Jak mówić do X, Y i Z? Dostosuj język w Social Media do odbiorcy!

Social Media

Podstawowym warunkiem, który odpowiada za skuteczność komunikacji marketingowej, jest odpowiednie dopasowanie przekazu reklamowego do danej grupy docelowej. Język ewoluuje, zmienia się i jest „żywym tworem”, za którym niekiedy trudno nadążyć. Bezsporne jest to, iż publikowane przez marki, firmy czy sklepy komunikaty muszą być przystępne, rzetelne, zrozumiałe dla odbiorcy, a co za tym idzie językowo zbliżone do tej polszczyzny, którą posługuje się on każdego dnia.

Często w różnych publikacjach marketingowych wykorzystywany jest język potoczny, który dynamicznie i nieprzerwanie wzbogaca swój zasób. Funkcjonuje wiele socjolektów, które są dopasowane do poszczególnych, odrębnych grup społecznych. Wśród różnych publikacji językowych znalazłam definicję Stanisława Grabiasa, która świetnie je tłumaczy: Socjolekty – to odmiany języka narodowego związane z istnieniem trwałych grup społecznych połączonych jakimś rodzajem więzi. Odmiany takie nazywa się rozmaicie: językami grupowymi, językami zawodowymi, gwarami środowiskowymi, slangiem, żargonem itp.


Definiowanie grupy docelowej ze względu na kryterium wiekowe

Dlatego tak niezwykle ważne jest zdefiniowanie grupy docelowej oraz rozpoznanie jej. Najważniejszym kryterium jest kryterium demograficzne, które obejmuje takie zmienne, jak wiek, płeć, wykształcenie czy zawód. Dzięki nim możemy dokonać podziału zachowań językowych. Dla przykładu, przy przyjęciu miernika wiekowego możemy wyróżnić socjolekty charakterystyczne między innymi dla dzieci, młodzieży (gwara młodzieżowa) czy seniorów, co bardzo przyda nam się w publikowaniu dedykowanych dla nich treści w Social Media.  

Relatywnie najprościej przygotować wytyczne odnośnie grupy docelowej na podstawie kryterium wieku. Zdecydowanie ta zmienna pozwala najlepiej rozróżnić style życia, poglądy, postawy czy zainteresowania poszczególnych użytkowników online. Co najistotniejsze, kryterium wieku pozwoli nam sprawdzić przygotowanie w zakresie komunikacji marketingowej. Należy pamiętać, iż osoby należące do poszczególnych pokoleń dzieli i różni coraz większy dystans – zarówno mentalny, jak i językowy, a co za tym idzie prezentowane publikacje muszą się różnić i być dopasowane do nich, aby jak najlepiej mogły spełnić swoją rolę.  

Copywriting – komunikatem w punkt!

Copywriting to sztuka tworzenia komunikatów marketingowych, które zarówno wykorzystywane są w pozycjonowaniu firmy czy marki, ale również w mediach społecznościowych. Rasowy copywriter, aby tworzyć dobre materiały, przede wszystkim musi znać strategię marki – założenia w strategii komunikacji, a także wiedzieć więcej o odbiorcach. I nie mam na myśli wyłącznie informacji odnośnie tego co kupują, ale także jakie emocje nimi kierują czy jaki styl życia prowadzą. Spójny, zgrany i zrozumiały dla użytkowników fan page zachęca do śledzenia, a także ułatwia zagłębienie się w publikowane treści, przez co krok po kroku prowadzi do strony www.

Dlaczego taki nacisk kładę na odpowiednie i precyzyjne poznanie grupy docelowej, do której będziemy kierować swoje komunikaty? Zdecydowanie z większą przyjemnością i zaangażowaniem użytkownik będzie reagował z treściami, które pozwolą mu poczuć to, że nasze komunikaty ‘mówią do niego” i rozumieją jego problemy. Aby móc dopasować odpowiedni język, musimy wiedzieć, jakie rzeczywiście problemy chcą rozwiązać nasi klienci. Jeśli nie będziemy odwoływać się do ich perspektywy, to nasza komunikacja nie będzie wiarygodna, bo nie będzie odbierana jako autentyczna.

Język – podstawa komunikacji bez względu na wiek

Obecnie wśród pogoni za jak największą liczbą konwersji, sprzedaży czy najtańszego wyniku CPC, zapominamy o głównej funkcji, jaką dotychczas pełniły media społecznościowe. Otóż najważniejszymi rolami Social Media są:

  • tworzenie oraz konstruowanie społeczności,
  • komunikowanie się z nią,
  • realizowanie (mniej lub bardziej) jej potrzeb.

Kontakt, wymiana poglądów, wysłuchanie próśb i zbieranie tych ukrytych potrzeb (które możemy wykorzystać w innych działaniach sprzedażowych) to pierwotne podwaliny istnienia mediów społecznościowych.

Co jest najlepszym wyznacznikiem tego, że odpowiednio odbieramy markę oraz osoby, które są jej fanami? Odpowiedź jest prosta – JĘZYK. Dokładnie ten język, dzięki któremu fan utożsamia się z naszym profilem, czuje się naturalnie w kontakcie z nami, a także rozumie nasz przekaz przez co wie, że ‘nadajemy na tych samych falach’, w stylu dostosowanym do naszej marki, produktu czy odbiorcy. Musimy pamiętać, że każdy obserwator kanałów społecznościowych różnych marek jest inny, dlatego nasz dialog z nim nie może opierać się na jednym, klasycznym i oklepanym stylu.

Jak to działa w praktyce?

