Jak reklamować sklep internetowy? Skuteczne metody w pigułce

E-commerce

Tysiące sklepów internetowych każdego dnia zabiega o uwagę potencjalnych Klientów i walczy o to, by to właśnie w ich sklepie zostawili oni swoje pieniądze. Rosnąca konkurencja utrudnia jednak proces pozyskania Klienta i wymusza na właścicielach sklepów sięganie po coraz nowsze metody reklamowe.

Z poniższego artykułu dowiecie się:

  • jakie są najpopularniejsze rodzaje reklam internetowych
  • gdzie warto reklamować sklep internetowy
  • jakie korzyści płyną z promowania swojego sklepu
  • czy promocja sklepu internetowego jest w ogóle potrzebna?

Od 2011 roku codziennie odpowiadamy za reklamę sklepów internetowych w polskiej sieci. Widzieliśmy jak przez te lata zmieniała się zarówno moda na konkretne usługi, jak i ich efektywność. Dzięki temu, wiemy też jakim zaufaniem darzą dane źródła ruchu polscy internauci. Te doświadczenia doprowadziły do powstania poniższego artykułu, który w pigułce ma podpowiedzieć Tobie jak możesz skutecznie reklamować sklep internetowy.

Pozycjonowanie (SEO) nadal robi robotę

Ponad 50% ruchu i sprzedaży w polskim e-commerce pochodzi z darmowych wyników wyszukiwania w Google. Już to jedno zdanie powinno zamknąć dyskusję na temat tego, czy SEO nadal żyje i czy dalsza inwestycja w pozycjonowanie się opłaca. Nie jesteś w stanie zbudować stabilnego i silnego sklepu internetowego jeśli nie oprzesz go w znacznym procencie na pozycjonowaniu i swojej sile w Google.

Oczywiście przez ostatnie lata sama usługa SEO mocno się zmieniła. Dziś nie jest to już wyścig na liczbę linków pochodzących z innych, często bardzo spamerskich stron www. Dziś to wieloetapowy i skomplikowany proces, na który składa się wiele czynników. Jest to jednak nadal obowiązkowa pozycja w każdej długofalowej strategii reklamowej, również dla sklepu internetowego.

Pierwszym ważnym elementem pozycjonowania sklepu internetowego jest optymalizacja SEO. Wśród wielu czynników, które Google bierze pod uwagę ustalając ranking, te pochodzące z Twojej strony są bardzo istotne. Czas ładowania, dostosowanie do urządzeń mobilnych, nagłówki, sekcja META, posiadanie certyfikatu SSL… Wymieniać moglibyśmy jeszcze bardzo długo schodząc do bardzo szczegółowych kwestii mających wpływ na Twoją pozycje. Z doświadczenia wiemy jednak, że warto w tym zakresie regularnie poddawać swoją stronę przeglądom optymalizacyjnym i mocno walczyć o każdą, nawet najmniejszą poprawkę.

👉 Posłuchaj: 10 elementów SEO, które musisz sprawdzić w swoim e-sklepie!

Drugim istotnym czynnikiem jest content. Jeszcze kilka lat temu bogactwo treści wcale nie było istotnym elementem strategii SEO. Ich unikalność również, przez co wiele firm kopiowało opisy od producenta czy dystrybutora. Dziś Google wynagradza te projekty, które stawiają na wartościowy, długi i unikalny content. Niezależnie czy będą to wyczerpujące poradniki czy rozbudowane opisy produktów, to na pewno w dłuższej perspektywie czasu inwestycja w content będzie opłacalna. Oczywiście jeśli wraz z nim zadbasz o pozostałe elementy strategii SEO.

Trzecim, ostatnim czynnikiem, jest budowa zaufania do Twojej strony i budowa jej mocy w oczach Google za pomocą tak zwanego link-buildingu. Za skomplikowanie brzmiącym procesem kryje się nic innego jak regularna rozbudowa profilu linków umieszczonych na innych stronach, a prowadzących do strony Twojego sklepu. Wspomnieliśmy wcześniej, że dziś pozycjonowanie to już nie jest wyścig „kto ma więcej”. Dziś to walka o to, kto zdobędzie lepsze, kontekstowo dopasowane linki pochodzące z wartościowych stron.

Jeśli zadbasz o wszystkie trzy elementy pozycjonowania, to będziesz mógł się cieszyć rosnącym ruchem z Google. Warto jednak działać w ramach przemyślanej strategii SEO, mierząc siły na zamiary. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z e-commerce to nie walcz od razu o najtrudniejsze frazy. Skup się na szczegółowych słowach kluczowych opisujących Twoje podkategorie i produkty.

Według badań około 98% wyszukań, których dokonuje Google, dotyczy fraz, których popularność jest mniejsza niż sto wyszukań miesięcznie. To oznacza, że tylko 1 na 50 fraz będzie wpisana ponad sto razy. A mimo tego wielu właścicieli sklepów nadal skupia się wyłącznie na frazach mających tysiące wyszukań…

Kampanie reklamowe w wyszukiwarce, czyli SEO dla niecierpliwych

Najpopularniejszym uzupełnieniem lub alternatywą dla pozycjonowania stały się kampanie reklamowe Google Ads w wyszukiwarce. Rozumiemy przez nie przede wszystkim dwa formaty reklamowe bardzo popularne wśród polskich właścicieli sklepów: reklamę tekstową oraz reklamę produktową – Google Shopping.

Dlaczego stały się one uzupełnieniem lub alternatywą? Część polskich sklepów wykorzystuje system reklamy w wyszukiwarce by budować kolejne źródło przychodów, dywersyfikować ruch i móc dynamicznie reagować na asortyment i priorytety sprzedażowe. Ta niecierpliwa część, która nie do końca wierzy w finalny efekt pozycjonowania, buduje biznes znacznie mocniej opierając go o reklamy Google Ads. Nie chcemy wskazywać, które podejście jest słuszne, bo oba napisały w naszej firmie wiele historii sukcesów.

👉 Posłuchaj: Reklama produktowa Google Zakupy

System reklamy w wyszukiwarce bardzo skutecznie pozwala dotrzeć do zainteresowanych produktami Klientów, którzy szukają ich w Google. Jeśli szukają ogólnej kategorii lub produktów danej marki – wtedy mogą trafić na skuteczną reklamę tekstową. Gdy decydują się na dużo bardziej zawężone i szczegółowe zapytanie, trafiają na reklamę produktową, czyli tak zwane Google Zakupy. Formaty te idealnie się uzupełniają i wspólnie potrafią wygenerować bardzo ciekawy przychód.

Co ważne, z reklam tych skorzystać może praktycznie każdy. Nie istnieje tutaj bardzo wysoka bariera wejścia budżetowego, teoretycznie promować możesz wybrane produkty wydając i 100 zł miesięcznie. Przy modelu rozliczeń CPC (płatność za kliknięcie) osiągniesz po prostu skalę taką, jaka wynika z Twojego budżetu.

Kampanie reklamowe Google Ads poza wyszukiwarką

Wyczerpując temat kampanii reklamowych Google Ads, należy wspomnieć o kolejnych formatach, z których korzystają polskie sklepy internetowe. Jednym z nich jest reklama graficzna Google Display Network, czyli możliwość wyświetlania banerów reklamowych na niezliczonej liczbie stron biorących udział w systemie reklamowym Google. Dzięki temu formatowi możesz dotrzeć z ogólną kreacją na tak popularne strony jak wp.pl czy pudelek.pl, ale możesz i z bardzo specyficznym banerem pozyskać potencjalnych Klientów z wąskich tematycznie stron docierających do dużo mniejszej liczby odbiorców. Często GDN jest uzupełnieniem innych działań ponieważ jego moc sprzedażowa nie jest tak znaczna. Za to bez problemu pomoże wydać praktycznie każdy budżet marketingowy, więc jeśli jakimś cudem, to stało się Twoim zadaniem, to skorzystaj z tego formatu!

Bardziej angażującą alternatywą jest reklama wideo na portalu Youtube. Co prawda wymaga ona dużo większego nakładu pracy lub finansów z Twojej strony by stworzyć materiał video lub animację, ale za to angażuje bardziej i skuteczniej buduje rozpoznawalność marki. Jest to jednak kolejny format, który skutecznie buduje rozpoznawalność marki i wspiera kampanie świadomościowe.

