Blog Traffic Trends

E-Mail Marketing – nowa usługa od Traffic Trends

Nie ma sensu rozpisywanie się o sile e-mail marketingu i atrakcyjnych przychodach generowanych dzięki cyklicznej i przemyślanej strategii newsletterowej. Każdy z Was ten rodzaj działań reklamowych doskonale zna, a większość z Was pewnie na bieżąco włącza je do swoich planów marketingowych. Dlatego dzisiejszą informację ograniczymy do prostego stwierdzenia: od dziś możecie robić to z nami!

Od wielu miesięcy w rozmowach z naszymi Klientami coraz mocniej odczuwalne było zapotrzebowanie na profesjonalne wsparcie w zakresie e-mail marketingu. Wynika ono nie tylko z braku umiejętności i wiedzy, na ten temat, ale również z problemów bardziej przyziemnych – braku czasu, a co za tym idzie braku regularności. Dlatego też ostatecznie zdecydowaliśmy się na stworzenie Działu E-Mail Marketingu, który od dziś jest do Waszej dyspozycji i z przyjemnością wesprze Was w Waszych działaniach mailingowych.

Jak to wygląda?

Do wyboru oddajemy Wam dwa modele współpracy, które różnią się zakresem oczekiwanego wsparcia. W pierwszym bazować możemy na materiałach, którymi dysponujesz i „poukładać” treści i kreacje tak, by wspólnie stworzyły spójny i atrakcyjny dla Twoich Klientów newsletter. W drugim wariancie, to my przygotujemy dla Ciebie wszystkie potrzebne elementy – szablon, baner, teksty, boxy… Co ważne, niezależnie od wybranego modelu współpracy zapewnimy Ci wysyłkę poprzez sprawdzone i bezpieczne serwery pocztowe, a także po wysyłce udostępnimy pełen raport dotyczący zarówno parametrów kampanii mailingowej (współczynnik otwarć maili, klikalność w linki w nich umieszczone), jak i efektów sprzedażowych. W tych działaniach korzystać będziemy z wiodącego na polskim rynku oprogramowania FreshMail.

Zapraszamy zatem do kontaktu zarówno tych, którzy chcą sprofesjonalizować swoje kampanie mailingowe, jak i tych, którzy wraz z nami dopiero zaczną swoją przygodę z e-mail marketingiem – napisz do nas i zacznijmy działać!

Dodaj komentarz

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy