Google będzie ostrzegać przed powolną stroną

Piotr Urbaniak

Pozycjonowanie | 2015-02-26 | 2 min czytania

Google będzie ostrzegać przed powolną stroną

Jak doskonale wiecie, staramy się informować Was o nowinkach ze świata SEM na bieżąco. Nie będziemy jednak w tym "nudnym" okresie fascynować się zmianą koloru gwiazdek w wynikach wyszukiwania, lecz przejdziemy do tematów trochę poważniejszych. Po wprowadzeniu informacji o stronach mobile-friendly, Google zabiera się za strony powolne.

Szybkość strony ma znaczenie!

Już od niespełna pięciu lat szybkość strony internetowej jest czynnikiem, który ma wpływ między innymi na ranking w wynikach wyszukiwania. Strony zbyt wolne musiały liczyć się z konsekwencjami w postaci obniżenia pozycji rankingowej, a mimo to zdarzało się trafić w wynikach organicznych na adresy www, których przejrzenie i tak było bardzo utrudnione. Teraz, wychodząc na przeciw oczekiwaniom internautów, a także w trosce o jakość naszych wyszukań, Google chce problem wyeliminować.

Sposobem na to nie ma być jednak wyrzucanie stron z rankingu lecz wyraźny, czerwony przycisk "SLOW" umieszczony przy powolnej stronie w wynikach:

slowsites.jpg cc: Neeraj Kayastha

Google póki co nie odniosło się do tych testów i nie określiło jakich stron zmiana ta ma dotyczyć i kiedy ma zostać wprowadzona masowo. Dlatego też spodziewajcie się aktualizacji tej wiadomości!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!