Grafika na sklepie internetowym

E-commerce | 2 min czytania

Grafika na sklepie internetowym

Jedni nazywają to skórką, drudzy maską, pozostali layoutem i wyglądem. Tym, co wpływa najbardziej na odbiór oferty i całego sklepu jest jego wygląd. Najlepsza oferta, super ceny i najszybszy sklep nie wskórają nic bez trafionej "aparycji".

Oprócz stałych części sklepu takich jak nagłówek, logo i menu, każdy sklep posiada centralny element po środku strony głównej, który stanowi o jego tożsamości i daje właścicielowi szanse na przekazanie odpowiedniego feelingu. W tej części najbardziej popularnym rozwiązaniem jest slider - kilka dużych obrazków prezentujących najważniejsze zagadnienia. Zdarzają się też siatki kategorii - lista wszystkich działów sklepu wraz z odpowiednimi ilustracjami. Niektórzy stosują w tej części blok tekstu z powitaniem i wyjaśnieniem, czym sklep się zajmuje.

Zrzut-ekranu-2013-12-19-o-14.39.22-1024x641.png Zrzut-ekranu-2013-12-19-o-14.36.43-1024x684.png

Zrzut-ekranu-2013-12-19-o-14.06.23-1024x685.png

Moim zdaniem, ten centralny element strony głównej to najważniejszy element sklepu. Porównałbym go do witryny sklepowej. Na ograniczonej powierzchni musimy streścić to, czym jest sklep i przekazać pożądane odczucia. Sklep z zabawkami przykładowo mógłby pokazać tam scenę z dzieckiem i rodzicem w tracie zabawy. Ciepłe kolory, przytulna atmosfera, spokój. Tego chce osoba poszukująca zabawki dla dziecka. To jest miejsce, w którym możemy wspomnieć o naszych silnych stronach i zaprezentować hasło przewodnie sklepu.

Powodem napisania tego tekstu jest fakt, że większość sklepów zaniedbuje obszar centralny z jednego trywialnego powodu: nie ma im kto tego zrobić. W związku z tą potrzebą Traffic Trends udostępnia swoim klientom specjalna usługę polegającą na wykonywaniu grafik na sklep oraz innych drobnych prac graficznych w tym banerów Google AdWords, banerów do remarketingu czy grafik na fan page na Facebooku. Cennik tych prac jest bardzo atrakcyjny i pozytywnie zaskoczy każdego właściciela sklepu.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157