Podstawy i teorię mamy za sobą, zatem czas na praktykę. Kluczem do sukcesu, poza odpowiednio dobraną strategią marketingową jest osoba, która ‘czuje bluesa’ z tematyką prowadzonego profilu.
O ile przyjemniej zapalonemu kibicowi piłki nożnej prowadzi się np. profil sklepu piłkarskiego, niż osobie, która nigdy nawet nie widziała całego meczu. Naszła Was refleksja – ale kto będzie myślał o autorze, czytając publikowane treści? Jeżeli będą one napisane językiem formalnym – każdy, jeżeli stadionowym slangiem – nikt.

Poniżej przedstawiam Wam kilka przykładów profili dostosowanych językowo do grup docelowych. Użyte są w nim – odpowiedni styl komunikacji oraz słownictwo dopasowane do tematyki fan page’a:

Grupa docelowa: młodzież

Na profilu m.in. sklepu z modą uliczną nijak sprawdzi się sztywny i formalny język. Ta komunikacja ma trafić do użytkowników w wieku 16-24 lat, dlatego powinien królować bezpośredni styl komunikacji i luźny język, opierający się na slangu młodzieżowym. Poza modnym, wśród młodzieżowy, słownictwem nie możemy zapominać o poprawności językowej. Możemy sobie jednak pozwolić na cięte riposty czy komentarzy nawiązujące do bieżących wydarzeń w świecie.

Bez obaw – ten lekki, często bardzo nieformalny styl nie świadczy o Waszym braku profesjonalizmu, a wręcz przeciwnie. Świadczy o tym, że dobrze znacie swoją grupę docelową, w punkt trafiacie w ich oczekiwania, a także kreujecie w sieci kompletny i spójny wizerunek marki.

Grupa docelowa: osoby w dojrzałym wieku

Na profilu magazynu dla osób w średnim wieku za grosz nie znajdzie zrozumienia nowoczesny język, oparty na angielskich zapożyczeniach czy znanych skrótach słownych. Na profilu dla grupy odbiorców 60+ świetnie odnajdą się za to proste, zwięzłe komunikaty, które są dla nich zrozumiałe i łatwo przyswajalne. “Seniorów” cechuje pełniejszy język, wiedza zdobyta przez lata, doświadczenie życiowe, dlatego musimy pamiętać o odpowiednim nacechowaniu językowym.

Źródło: facebook.com/magazyn60plus

Grupa docelowa: fani motocykli w średnim wieku (fanatycy, specjaliście, entuzjaści, pasjonaci)

Powtórzę raz jeszcze, bo to niezwykle cenny aspekt – nie zawsze używanie języka fachowego wskazuje na nasz profesjonalizm. Jeżeli firma, marka lub sklep ma zamiar komunikować się w mediach społecznościowych z przedstawicielami biznesu, to zbyt luźne słownictwo może zostać odrzucone przez odbiorcę i zbudować w jego umyśle negatywny wizerunek. Jeżeli jednak naszym gronem odbiorców jest zapalona banda motocyklistów, to w tym przypadku perfekcyjnie sprawdzi się socjolekt ‘hobbystyczny’ czyli język komunikacji, który jest nieoficjalny, używany w sytuacjach pozazawodowych, który charakteryzuje ekspresywność, metaforyczność i potoczność.

Dla fana, spoza świata dwóch kółek, post umieszczony poniżej wyda się prosty, nieodpowiedni lub nawet nie do zaakceptowania. Dla osoby ze świata motocykli – to strzał w dziesiątkę. Po wejściu na profil pomyśli – Ewidentnie, widać, że autor siedzi w klimacie i czuje go – super! A przecież o to chodzi, czasami nawet warto “dzidować!”.

Podsumowanie:

Uff, tyle ode mnie w kwestii języka i komunikacji dopasowanej do odpowiedniej grupy docelowej w mediach społecznościowych. Pamiętajcie, że najważniejsza jest określenie fanów, obserwatorów naszego profilu w Social Media, a dalej równie ważne jest zaplanowana i przemyślana strategia komunikacji oraz określenie języka, którym będzie posługiwał się moderator/administrator. Miejcie koniecznie na uwadze to, że język nie powinien być wyłącznie dopasowany i dobrany do marki, ale również do użytkownika czy fana profilu. Najlepszym, wyidealizowanym rozwiązaniem jest to, iż profil powinna prowadzić osoba, która ‘czuje’ temat marki, sklepu czy danej firmy. Nie będzie błędem, jeśli dana tematyka będzie napisana w innym stylu niż kolejna. Posty na profilu mogą różnić się stylem, ważne aby trafiały do naszych odbiorców.
Ostatnim, KLUCZOWYM, elementem jest to, abyście słuchali swoich fanów, odpowiadali im, wchodzili w interakcję, ale PRZEDE WSZYSTKIM dobrze, razem z nimi, się bawili!

MOTTO NA KONIEC:

“Wszystko co zamieścisz w social media musi brzmieć jak Twoja marka” (Frank Marquardt, The Barbarian Group).

 

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Jak mówić do X, Y i Z? Dostosuj język w Social Media do odbiorcy!”

  1. Jedną z największych bolączek copywritingu jest właśnie to, że trzeba pisać pod wszystkich. A to nie o to chodzi przecież.

  2. Totalnie nie o to chodzi! Ważne, że masz świadomość tego, że tak jest. To już wiele. 🙂

    Tak, jak wspomniałam w tekście, materiały pisane do konkretnej grupy odbiorców będą odbierane z zaangażowaniem i przyjemności. Pozwolą odbiorcom poczuć to, że nasze komunikaty ‘mówią do nich” i rozumieją ich problemy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Asia Radecka

Asia Radecka

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!