Jedni nazywają to skórką, drudzy maską, pozostali layoutem i wyglądem. Tym, co wpływa najbardziej na odbiór oferty i całego sklepu jest jego wygląd. Najlepsza oferta, super ceny i najszybszy sklep nie wskórają nic bez trafionej "aparycji".
Oprócz stałych części sklepu takich jak nagłówek, logo i menu, każdy sklep posiada centralny element po środku strony głównej, który stanowi o jego tożsamości i daje właścicielowi szanse na przekazanie odpowiedniego feelingu. W tej części najbardziej popularnym rozwiązaniem jest slider - kilka dużych obrazków prezentujących najważniejsze zagadnienia. Zdarzają się też siatki kategorii - lista wszystkich działów sklepu wraz z odpowiednimi ilustracjami. Niektórzy stosują w tej części blok tekstu z powitaniem i wyjaśnieniem, czym sklep się zajmuje.
Moim zdaniem, ten centralny element strony głównej to najważniejszy element sklepu. Porównałbym go do witryny sklepowej. Na ograniczonej powierzchni musimy streścić to, czym jest sklep i przekazać pożądane odczucia. Sklep z zabawkami przykładowo mógłby pokazać tam scenę z dzieckiem i rodzicem w tracie zabawy. Ciepłe kolory, przytulna atmosfera, spokój. Tego chce osoba poszukująca zabawki dla dziecka. To jest miejsce, w którym możemy wspomnieć o naszych silnych stronach i zaprezentować hasło przewodnie sklepu.
Powodem napisania tego tekstu jest fakt, że większość sklepów zaniedbuje obszar centralny z jednego trywialnego powodu: nie ma im kto tego zrobić. W związku z tą potrzebą Traffic Trends udostępnia swoim klientom specjalna usługę polegającą na wykonywaniu grafik na sklep oraz innych drobnych prac graficznych w tym banerów Google AdWords, banerów do remarketingu czy grafik na fan page na Facebooku. Cennik tych prac jest bardzo atrakcyjny i pozytywnie zaskoczy każdego właściciela sklepu.
Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu!