Instagram bez tajemnic: jak prowadzić komunikację?

Social Media

Trudno jest znaleźć złoty środek, jeśli chodzi o efektywną komunikację na Instagramie. Ta platforma społecznościowa jest niezwykle dynamiczna i ulega ciągły zmianom, zarówno ze strony producenta przez wprowadzanie licznych aktualizacji, jak również przez użytkowników, którzy na nowo wymyślają ciekawe i niekonwencjonalne sposoby prezentacji fotografii oraz treści. Ważne jest, aby być na bieżąco ze wszelkimi nowościami i wychodzić naprzeciw wymagającym internautom. Liczy się przede wszystkim naturalność, autentyczność oraz pomysł i koncepcja, która będzie konsekwentnie realizowana.

Jak wskazują statystyki, około 6 milionów polskich internautów korzysta z aplikacji Instagram, natomiast na całym świecie liczba aktywnych użytkowników szacowana jest na 800 milionów. Każdego dnia zostawiają oni średnio 4,2 miliarda serduszek pod zdjęciami. Większość z nich to osoby w wieku od 18 do 34 lat.

Tak ogromna baza klientów i wielki potencjał komunikacyjny nie powinien być ignorowany przez żadną markę. Nie sposób jest podać przepis na osiągniecie sukcesu na Instagramie, lecz z pewnością wyróżnić można kilka reguł, które sprawią, iż konto będzie ciekawe, dostosowane do odbiorców i prezentujące markę w atrakcyjnej i przyciągającej nowych klientów formie. Oto one:

1. Opowiedz historię za pomocą zdjęć i grafik

Instagram to przede wszystkim zdjęcia i to one wiodą prym w zdobywaniu nowych followersów i docieraniu do potencjalnych klientów. Staraj się nie wrzucać jedynie suchych packshotów, czy zdjęć z magazynu lub targów, lecz pokaż swój produkt w codziennych sytuacjach i interesującym otoczeniu, a także ludzi stojących za sukcesem firmy. Zdjęcia oraz opublikowane grafiki, powinny tworzyć spójny przekaz, który będzie charakterystyczny dla Twojej marki. Postaw więc na:

a) Produkt na co dzień

Pokaż swój towar w jego naturalnym otoczeniu i w codziennym użytkowaniu. Zwróć uwagę na jego zastosowania, zaproponuj klientom nowe rozwiązania i w ten sposób zachęć do korzystania z niego.

b) Kulisy i zapowiedzi

Pokaż swoje zaplecze, kulisy powstawania nowych kolekcji i etapy projektowania danych produktów. Nic tak nie ciekawi klientów, jak wszystko to do czego na co dzień nie mają dostępu – zaprezentuj im, jak wygląda Twoje miejsce pracy, uchyl rąbka tajemnicy i wzbudź ich ciekawość, niekoniecznie zdradzając szczegóły backstage’u. Pokazuj co nowego dzieje się u Ciebie za pomocą zapowiedzi, odsłaniaj fragmenty nadchodzących nowości – nie tylko produktów, ale także sesji zdjęciowych, kolejnych wpisów na blogu, czy zbliżających się eventów, na których pojawi się Twoja marka.

c) Oczami konsumentów

Produkty pokazane w sieci przez realnych klientów, pozytywnie oddziałują na osoby, które wciąż zastanawiają się nad ich zakupem. Korzystaj ze zdjęć wykonanych przez Twoich odbiorców, repostuj otagowane przez nich fotografie i zachęcaj do oznaczenia profilu Twojej marki.

d) Inspirujące cytaty

Za pomocą cytatów możesz nakreślić charakter Twoje marki, jej cele i zasady przez nią wyznawane. Publikuj słynne powiedzenia, które oddają wizję Twojego brandu, inspirując i rozbawiając swoich klientów lub prezentuj własne motta i sentencje, z którymi identyfikować się będą Twoi odbiorcy.

e) Ty i Twój sklep

Nie bój się pokazać siebie i swoich pracowników. Opowiedz czym się zajmujecie, jakie są Wasze stanowiska i za co jesteście odpowiedzialni oraz co wnosicie do marki. Dobrze sprawdzą się także zdjęcie pokazujące wnętrze Twojego sklepu, pop-up store na targach tematycznych, a nawet produkty na półkach.

f) Motywy i zagadnienia

Twórz content w oparciu o przygotowane przez siebie tematy miesiąca/tygodnia/dnia lub korzystaj z popularnych na Instagramie hasztagów na każdy dzień, takich jak #MotivationMonday, #TipTuesday, #WisdomWednesday, #ThrowbackThursday, czy #FridayFunday. Z pewnością pomogą Ci one stworzyć nowy wpis, jeśli akurat brakuje Ci pomysłu. Nie ograniczaj się jedynie do tych nawiązujących do dni tygodnia, ale sprawdzaj również najbardziej trendy hasztagi – zobaczysz czym interesują się obecnie użytkownicy i dzięki temu zwiększysz zaangażowanie na swoim profilu.

2. Postaw na przyciągające wzrok fotografie

Nie musisz być profesjonalnym fotografem, aby stworzyć pociągający wizualnie content – aparaty w telefonach komórkowych w zupełności wystarczą. Koniecznie jest za to zaznajomienie się z narzędziami do obróbki zdjęć i zastosowanie kilku sztuczek. Najpopularniejsze obecnie aplikacje, które pozwolą Ci na profesjonalną edycję i odmienią każde Twoje zdjęcie to VSCO oraz Snapseed. Nie ma jednak konkretnych wytycznych co do tego, jak powinieneś przerobić swoje materiały – zależy do od wielu czynników. Pobierz aplikacje na swój telefon, pobaw się nimi i wybierz styl, który najlepiej będzie charakteryzował Twoją markę. Pamiętaj – jeśli tworzysz fotografie i nie masz dostępu do profesjonalnego studia, najlepiej sprawdza się zdjęcia wykonane w świetle dziennym.

Zadbaj także o to, aby wszystkie publikacje na profilu dobrze współgrały ze sobą i prezentowały spójny styl, wzajemnie uzupełniając się. W tym celu staraj się obrać wspólny pierwiastek Twoich postów i używaj podobnych lub tych samych filtrów, czy presetów.

3. Ożyw swój profil za pomocą wideo i animacji

Od czasu do czasu warto urozmaicić swój profil poprzez materiały wideo. Mimo ograniczonego czasu (pojedynczy filmik może trwać zaledwie 15 sekund) opcji jest wiele – tutaj także dobrze sprawdzi się materiał zza kulis, zapowiedź dłuższej formy wideo, krótki wywiad, a nawet pokaz slajdów prezentujący produkty. Jeśli wideo wydaje się być dla Was zbyt zaawansowane, warto zaznajomić się także z firmowymi aplikacjami Instagrama, takimi jak Boomerang czy Hyperlapse. Pomogą Wam one stworzyć krótkie filmiki na zasadzie poruszających się zdjęć, które ubarwią nieco profil.

4. Przedstaw się w sekcji “Bio”

Przez wielu ignorowana, lecz bardzo istotna sekcja “Bio”, która znajduje się na samej górze profilu, powinna być odpowiednio zagospodarowana. Jest to miejsce, w którym możesz przedstawić swoją firmę w kilku słowach – bądź autentyczny, ale konkretny. Napisz jaka jest Twoja marka, opisz ją za pomocą słów kluczowych, dodaj swój firmowy hasztag lub zaprezentuj korzyści dla konsumenta – wybierz sposób, który zainteresuje Twoich klientów, ale także zatrzyma na dłużej osoby, które odwiedzają Twój profil po raz pierwszy. Masz do wykorzystania 150 znaków – przemyśl je dobrze i nie zapomnij dodać odnośnika do Twojej strony internetowej.

5. Komunikuj się za pomocą InstaStories

InstaStories to miejsce, które proponuje sporo opcji i wykorzystane może być na wiele sposobów. To właśnie tutaj z dużym prawdopodobieństwem Twoi klienci zajrzą na początek. Nie unikaj tej formy komunikacji i staraj się publikować tam na bieżąco – tematyka może nawiązywać i powielać to, co publikujesz na feedzie. Dodałeś nowy wpis? – daj znać na InstaStory, jesteś na targach? – wrzuć krótką relację, projektujesz nową kolekcję – pokaż mini zapowiedź, w sklepie trwa promocja – przypominaj o tym na Stories, odpoczywasz po skończonej pracy – pochwal się innymi, potrzebujesz podpowiedzi – przeprowadź ankietę. Pamiętaj, że forma komunikacji w tym miejscu może być bardziej luźna, indywidualna i bezpośrednia. Tutaj klienci na bieżąco widzą co dzieje się u Ciebie, co pozwala stworzyć im większą więź z marką oraz zaangażować się w jej życie. Ty z kolei zdobywasz ich zaufanie, a co za tym idzie większe zaangażowanie.

Rosnącym ostatnio w siłę narzędziem, które uatrakcyjni Twoje InstaStories, jest aplikacja Unfold. Pozwala ona na dodawanie kilku zdjęć lub zdjęć i filmików jednocześnie na jednym Story oraz na korzystanie z niedostępnych na Instagramie czcionek i podpisów. Sprawdźcie koniecznie.

6. Umiejętnie używaj hasztagów

Jeśli użytkownicy Instagrama szukają inspiracji lub zdjęć o konkretnej tematyce, używają do tego właśnie hasztagów. Tym samym są one idealną drogą do trafienia w swoją grupę docelową i pozyskania nowych obserwatorów.Wybranie tych odpowiednich hasztagów do opisu własnych fotografii nie jest z kolei takie proste, jak może się wydawać. Wybieraj te, które najlepiej opisują Twoją markę oraz branżę i kategorię, do której się zalicza. Opisuj za ich pomocą to, czego tyczy się fotografia, ale nie koniecznie to co się na niej znajduje.

Jeśli wybierasz hasztagi z puli najbardziej popularnych, nie korzystaj z tych, które mają największą liczbę wyszukiwań, bowiem Twój post może łatwo zginąć wśród dużej liczby, szybko napływających nowych postów, przez co jego zasięg będzie wiele mniejszy, niż moglibyśmy się tego spodziewać. Postaw na hasztagi, które są trendy, lecz mają nieco mniejszą liczbę wyszukiwań – to pozwoli na łatwiejsze odnalezienie Twojego zdjęcia w tłumie.

7. Zaangażuj użytkowników poprzez konkursy

Instagram to także idealne miejsce do przeprowadzania konkursów z nagrodami dla Twoich klientów. Zabawy powinny być proste, a regulamin określony w kilku, nawet 3 krokach. Wystarczy poprosić o przedstawienie przez konkursowiczów konkretnego zdjęcia nawiązującego do marki oraz o użycie określonego hasztagu i otagowanie profilu. Pamiętajcie, że regulamin konkursów na Instagramie jest mniej rygorystyczny, niż ten na Facebooku i zezwala m.in. na prośbę o polubienie, czy oznaczenie profilu, jako jedno z wymogów wzięcia udziału w zabawie.

Stosuj się do wyżej przedstawionych zasad, a z pewnością stworzysz ciekawy profil i zyskasz grono aktywnych i zaangażowanych osób. Nie zapominaj także o tym, by komunikować się w sposób regularny i autentyczny – nie tylko na Instagramie, ale również na innych serwisach społecznościowych.

 

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Marcin Biziorek

Marcin Biziorek

Specjalista ds. Social Media, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego, Warszawskiej Szkoły Filmowej i student Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku Nowe Media. Pasjonat podróży oraz kina.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!