Blog Traffic Trends
zobacz facebook ciekawe wiadomości

Jacek Basiński o Facebooku dla magazynu „Marketing w Praktyce”

Nasi specjaliści nie tylko występują na konferencyjnej scenie, nagrywają praktyczne dla was videoblogi czy dzielnie i skutecznie prowadzą Wasze profile na Facebooku. Czasem znajdą chwilę, by wcielić się w rolę publicysty. Jacek Basiński, nasz Social Media Manager, napisał dla magazynu „Marketing w Praktyce” artykuł  o intrygującym tytule – „Hegemon social media”, który możecie przeczytać w marcowym wydaniu magazynu. Jest to spojrzenie na Facebooka AD 2016 – traktowanego jako temat niezbyt odkrywczy czy ustępujący znacznie swoją atrakcyjnością mediom społecznościowym i komunikatorom bijącym dziś rekordy np. w pozyskiwaniu nowych użytkowników. Jak się okazuje, niesłusznie!

 

Ciężko nie poddać się urokowi mediów społecznościowych nowej fali. Trudno tak po prostu stwierdzić, że jesteśmy na coś za starzy, za głupi (a może właśnie za mądrzy!) i czekać aż moda na dany portal czy aplikację się skończy. To nierzadko prosta droga do drugiej skrajności -­ nadmiernej fascynacji i niewspółmiernego do potencjału wykorzystania tych narzędzi w socialowych działaniach. Proponowana przez marketera strategia, poniekąd, ma przecież pokazać, że trafnie identyfikuje on trendy i potrafi zrobić z nich użytek. W popisach kreatywności i bycia na czasie musi być jednak miejsce dla opcji, która, niezależnie od branży, idei czy produktu, gwarantuje określone wyniki, a co więcej, cały czas jest w stanie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku, zachowując świeżość i zaskakując innowacjami. Mniej więcej tak scharakteryzować można rolę, jaką w całej chmurze rozwiązań social media zajmuje Facebook.

 

Zainteresowani? Jeśli tak, to odsyłamy do lektury „Marketingu w praktyce” gdzie znajdziecie artykuł i wyjaśnienie tezy o dominacji Facebooka nad innymi portalami społecznościowymi.

na bloga

Ilona Kozłowska

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy