E-commerce starter kit

Przykładowe realizacje

Start sklepu internetowego to dla wielu firm i osób początek nowej przygody. Zmieniają się wszystkie, znane z tradycyjnego handlu zasady marketingu i promocji. Poprawnie jednak będzie jeśli powiemy, że zasady zostają te same, a zmieniają się tylko metody, techniki i narzędzia. Spróbujmy przyjrzeć się temu z bliska.

1. Lokalizacja sklepu

W handlu tradycyjnym najważniejsza jest lokalizacja. Właściciela sklepów walczą o miejsca w centrach handlowych i przy głównych ulicach nie bez powodu. Oferta sklepu musi trafiać do odpowiednio dużej ilości osób. Jeśli wybudujesz swój sklep na uboczu to będziesz musiał poświęcić znacznie więcej środków na sprowadzenie kupujących do siebie. To proste.

W Internecie pojęcie ruchliwej ulicy można wprost przełożyć na oglądalność strony www sklepu. Potrzeba nam dużej ilości odwiedzin i dodatkowo szukamy osób, które pasują do naszego sklepu, czyli są potencjalnymi klientami. Internet daje więcej możliwości w łapaniu grupy docelowej niż centrum handlowe, w którym z masy ludzi przechodzących obok sklepu część decyduje się na wejście. W Internecie to my mamy wpływ na to, kogo do sklepu zapraszamy. Nasze działania marketingowe mogą być precyzyjne.

Co wpływa na przysłowiową dobrą lokalizację sklepu w Internecie? Po pierwsze domena. Nazwa sklepu w postaci adresu może ułatwić lub utrudnić bycie widocznym. Jeśli sprzedajemy buty i mamy domenę buty.pl to jesteśmy w idealnej pozycji do startu dalszych działań. Jeśli buty sprzedajemy pod nazwą wojtus.pl to sprawa nieco się komplikuje.

Dobra nazwa sprawia, że łatwiej jest nam pozyskać ruch na stronę oraz zakotwiczyć się w umysłach klientów.

Ruch na stronę pozyskujemy różnymi metodami:

  1. Dzięki pozycjonowaniu (SEO), w którym nazwa jest kluczowa dla sukcesu
  2. Dzięki reklamie kontekstowej (SEM), w której nazwa jest ważna z punktu widzenia zapamiętania sklepu
  3. Dzięki reklamie ogólnej, wizerunkowej, w której nazwa może być kluczowa dla budowania marki i świadomości w umysłach klientów
  4. Dzięki obecności w agregatorach ofert i w porównywarkach, w których to pod naszą nazwą buduje się baza opinii oraz świadomość poziomu cenowego sklepu
  5. Dzięki reklamie tradycyjnej, w której nazwa jest kluczowa, ponieważ musi być zapamiętana do późniejszego wyszukania w Internecie
  6. Dzięki afiliacji z partnerami, którzy działają na rzecz naszej nazwy/marki
  7. Dzięki social media, w którym nazwa staje się ambasadorem komunikacji zarówno wysyłanej z firmy jak i od klientów

Powyższa lista nie wyczerpuje wszystkich metod na zdobywanie odwiedzin ale pokazuje, że nazwa jest podstawą do pozostałych działań. W Internecie im bardziej oczywista nazwa tym łatwiej i taniej jest zapraszać klientów do sklepu.

2. Wystrój witryny oraz sklepu

W gąszczu sklepów i ofert mamy niewiele czasu na wzbudzenie zainteresowania. Witryna musi być tak przygotowana, że trafia ze swoim przekazem do tych osób, które zostawiają w sklepie pieniądze. Każdy ma na to inny pomysł. Czasem jest to manekin z najnowszą sukienką, innym razem aranżacja produktu w jego docelowym otoczeniu. Wystarczy odwiedzić centrum handlowe aby poznać wszystkie praktyki w tym zakresie.

Analogicznie Twój sklep musi trafiać do Twojego klienta. Grafika, kolory, wielkość czcionki, ilustracje, ilość produktów, rozkład kategorii, proces zakupowy. Wszystko co prezentujemy na stronie sklepu niech odpowiada klientowi.

Najlepsze w danej kategorii sklepy wyróżniają się przede wszystkim indywidualną i spójną strategią wizualną. Klient czuje się tam „jak w domu”, nie jest niczym zaskakiwany. Jeśli towar wymaga dokładnego obejrzenia go ze wszystkich stron to sklep musi dawać taką możliwość. Jeśli towaru musimy posłuchać to sklep musi mieć taką opcję. Jeśli ważne są wymiary to musimy mieć metodę na sprawdzenie tych wymiarów na sobie. Szczegóły, które łatwo pominąć stanowią o sukcesie lub jego braku.

Przykładem branży, która dzięki śmiałej decyzji stała się jedną z popularniejszych w Internecie jest branża obuwnicza. Buty. Kupowanie butów przez Internet zawsze budziło strach. Co jeśli mi się nie spodobają. Co jeśli kupię zły rozmiar. Dziś normą w sklepach jest możliwość wymiany buta na inny rozmiar, bądź zwrot bez podawania przyczyn i bez celowo stwarzanych problemów.

Jeśli sprzedajesz towar skomplikowany, wymagający wiedzy fachowej to również musisz zapewnić konsultanta, które jest gotowy do odpowiedzi na każde pytanie. Są branże w których sklep jest tylko katalogiem produktów, a cała sprzedaż odbywa się poprzez konsultanta.

3. Możliwość kupowania wspólnie z kolegą, mamą, babcią..

Do sklepów ludzie rzadko chodzą sami. Zazwyczaj idą z kimś kto im doradzi, pomoże lub po prostu zapłaci. Sklep Internetowy musi ułatwiać wspólne zakupy. opcje typu: wyślij link do produktu, wyślij na Facebook, zapisz do ulubionych mogą znacznie ułatwić wspólne kupowanie.

