Historia sukcesu: ekoAleja x Traffic Trends

Pozycjonowanie | 1 min czytania

Historia sukcesu: ekoAleja x Traffic Trends

Od lat obserwujemy ciągłe i powszechne zainteresowanie tematem SEO na polskim rynku marketingu. Bardziej obawiać się rosnącej konkurencji i kosztów czy cieszyć się z również rosnącego wolumenu wyszukań i potencjalnych transakcji? Jak prowadzić kampanie SEO, by jednak się na końcu cieszyć, pokazaliśmy niedawno, w jednym z naszych success story.

Na bardzo poczytnym portalu MamStartup.pl pojawił się nasz najnowszy case study opisujący współpracę nad pozycjonowaniem sklepu ze zdrową żywnością i produktami ekologicznymi, ekoAleja.

Staraliśmy się w dość praktyczny i przystępny sposób opisać 11-miesięczną historię, która zaowocowała wzrostem widoczności wspomnianej domeny z niespełna 600 fraz w TOP10 do aż 2200!

JDLLm.jpg

Chcesz współpracować z Traffic Trends?

Napisz do nas!