać o estetykę sklepu i co zmienić,
  • czy architektura i nawigacja wymagają usprawnień,
  • czy zastosowane menu kategorii oraz opcje filtrowania produktów są właściwe i czy sprzyjają konwersji,
  • czy właściwie eksponujesz produkt i jak to uczynić,
  • czy trzeba zmodyfikować proces zamówienia i z jakich metod skorzystać,
  • na ile przyjazna jest Twoja wersja mobilna i co poprawić.

 

Content – czy jest królem w Twoim sklepie?

Nie od dziś wiadomo, że w inbound marketingu drzemią duże możliwości. Jednak analizując treści w sklepach internetowych, stykamy się z niejasnością komunikatów, mówieniem językiem, który nie trafia do Twojego odbiorcy czy ograniczeniem się do opisów produktów, albo duplikatami tekstów. Jak ocenić rzetelność treści, także w kontekście użyteczności? Audyt sprzedaży w module, dotyczącym contentu, sprawdza ich jakość i unikalność, przejrzystość, sugestywność i różnicuje je jako czynnik doświadczeń użytkownika. Wieloaspektowe spojrzenie na relewantność treści w sklepach internetowych uwzględnia, które modele prezentacji produktów będą wartościowe dla wersji desktop, które dla mobile, wskazując skuteczne walidacje pod kątem użyteczności i z uwzględnieniem pozycjonowania.

Moduł podkreśla więc, jaki content powinien znaleźć się, np. na stronach informacyjnych, dlaczego jednoznaczne komunikaty o aktualnym statusie, na którym etapie procesu zakupowego użytkownik się znajduje, budują odczucia odwiedzającego wobec witryny. I dlaczego mają wpływ na konwersję. Analiza podpowiada, jak można zbudować strategię treści, np. na blogu firmowym. I jak tworzyć narrację, biorąc także pod lupę content wizualny. Ponieważ wiemy, jak ważne są czytelne, sugestywne CTA i guziki prowadzące użytkownika przez lejek sprzedażowy, i to znajdziesz w audycie. Ich znaczenie w procesie optymalizacji konwersji jest nieocenione, składają się bowiem na propozycję sprzedaży sklepu i oddziałują na komunikację z klientem.

Z audytu sprzedaży dowiesz się, m.in.,:

  • czy treści w Twoim sklepie wymagają optymalizacji i co trzeba edytować,
  • czy teksty wspierają UX, branding, SEO i co ewentualnie usprawnić,
  • jak czytelnie komunikować o aktualnym statusie użytkownika,
  • czy musisz zadbać o content wizualny i co w tym aspekcie wdrożyć.

 

Twoja propozycja sprzedaży – jak bardzo jest unikalna?

Audyt sklepu internetowego nie może obejść się bez modułu, który oceni propozycję sprzedaży i jej unikalność. W jej kreowaniu (obok zasobów asortymentowych) nieoceniony jest odpowiedni content. Audyt diagnozuje także politykę cenową, rabatową, opiniuje aspekt komunikacji, obsługę klienta i inne (także te off-site, jak choćby logistykę, płatności),  wskazując słuszne dla konkretnego biznesu. Każdy sklep przemawia asortymentem do innej grupy docelowej, dlatego musi wykorzystywać inne metody. Może trzeba zadbać o profil na Facebook’u, aby budować świadomość marki, a może agregować content wizualny w serwisie Youtube? Czy warto posiadać wizytówkę Google? Po co walczyć o reputację zaufanego sprzedawcy i jak to zrobić? Odpowiadamy w audycie, całość odnosząc do celu, czyli zwiększania konwersji.

W tym ujęciu istotne stają się sposoby maksymalizacji sprzedaży, jak stosowanie marketing automation czy technik typu up-selling i cross-selling. Całość oczywiście nie dzieje w oderwaniu od konkurencji, więc rekomendacje znajdują swoje odniesienie i do innych graczy.

Z audytu sprzedaży dowiesz się, m.in.,:

  • jak formułować skuteczną propozycję sprzedaży – unikalną i wartościową,
  • jak wypadasz na tle konkurencji w polityce cenowej, rabatowej, logistycznej,
  • co warto zmienić w komunikacji produktu, by wzmocnić efekt jego unikalności,
  • jakie kanały komunikacji będą odpowiednie dla Twojego biznesu i jaki typ narracji w nich wykorzystać,
  • co zmodyfikować w działaniach, by maksymalizować sprzedaż.

