Powszechne w naszej branży są case studies pokazujące imponujące wzrosty w świecie SEO, które idealnie pasują do historii “od zera, do bohatera”. Nie ma w nich nic złego, sami takie przykłady chętnie podawaliśmy. Ważne jest jednak to, by potrafić zadbać o rozwój organiczny sklepu, który mocną pozycję w branży już ma wypracowaną!
We współpracy z naszym wieloletnim partnerem, sklepem internetowym Skorzana.com, przygotowaliśmy success story dla portalu brief.pl, które opowiada o tym, jak zmiana strategii działań w ramach pozycjonowania sklepu internetowego pozwoliła jednemu z liderów w swojej branży, odnotować imponujący wzrost w trakcie jednego roku. 50% wzrost przychodów nie brzmi imponująco, ale kwoty jakie za nim się kryją robią już wrażenie i napędzają dalej rozwój firmy.
W parze ze wzrostem przychodów i widoczności idą również inne, mniej ważne ale wizerunkowo interesujące parametry, takie jak awans do TOP3 Google’a na wiele bardzo konkurencyjnych fraz: od "torebki skórzane" i "teczki męskie" po "portfele damskie" i "portfele męskie".
Całą historię znajdziesz tutaj