Ostatnie tygodnie to wielki hype na wyszukiwarkę Bing. Jest to zrozumiałe i spowodowane głównie nową funkcjonalnością budowaną wokół zintegrowanego ChatGTP. Dziś postanowiliśmy spojrzeć jak wygląda porównanie kluczowych parametrów reklamy dla systemu reklamowego Microsoft Advertising do Google Ads.
Będąc oficjalnym partnerem Microsoftu w zakresie reklamy, realizujemy kampanie w Bingu od początku ubiegłego roku jako jedna z pierwszych polskich agencji. Dzięki temu mamy też sporą pulę stron do ocenienia. Na potrzeby badania wzięliśmy pod uwagę kilkadziesiąt sklepów internetowych, które:
Efekty badania mocno nas zaskoczyły. Podobne badanie, ale na dużo mniejszej próbie, przeprowadziliśmy rok temu. Wtedy oczywiście ruch z Binga bardzo mocno odstawał od skali Google Ads, ale za to parametry "jakościowe" były na wyższym poziomie. Jak to wygląda dziś?
Czym jest to spowodowane? Popularyzacją usługi i znacznie większą liczbą reklamodawców niż np. w pierwszym kwartale ubiegłego roku? Warto jednak równocześnie zwrócić uwagę na rosnący udział ruchu z Bing Ads (Microsoft Advertising). Rok temu w podobnym pojedynku ruch z Binga stanowił ok. 6-7%... Dziś Bing Ads odpowiada za:
Zawężając analizę do Google Ads i Bing Ads, rok temu tylko jedna na 14 transakcji pochodziła z wyszukiwarki Microsoftu. Dziś jest to już 1 na 10!
Może to już najwyższa pora dodać Bing Ads do swoich działań reklamowych? Jako Oficjalny Partner Microsoftu, z chęcią w tym pomożemy!
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157