Remarketing, czyli skuteczne śledzenie niedoszłych Klientów

Dodatkową funkcją systemu Google Ads jest możliwość prowadzenia kampanii remarketingowych. Jest to możliwość, którą posiada większość systemów reklamowych, więc wykorzystać tę strategię możesz również na przykład na Facebooku.

W czym tkwi sekret remarketingu, że przebojem w krótkim czasie wdarł się do kanonu działań reklamowych? Pozwala skutecznie śledzić osoby, które weszły na Twoją stronę, przeglądały produkty, lub nawet wsadziły je do koszyka, a na końcu nie zdecydowały się na finalizację transakcji. Nie znasz powodów, ale wiele z tych procesów da się jeszcze uratować. Dlatego tak popularne stało się „śledzenie” niedoszłych Klientów w celu przekonwertowani ich na nowych Klientów!

Remarketing wykorzystać możesz również w celu dotarcia do szerszej bazy swoich odbiorców by poinformować ich np. o wyprzedaży lub promocji. Standardem stały się zmasowane kampanie remarketingowe w sklepach zabawkowych przed dniem dziecka czy w sklepach odzieżowych podczas akcji SALE.

Sklep internetowy a media społecznościowe

Największy potencjał sprzedaży media społecznościowe budują gdy dosłownie potraktujesz ich… nazwę! Słowo „społecznościowe” w przypadku Facebooka czy Instagrama pojawiło się nieprzypadkowo. To właśnie mikro-społeczność zbudowana wokół Twojej marki posiada największy potencjał rozwoju – daje Ci silny kanał dotarcia do swoich Klientów, jak i umacnia wiarygodność Twojej marki w oczach nowych fanów. Inwestycja w budowę zaangażowanej społeczności w dłuższej perspektywie czasu opłaci Ci się znacznie bardziej niż sztampowa kampania reklamowa.

👉 Posłuchaj: Jak kreatywnie promować sklep w Social Media?

Jak zatem zbudować społeczność wokół swojej marki i o czym pisać na profilu facebookowym sklepu internetowego? Przede wszystkim musisz wiedzieć, co interesuje Twoich Klientów. Czy jest to np. zdrowa dieta, aktywny tryb życia czy może produkty premium? Czy łączy ich gatunek muzyczny, rodzaj filmów… Musisz znaleźć coś co spaja Twoją społeczność i wiąże się z Twoją firmą. Prowadząc sklep odzieżowy nie możesz wrzucać wyłącznie zdjęć swoich produktów, ale musisz stać się magazynem modowym dla grupy docelowej. Jeśli sprzedajesz buty do biegania, to nie wystarczy wrzucać ich zdjęć z ceną – musisz również dać coś od siebie, na przykład testy, opinie, ciekawostki. Takie podejście przyniesie Ci więcej korzyści od komunikacji skupionej wyłącznie na ofercie.

Content królem, czyli blog i opisy jako aktywny sprzedawca

W rozdziale poświęconym pozycjonowaniu wspominaliśmy o tym, jak jeszcze niedawno podchodziło się do treści na stronie www. „Pożyczone” od producenta opisy produktów i brak jakichkolwiek dodatkowych treści, to trend, który coraz częściej odchodzi w zapomnienie. Dziś sklepy internetowe inwestują nie tylko we własne opisy produktów, ale i prowadzą eksperckie blogi odpowiadając na najczęstsze pytania Klientów i reagując na ich problemy. Stają się aktywnym sprzedawcą, ekspedientem ze sklepu, który nie czeka znudzony za kasą, lecz sam informuje szczegółowo o przeglądanych produktach.

Zmiana trendu zakupowego wśród Polaków spowodowała, że coraz częściej sięgamy po produkty, na których się nie znamy. Potrafi zakupić przez internet na przykład oczyszczacze powietrza, karmę dla swojego pupila, buty i system audio do samochodu. Nie mamy obowiązku być ekspertem w każdej z tych dziedzin i nie chcemy wydzwaniać do sklepów pytając o szczegóły produktów. Dlatego tak ważne jest, by content – czyli opisy produktów, kategorii, poradniki i wpisy blogowe – stały się doradcą inspirowanym przez codziennie pytania Klientów.