Częścią wspólnego kupowania mogą być także opinie wpisywane przez innych klientów na temat produktu. Jeśli sklep umożliwia komentowanie i ocenianie towaru to koniecznie należy włączyć taką opcję. Komentarze muszą być moderowane tak aby ich poziom sprawiał, że wnoszą wartość do dyskusji. Należy pamiętać aby komentarze były merytoryczne..

Świetnym mechanizmem jest lista życzeń w sklepie. Miejsce do którego mogę dodać produkty, których zakup rozważam lub chcę komuś pokazać. Dodatkowo wyrafinowaną techniką jest informowanie o zmianach cen na wybrane produkty.

Na koniec warto wspomnieć o mechanizmie listy zakupów. Jedna osoba tworzy listę produktów, które by chciała nabyć. Inne osoby kupują produkty w postaci prezentów. Szczególnie jest to popularne w przypadku ślubów i innych uroczystości.

Należy pamiętać, że proces kupowania to nie jest kliknięcie w guzik „Kupuje”. Zawsze należy przypomnieć sobie jak kupowaliśmy dane produkt poza Internetem i tak kreować sklep aby ten proces usprawniał.

4. Wisienka na torcie – zamawianie, płacenie, informowanie

Najgorszą rzeczą jaką może zrobić właściciel sklepu to zrazić do zakupu zaraz po ciężkiej pracy jaką wykonał aby klient do niego przyszedł. Dodawanie do koszyka musi być łatwe. Koszyk musi informować o wszystkich kosztach i o tym jak złożyć zamówienie. Zamawianie musi wymagać minimum pracy po stronie klienta. Płacenie musi być przyjemne. W Internecie, jak nigdzie indziej, tracenie transakcji jest prawdziwym problemem. W reakcji na przeszkody klienci po prostu wyłączają przeglądarkę. Pamiętaj, że w Internecie klient może zmienić sklep w ciągu sekund. Nie poniósł kosztów przyjazdu. Nic nie traci. Czas płynie inaczej. Dwa kliknięcia i jest w sklepie konkurencji.

Jest wiele metod, technik i sposobów na tworzenie procesu zakupowego. Najlepszy jest zdrowy rozsądek i wyrzucanie z procesu wszystkiego co nie jest niezbędne.

W koszyku potrzebujemy zobaczyć co w nim jest oraz móc to usunąć bądź zmienić ilość. Następnie musimy poznać koszty dodatkowe: przesyłka, pakowanie. Koniec.

W formularzu zamówienia musimy podać adres wysyłkowy i dla chętnych dane do faktury. Koniec.

Płatność musimy wybierać z pośród zawężonej liczby opcji. Pobranie, przelew zwykły, płatności online. Koniec.

Najlepsi mieszą ten proces w 1 większym lub 2 mniejszych krokach. Najgorsi mają wielkie formularze, 6 kroków i masę komunikatów. Nie kładź kłód pod nogi swojego klienta. Sam przejdź przez kupowanie w swoim sklepie i zobacz czy jest przyjemne.

Najważniejsze przesłanie w tym miejscu to „Nie każ mi myśleć”!

Warto zamiast oglądać statystyki wejść na stronę sklepu, zacząć zwracać więcej uwagi na statystyki ucieczek z koszyka i dalszego procesu zamówienia. To są pieniądze, które już prawie były w Twojej kieszeni.. ale coś poszło nie tak. Koniecznie trzymaj tu rękę na pulsie procesu zakupowego.

5. Po zakupie i dzielenie się opinią

Cokolwiek sprzedajesz, Twój klient wchodzi z Tobą w interakcję. Po zakupie zostaje pewne uczucie, które ukształtuje opinię o Tobie. Jak szybko został wysłany towar, jak się rozmawiało przez telefon. Jak zostałem potraktowany składając reklamację. Czy kurier był miły (tak nawet to). Czy pudełko było czyste i schludne. Czy oferta okazała się dobra, czy nie znalazłem później lepszej. Te i wiele innych pytań automatycznie znajdują odpowiedzi w głowie klienta. Od nich zależy czy klient wróci po więcej.

Ważniejsze jest jednak to co klient powie zapytany przez znajomych. To może być Twój najlepszy marketing. Działaj tak jak byś chciał aby o Tobie mówili. W Internecie negatywne opinie mają dużą siłę ciążenia. Roznoszą się w tempie światła i bardzo trudno je usunąć.

Podsumowanie w pigułce:

  1. Dobra domena to tańsze SEO – dobre SEO to najlepsze źródło ruchu na sklepie
  2. Dobra nazwa to łatwiejszy marketing
  3. Sklep zaprojektowany pod Twojego klienta sprzedaje więcej
  4. Łatwe dzielenie się Twoją ofertą wspomaga kupowanie u Ciebie
  5. Prosty proces kupowania to konieczność. Błędy w tym miejscu to czysta strata.
  6. Nie każ klientowi myśleć.
  7. Wrażenie z transakcji z Tobą może być Twoim marketingiem lub nie..

Dodaj komentarz

Jedna odpowiedź do “E-commerce starter kit”

  1. Bardzo dobry artykuł. Rzeczywiście, założenie e-sklepu nie jest sprawą prostą, jednak umiejętne wybranie domeny, stworzenie strony e-sklepu i jego promocja są kluczem do sukcesu. Warto tu więc skorzystać z pomocy firmy zajmującej się właśnie tworzeniem i pozycjonowaniem sklepów internetowych, gdyż wtedy mamy pewność, że od strony technicznej mamy w pełni profesjonalny e-sklep, którym pozostaje nam tylko umiejętnie zarządzać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!