Kto ma dobre SEO?

Paweł Jóźwik

E-commerce | 2014-04-09 | 1 min czytania

Kto ma dobre SEO?

Równocześnie z uruchomieniem darmowej sprawdzarki pozycji w Google, postanowiliśmy sprawdzić, kto ma dobrze prowadzone działania SEO w wybranych kategoriach. Dla każdej mierzonej kategorii wybraliśmy od 2 do 10 fraz ogólnych z wykluczeniem fraz wskazujących na konkretne marki.

Wycinki raportu:

Zrzut-ekranu-2014-04-09-o-12.24.40.png

Zrzut-ekranu-2014-04-09-o-12.24.58.png

Ranking pokazuje, kto dominuje w ważnych frazach kluczowych w Google. Niezmiennym liderem wielu kategorii jest Wikipedia. Dowodzi to teorii, że Content is The King. Odkryliśmy dominację Zalando we wszystkich frazach związanych z odzieżą i obuwiem w tym sportowym. Wiele kategorii bardzo jaskrawie opanowanych jest przez Ceneo. Pełen ranking zobaczcie sami.

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce. Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!