Bez końca wymieniać możemy przykłady wpisów blogowych i poradników, które w każdym miesiącu „dokładały się” do wyniku sprzedażowego sklepu. Poradnik jak kupić bieliznę na prezent, jak dobrać buty do biegania, jaki wybrać oczyszczacz powietrza do kawalerki…. Za wszystkimi tymi przykładami stała merytoryczna, unikalna, długa treść, która ułatwiała decyzje zakupowe i budowała ruch na stronie.

Jak promować sklep internetowy – podsumowanie

Już wiecie jak wypromować swój sklep internetowy. Macie do wyboru wiele narzędzi, które w różnych branżach posiadają inny potencjał sprzedażowy. Część działań jesteście w stanie wykonać samodzielnie, część lepiej zlecić agencji wyspecjalizowanej w obsłudze e-commerce (polecamy się!). Od Waszej grupy docelowej i budżetu zależy to w jaki sposób poprowadzić powinniście działania reklamowe w Internecie. Dlatego tak ważne jest dokładne przeanalizowanie tych elementów i ułożenie spójnej strategii reklamowej.

👉 Posłuchaj: Jak tworzyć strategię marketingową sklepu internetowego?

Pamiętać musicie również o tym, że usługi te różnią się czasem i spodziewanym efektem. Pozycjonowanie może dać Wam setki tysięcy przychodu miesięcznie, lecz budować ten efekt będziecie wiele lat. Reklama sklepu internetowego w wyszukiwarce przyniesie Wam za to efekt błyskawicznie ale jego skala będzie proporcjonalna do Waszego zaangażowania finansowego. Media społecznościowe też nie stworzą z Waszej firmy kolosa w kilka tygodni. Dlatego tak istotne na etapie planowania działań jest również dopasowanie odpowiednich metod reklamowych do budżetu. Przerwanie działań SEO np. po 3-4 miesiącach, nie ma najmniejszego sensu, więc jeśli nie jesteście pewni płynności finansowej i możliwości opłacania długofalowych usług przez na przykład najbliższy rok, to nie wchodźcie w nie na starcie

👉 Posłuchaj: Jak reklamować sklep i ile to będzie kosztować?

Życzymy Wam wytrwałości i kreatywności, bo na pewno te dwie cechy na drodze do końcowego sukcesu będą Wam potrzebne. A gdybyśmy mogli w czymkolwiek pomóc, to śmiało piszcie i dzwońcie!

Dodaj komentarz

4 odpowiedzi na “Jak reklamować sklep internetowy? Skuteczne metody w pigułce”

  1. Wydaje mi się, że jeszcze email marketing należy do najbardziej skutecznych i najtańszych kanałów komunikacji. Dzięki wykorzystaniu najpopularniejszych programów do wysyłki maili możemy badać procent dostarczonych maili, otwartych wiadomości czy też przejść na stronę. Działania optymalizacyjne czy też zarządzanie listą odbiorców pozwoli nam na zachowanie pozytywnej reputacji jako nadawcy, dzięki temu nasze wiadomości nie będą traktowane jako spam.

    • W pełni się zgadzamy. Siła newsletterów jednak tkwi w zbudowanej bazie, więc na początku swojej drogi, potencjał tego narzędzia jest dość ograniczony.

  2. W pozycjonowaniu sklepu internetowego warto mierzyć siły na zamiary, a dokładniej budżet na zamiary.
    Niektórzy nadal myślą, że za 500 zł wypozycjonują sklep na skalę ogólnokrajową i chcą wyników za 3 miesiące – pomimo tłumaczenia, że tak się nie da, za 6 miesięcy znowu narzekają że nie ma wyników, a przecież co miesiąc płacą po 500 zł.
    Uważam, że Adwords jest niezbędnym minimum przy starcie sklepu, a pozycjonowanie to inwestycja długofalowa, na minimum kilka lat. Jeżeli ktoś chce sprawdzić, czy będzie zarabiał na biznesie w przeciągu najbliższego roku, to nie warto nawet zaczynać tematu pozycjonowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!