Blog Traffic Trends
SSL

HTTPS czynnikiem rankingowym

Sygnały o tym, że SSL może mieć wpływ na pozycjonowanie krążyły w sieci już od jakiegoś czasu. Teraz jest oficjalna informacja: HTTPS jest czynnikiem rankingowym algorytmów Google. Jak sam Google przyznaje, aktualnie obecność HTTPS ma niewielki wpływ na wyniki wyszukiwania (dotyczy zaledwie 1% zapytań). Ale w przyszłości może się to zmienić. Google stawia sobie bezpieczeństwo jako priorytet. Szczególnie dba o nie w swoich produktach, ale chce wpłynąć również na wyższy poziom ogólnego bezpieczeństwa w Internecie.

https

W SEO zawsze trzeba być o krok do przodu i dostosowywać się do zaleceń Google’a, dlatego warto rozważyć wdrożenie HTTPS w swojej witrynie. Tym bardziej, że wyższe pozycje nie będą jedyną korzyścią.

Informacji na temat HTTPS od samego Google’a jeszcze nie koniec. Niebawem ma się ukazać lista dobrych praktyk dotyczących HTTPS. Wskazówki z pewnością okażą się bardzo przydatne, tymczasem zapraszamy do źródła: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2014/08/https-as-ranking-signal.html

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę. Odpowiedzialny jest za prowadzeniu wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy