W wielu branżach nadal SEO musi być nadrzędnym formatem sprzedażowym. Ograniczenia prawne pewnych branż blokują powszechne stosowanie Google Ads czy Facebook Ads, a wtedy to właśnie ruch organiczny ma główny wpływ na sprzedaż. Tak było w przypadku historii, która połączyła nas z Browarem Tenczynek.
Zadanie dla naszej agencji było bardzo ambitne. Wzrost ruchu i sprzedaży oparty o kluczowe, konkurencyjne frazy oraz tzw. „długi ogon”. Materiał do pracy był wyśmienity – trendująca marka, która do tej pory nie stawiała tak mocno na ruch organiczny. Pole do popisu wykorzystaliśmy w 100% i dzięki rewelacyjnej współpracy z Browarem Tenczynek wystrzeliliśmy ich stronę sklepową na zupełnie inny, wyższy poziom widoczności.
Przyjemnym efektem ubocznym było wejście do TOP5 na takie frazy jak „piwo”, „piwa”, „browar”, „pils” czy „lager”!
Całą historię znajdziesz tutaj