Blog Traffic Trends
ekomers dla trafiic trends

Ekomers dla Traffic Trends! 5 powodów, dlaczego my!

W poniedziałek dotarła do nas informacja o nominacji do Ekomersa 2014. Niezmiernie nas to cieszy i nie ukrywamy, że mamy wielką ochotę zamienić ją na statuetkę. Jednak nie za wszelką cenę! Jak zawsze w naszej pracy dla klientów, tak i tu, stawiamy raczej na sprawdzone fakty i wiedzę, a nie na tanie i proste zabiegi. Dlatego też przedstawiamy, w telegraficznym skrócie, 5 projektów, które, naszym zdaniem, są sukcesami na miarę Ekomersa!

 

TRAFFIC TRENDS WALCZY O EKOMERSA 2014

Po pierwsze – jeden z naszych najstarszych i wciąż prowadzonych projektów – wsparcie optymalizacyjne dla portalu społecznościowego zrzeszającego fanów książek, LubimyCzytać.pl. Długotrwała i regularna praca nad stroną, prawidłowym indeksowaniem i zgodnością optymalizacyjną z miesiąca na miesiąc przekłada się na wzrost ruchu. Dziś LubimyCzytać.pl to najpopularniejszy portal dedykowany miłośnikom książek. Cieszy nas, że i my dołożyliśmy do tej pozycji swoją cegiełkę!

 

lubimy_czytac

 

Po drugie – ogólnoświatowa marka, której nie trzeba nikomu przedstawiać – Logitech. Terminowa współpraca zaowocowała zdecydowanym podniesieniem pozycji w wyszukiwarce oraz wzrostem ruchu na stronie. O ile nie było nigdy problemów z frazami brandowymi, o tyle dzięki naszym działaniom firma ta przechwyciła znaczny ruch ze słów ogólnych (np. myszki komputerowe, klawiatury). Działamy także z największymi, z niemniejszymi sukcesami!

 

logitech-logo

 

Po trzecie – nasz partner oraz udziałowiec – szczecińska spółka akcyjna IAI. Tym razem prezentowana pod innym kątem, od którego zaczął się bliski związek naszych firm. Ambitne zadanie postawione przed nami na początku współpracy zakończyło się wielkim sukcesem! Dziś IAI to jedyna firma zajmująca pozycję w TOP5 zarówno na „sklep internetowy”, jak i na „sklepy internetowe”, czyli bardzo trudne, konkurencyjne i ogólne frazy. Ta integracja okazała się dużo głębsza i długotrwała niż ktokolwiek na początku by przypuszczał!

 

Logo-IAI

 

Po czwarte – idealny przykład potęgi komunikacyjnej, wizerunkowej i sprzedażowej, jaką posiadają media społecznościowe – streetwearowy Bludshop. Zaawansowane działania w ramach promocji na portalu Facebook w krótkim czasie zaowocowały dynamicznym wzrostem liczby fanów, ich aktywności, a także wartości sprzedaży generowanej z tego źródła. Umiejętnie wykorzystany potencjał społecznościowy sklepu przyniósł wymierne korzyści i pozwolił nam obalić mit mówiący, że „Facebook nie sprzedaje”!

 

blud

 

Po piąte – przyszłość i innowacyjne rozwiązania. Wiemy, dokąd zmierza marketing internetowy i w jakich obszarach tej szeroko rozumianej usługi drzemie największy potencjał. Stąd też niedawno zadebiutował nasz nowy projekt ReachBlogger! Narzędzie ułatwiające komunikację pomiędzy klientami a blogosferą służy również nam do przeprowadzania akcji content marketingu. To zupełnie nowy rozdział we wdrażaniu blogmarketingu dla naszych klientów i nie tylko!

 

reachblogger

 

Przekonujące? Mamy nadzieję! Teraz będziemy wdzięczni za minutę Twojego czasu i głos oddany na TRAFFIC TRENDShttp://ekomersy.pl/kategoria-agencja

DZIĘKUJEMY! 🙂

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę. Odpowiedzialny jest za prowadzeniu wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy