Jak trwoga to pisz Bloga. 4 powody, dla których musisz zacząć prowadzić bloga firmowego.

Treść

Pisanie i prowadzenie bloga to temat rzeka. Czego byśmy nie napisali to i tak okazuje się, że jest już na ten temat mnóstwo poradników, infografik, a nawet tutoriali na Youtubie. Dlatego zamiast tworzyć kolejny wpis o tym, jak prowadzić bloga i jakie treści na nim publikować. Dziś piszemy o pozytywnych aspektach blogowania dla Ciebie i Twojego biznesu. W skrócie: co zyskujesz, a co tracisz. Blog to świetna inwestycja w firmę. Jednak tworzenie bloga nie jest biegiem na 100 metrów i nie ma, co liczyć na wymierne efekty po paru tygodniach. Pisanie i prowadzenie bloga firmowego to raczej marton z elementami survivalu. Jednak warto wystartować w tym wyścigu, bo na samym końcu czeka coś więcej, niż nagroda pocieszenia. A co? Czytajcie dalej.

prowadzenie bloga firmowego1) Wizerunek i PR

Pierwszą i najistotniejszą rzeczą, którą zyskujemy, dzięki prowadzeniu naszego bloga firmowego jest możliwość kreowania wizerunku nas i naszej firmy. Blog dla witryny internetowej Twojego sklepu jest jak manager dla celebryty. Nadaje witrynie Twojego sklepu rytm i cykliczność, a także jest pierwszym pośrednikiem pomiędzy Tobą, a Twoim Klientem. Co więcej kreuje Twój ekspercki wizerunek w branży. Publikacje blogowe mogą mieć także zróżnicowany charakter i dostarczać Twoim czytelnikom zarówno treści ściśle produktowe, jak i treści z zakresu lifestyle. To od ciebie zależy na jaki rodzaj treści postawisz. Dobrej jakości treści to także sposób na powiększenie bazy mailingowej. W tym celu stwórz newsletter, do którego będą mogli zapisać się Twoi czytelnicy, a w przyszłości może Klienci. Na zachętę możemy dodać, że firmy, które blogują więcej niż 15 razy miesięcznie zdobywają 5 razy więcej ruchu, niż te które nie blogują i nawet o 126% więcej leadów (jak wynika z raportu gazetapraca.pl http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90443,18468536,ile-naprawde-mozna-zarobic-na-blogu-raport.html).

marketing-treści
2) Marketing treści

Regularne blogowanie to doskonały sposób na promowanie swoich produktów i usług w Internecie. Wartościowy i unikalny tekst wsparty odpowiednią promocją, przyczyni się do zwiększenia ruchu na Twojej witrynie oraz pozyskania nowych Klientów. Tworzenie bloga, na którym pojawią się inspirujące teksty oraz inne dodatkowe materiały, takie jak grafiki czy video to też świetny content na Twoje kanały social mediowe. Najważniejsze to sprawne dystrybuowanie treści przez Ciebie stworzonych. Wspominaliśmy o newsletterach i social media, ale to nie wszystko. Reklama natywna i Facebook Ads to tylko nieliczne pomysły na płatną promocję Twojego contentu. Możliwości marketingu treści w internecie są nieograniczone. Jeśli nie wiesz, co dla Twojego biznesu będzie najlepsze napisz do nas.

content marketing3) Storytelling

Termin na punkcie, którego oszalał cały świat. Choć znany nie od dziś to w ostatnich latach przeżywa swój prawdziwy renesans. Dlaczego wszyscy oszaleli na punkcie storytellingu? Głównie pewnie dlatego, że daje on nieograniczone możliwości prezentacji. Dzięki storytellingowy możesz opowiedzieć historię swoją i swoich produktów. Stworzyć tło dla całej tej narracji, ale też znaleźć głównego antagonistę swojej marki. Przedstawienie swojej firmy i swoich produktów zgodnie z zasadami storytellingu może zapewnić Tobie uwagę i przychylność internautów. Każdy z nas kocha marki, wywołujące emocje. Pozytywne kojarzenie marki ułatwia proces zakupowy wśród internautów. Sprawia, że chętniej wracają do twojego sklepu, a także polecają go innym osobom.

Storytelling4) Pozycjonowanie, pozycjonowanie i jeszcze raz pozycjonowanie!

And last but not least! Pozycjonowanie. Temat, który w rozmowach na temat marketingu internetowego pojawia się zawsze. Jednak upragniona pozycja w top 10 Google nie bierze się z powietrza. Żeby wskoczyć na wysokie pozycje w Google musisz regularnie tworzyć treści na określony temat. Oprzyj strategię o jakiś z góry założony plan, a Google w końcu dostrzeże twoje starania i nagrodzi Ciebie wyższą pozycją. Pamiętaj, że każdy artykuł to jedna strona więcej do zaindeksowania. Poza tym unikalne treści mają to do siebie, że udostępniane są przez internautów na kontach społecznościowych oraz innych platformach. Na sam koniec nie można, nie wspomnieć o frazach z tzw. długiego ogona (long tail SEO). Co to oznacza w praktyce? Dokładnie to, że tworząc teksty staraj się wczuć w rolę internauty, który szuka jak najbardziej konkretnej informacji. Nie używaj ogólnych sformułowań, jak suszarka do włosów, czy bawełniany materac. Staraj się być jak najbardziej precyzyjny.

Dlaczego warto prowadzić Blog firmowy?

    1. Zwiększa szanse na pojawienie się w organicznych wynikach wyszukiwania.
    2. Ułatwia proces pozycjonowania.
    3. Tworzy wizerunek Twój i marki.
    4. Buduje zaufanie do Twojej marki.
    5. Pozwala się Tobie wyróżnić na tle konkurencji i opowiedzieć swoją historię.
    6. Usprawnia procesy marketingowe.

Za prowadzeniem bloga przemawiają mocne liczby i konkretne przykłady marek, które osiągnęły sukces właśnie dzięki tej strategii marketingowej. Przynależność do branży B2B lub B2C nie ma tutaj znaczenia. Każda z nich potrafi wygenerować kolejno 67% (B2B) oraz 88% (B2C) więcej leadów dzięki dobrej strategii blogowej. Blogowanie jest dla każdego. Pozwala ono skutecznie wesprzeć kampanię SEO oraz dostarczyć wartościowy content na kanały społecznościowe. Jednak jest mały haczyk. Blogowanie wymaga mnóstwa samozaparcia i dyscypliny. Jednorazowe zrywy nigdy nie przyniosą Tobie założonego efektu. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na swój blog, nie wiesz od czego zacząć, albo zwyczajnie nie masz czasu go prowadzić ze względu na nadmiar obowiązków, odezwij się


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: prowadzenie bloga” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/prowadzenie-bloga-dla-sklepu/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!