Zbudowanie kampanii reklamowej, która generuje wysoką rentowność i satysfakcjonujący zysk dla Klienta często nie stanowi problemu. Zwłaszcza mając do dyspozycji szeroki i atrakcyjny cenowo asortyment oraz wiele zautomatyzowanych form reklamy od Google’a. Schody zaczynają się jednak, gdy chce się maksymalizować skalę sprzedaży, a potencjał wyszukiwarki kurczy się w ekspresowym tempie…
Gościnnie, na portalu Property Design, opublikowaliśmy historię sukcesu marki Carrea, którą mamy zaszczyt od wielu lat wspierać w działaniach reklamowych Google Ads. Historia rozpoczyna się od przejęcia funkcjonującej kampanii wspierającej sprzedaż jednej grupy asortymentowej, a doprowadza do momentu stworzenia bardzo rozbudowanej, wieloformatowej kampanii działającej w ramach kilku grup home-decor.
Naszym celem było zachowanie atrakcyjnego dla Klienta poziomu rentowności (ponad 800%) i maksymalizacja wolumenu sprzedażym, co zrealizowaliśmy i to z bardzo atrakcyjną nawiązką.
Chcesz dowiedzieć się jak tego dokonaliśmy? Zapoznaj się z historią sukcesu opublikowaną tutaj