Google AdWords przechodzi metamorfozę

Traffic Trends

Kampanie reklamowe | 2016-03-29 | 2 min czytania

Google AdWords przechodzi metamorfozę

Zdecydowana większość osób mających styczność z kampaniami reklamowymi Google’a widziała na własne oczy panel do zarządzania kampaniami. Nawet jeśli nie widziała panelu bezpośrednio, to miała styczność z raportami generowanymi bezpośrednio z niego. Na pewno dla sporej części tych osób panel był nieintuicyjny, nieestetyczny i w pewien sposób problematyczny. Fakty te mogą wynikać z tego, że już od prawie 8 lat niezmieniony panel towarzyszy naszej codziennej pracy nad reklamami, a co za tym idzie jego użyteczność np. na urządzeniach mobilnych jest dość ograniczona.

Czas na zmiany!

Jak potwierdziło Google, nadchodzą zmiany w panelu, które będą dotyczyły głównie jego funkcjonalności i wyglądu. Nie wpłynie to na prowadzenie kampanii, więc osoby odpowiedzialne za działania reklamowe mogą być spokojne. Tu nic się nie zmieni, tym razem. Nowy wygląd Panelu AdWords ma być bardziej intuicyjny dla użytkownika, a także bardziej uporządkowany, co oznacza między innymi ukrycie kart, z których dany reklamodawca nie korzysta (jeśli nie prowadzisz kampanii video, to w swoim panelu AdWords nie zobaczysz karty przeznaczonej dla tego typu kampanii).

adwords-300x146.png

Zmieni się także sposób pokazywania danych. Teraz w szybszy i łatwiejszy sposób będziemy mogli zinterpretować otrzymywane wyniki. Nowy, funkcjonalny wygląd będzie dostosowany do urządzeń mobilnych, tak by w każdej chwili można było dokonać zmian na koncie. Jak informują autorzy modyfikacji – przebudowa panelu ma potrwać od 12 do 18 miesięcy. W międzyczasie niektórzy użytkownicy będą mogli przetestować ulepszoną wersję oraz ocenić ją i dać wskazówki, by jeszcze bardziej usprawnić funkcjonowanie panelu dla reklamodawców. Do końca 2017 roku odświeżony AdWords ma być w pełni ukończony i wdrożony dla wszystkich użytkowników.

adwords1.png

Czy nowe zmiany będą korzystniejsze? Mamy nadzieję, że tak. Będziemy śledzić poczynania Google i informować was o przebiegu zmian.

Źródło: www.searchengineland.com/adwords-redesign-first-look-246074

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!