 

#Benchmarking, czyli sztuka inspiracji

Audyt w każdym module odnosi się do celu, którym jest przyrost konwersji. On stanowi tło analizy doświadczeń użytkownika, oceny treści, działań marketingowych. Dokument wskazuje także silne i słabe strony sklepu w porównaniu do konkurencji. Wnioski i diagnozy pozwalają rozwijać produkt, w inspiracji od lepszych graczy również można znaleźć rozwiązanie właściwe dla e-biznesu. Analiza nie jest mechanicznym przepisywaniem funkcjonalności stosowanych przez konkurencyjne sklepy, nie zakłada również implementacji wszystkich zauważonych wzorców. Porównanie pozycji firmy (indywidualnie i zależnie od branży mogą to być: zestawienia cen, dostępność produktu, jego ekspozycja oraz wylistowanie mechanizmów promocyjnych, ocena opinii o firmie) i stosowanych metod reklamowych, czy aspektów technicznych, w tym użyteczności interfejsu, służą optymalizacji biznesu.

Z audytu sprzedaży dowiesz się, m.in.,:

  • jak działa konkurencja i na której pozycji w ramach wybranych zmiennych aktualnie się znajdujesz,
  • w jaki sposób rywalizujące z Tobą sklepy eksponują asortyment i jaką politykę cenową, logistyczną i rabatową stosują,
  • na jakie działania reklamowe stawiają inni gracze,
  • jakie wartościowe funkcjonalności wykorzystują pozostałe e-biznesy.

 

#Czynniki off-page – jak wpływają na sklep internetowy?

Analiza może redefiniować dotychczasowe działania, wpływając korzystnie na kondycję biznesu, także te związane z działaniami off-site. Dlatego podejmuje ocenę reputacji i wiarygodności e-sklepu. Zwraca uwagę na opinie klientów o e-biznesie, podkreślając rolę dostępnych opcji logistycznych, czasów realizacji zamówień i polityki zwrotów. Oferowanie możliwości płatności, rzeczowa i uprzejma obsługa klienta także stanowią znamienne jej składowe. Sensowne ujęcie powyższych czynników, także w perspektywie odniesienia ich do konkurencji, pozwoli obiektywnie ocenić, czy robisz to dobrze. Czy opcja wysyłki listowej dla stolików jest konieczna? Jak reagować na negatywne komentarze odnośnie firmy? Odpowiedzi szukaj w audycie.

Z audytu sprzedaży dowiesz się, m.in.,:

  • czy oferujesz szeroką paletę dostaw, płatności, jak kształtować politykę zwrotów,
  • jak wygląda reputacja Twojego sklepu i jak ją budować,
  • jak przebiega obsługa klienta i jak można realizować zamierzone cele.

Czy audyt sprzedażowy sklepu prawdę Ci powie?

Ocena działania sklepu internetowego i rekomendacje pozwolą określić, czy obecnie stosowana strategia sprzedaży jest właściwa. Dokument uwzględnia bowiem kontekst rynkowy i marketingowy. Z pewnością ich wartość jest nieoceniona. Bo należy wiedzieć, czy zainwestować w dodatkowy kanał promocji i kierować sprzedaż na bardziej lukratywne produkty. Może warto zbudować komunikację od nowa, podkreślając dostępność i szeroką responsywność konsultantów w zakresie prezentacji produktu. A może trzeba wyeksponować niematerialną wartość drewnianego stolika, na który trzeba czekać 30 dni? Może trzeba optymalizować samą witrynę, odchudzając ją ze zbędnych guzików, rozpraszaczy i wzbogacając o wartościowe grafiki, które przedstawią produkt. Taka kompleksowa wiedza, obejmująca analityczne podejście, praktyczne wytyczne, będzie weryfikować, jak  dysponować budżetami na marketing, jak rozumieć personę i jak walczyć o klienta. Dokument należy traktować jako początek badań zarówno nad użytecznością sklepu i skutecznością w e-commerce, czy w kontekście realizowania skutecznych strategii pozyskiwania klientów, i optymalizowania konwersji. Zwłaszcza, że część walidacji dotyczy czynników off-page, w tym np. polityki cenowej, polityki zwrotów, dywersyfikacji opcji logistycznych, ich dostępności i skuteczności. Poza wszystkim, prace nad użytecznością serwisu stanowią iteracyjny proces. Idealnie, aby walidacje testować na grupach prawdziwych użytkowników sklepu w prawdziwym środowisku. Wówczas o sukcesie optymalizacji mówią bezdyskusyjne liczby.

Zobacz nasze poaudytowe sukcesy w case study. Dołącz do grona zadowolonych klientów i napisz do nas!

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Beata Ryba

Beata Ryba

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!