Blog Traffic Trends

Grafika na sklepie internetowym

Jedni nazywają to skórką, drudzy maską, pozostali layoutem i wyglądem. Tym, co wpływa najbardziej na odbiór oferty i całego sklepu jest jego wygląd. Najlepsza oferta, super ceny i najszybszy sklep nie wskórają nic bez trafionej „aparycji”.

Oprócz stałych części sklepu takich jak nagłówek, logo i menu, każdy sklep posiada centralny element po środku strony głównej, który stanowi o jego tożsamości i daje właścicielowi szanse na przekazanie odpowiedniego feelingu. W tej części najbardziej popularnym rozwiązaniem jest slider – kilka dużych obrazków prezentujących najważniejsze zagadnienia. Zdarzają się też siatki kategorii – lista wszystkich działów sklepu wraz z odpowiednimi ilustracjami. Niektórzy stosują w tej części blok tekstu z powitaniem i wyjaśnieniem, czym sklep się zajmuje.

Zrzut ekranu 2013-12-19 o 14.39.22
Zrzut ekranu 2013-12-19 o 14.36.43

Strona główna answear.com - oferta świąteczna

Moim zdaniem, ten centralny element strony głównej to najważniejszy element sklepu. Porównałbym go do witryny sklepowej. Na ograniczonej powierzchni musimy streścić to, czym jest sklep i przekazać pożądane odczucia. Sklep z zabawkami przykładowo mógłby pokazać tam scenę z dzieckiem i rodzicem w tracie zabawy. Ciepłe kolory, przytulna atmosfera, spokój. Tego chce osoba poszukująca zabawki dla dziecka. To jest miejsce, w którym możemy wspomnieć o naszych silnych stronach i zaprezentować hasło przewodnie sklepu.

Powodem napisania tego tekstu jest fakt, że większość sklepów zaniedbuje obszar centralny z jednego trywialnego powodu: nie ma im kto tego zrobić. W związku z tą potrzebą Traffic Trends udostępnia swoim klientom specjalna usługę polegającą na wykonywaniu grafik na sklep oraz innych drobnych prac graficznych w tym banerów Google AdWords, banerów do remarketingu czy grafik na fan page na Facebooku. Cennik tych prac jest bardzo atrakcyjny i pozytywnie zaskoczy każdego właściciela sklepu.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu!

 

 

Dodaj komentarz

Jóźwik Paweł

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy