Jak wykorzystać reklamy tekstowe Google AdWords w sklepie internetowym?

SEM

Przez najbliższe dni przybliżyć chcemy Wam sześć najpopularniejszych formatów reklamowych wykorzystujących sieć wyszukiwania i reklamową Google’a. Ominęliśmy specjalnie zagadnienia związane z reklamą video. Dziś, na rozpoczęcie cyklu, przedstawiamy najstarszą formę reklamową – tekstowy AdWords dla sklepu internetowego i stron firmowych.

1. Na czym polega reklama tekstowa Google AdWords?

Ten format znają chyba wszyscy. Od wielu lat, po wpisaniu odpowiedniego hasła do wyszukiwarki pojawiają się na górze wyników reklamy tekstowe zachęcające do przejścia na dane strony internetowe. Obecnie możemy się spodziewać max 4 wyników, które powinny być z założenia dobrze dopasowane do frazy, którą wpisaliśmy w wyszukiwarkę.

adwords dla sklepu internetowego

Do niedawna wyników tych było dziewięć, z czego te od 4 miejsca umieszczone były w bocznej kolumnie, po prawej stronie. Ich klikalność na bardzo niskim poziomie oraz rosnąca popularność Google Zakupów spowodowały, że Google usunął dalsze pozycje reklamowe. Do dziś jednak spotykamy się z Klientami, którzy w umowach mają zapis dotyczący płatności tylko za frazy z TOP3 miejsc reklamowych…

1a. Ile zapłacę za reklamę tekstową?

Rozliczasz się z Googlem tylko za kliknięcie reklamowe, więc samo wyświetlanie reklam nie kosztuję Cię nic. Kliknięcie to koszt, dla polskich sklepów B2C, średnio od 30 do 80 groszy, a decyduje o nim z jak dużą konkurencją walczysz o miejsce reklamowe. O wiele wyższe stawki pojawiają się przy tematach Business 2 Business i tu musisz się liczyć z wydatkiem rzędu kilku-kilkunastu złotych.

Jeśli chodzi o planowanie budżetu, to decyduje popularność Twoich produktów. Jeśli masz szeroki asortyment i chcesz reklamować wszystko, to raczej przygotuj się na wydatki rzędu kilku-kilkunastu tysięcy złotych. Jeśli jednak dokładnie wybierzesz najlepsze do promocji grupy produktów i na nich się skupisz, to jesteś w stanie zrobić dobrą kampanię nawet z budżetem nie przekraczającym 1,5-2 tysięcy złotych.

2. Za jaki etap sprzedaży odpowiada tekstowy AdWords?

Nie ma tu jednej odpowiedzi. Wiele marek przyjmuje strategię reklamowania się na bardzo ogólne frazy, które dopiero rozpoczynają proces sprzedaży. Inne zawężają działania do słów bardzo precyzyjnych, które częściej ten proces kończą.

Idealnie wytłumaczyć można to na przykładzie branży obuwniczej. Jeśli wpiszecie do Google’a frazę „buty” – bardzo ogólną i nie dającą Wam gwarancji, że w pierwszym sklepie znajdziecie, to czego szukacie, to zobaczycie reklamy większych sklepów, które mogą sobie pozwolić na wizerunkowe działanie i „zaczepianie” na tak wczesnym etapie. Jeśli jednak chcecie kupić np. konkretny model Air Maxów, to pojawią się sklepy, które na ten model się reklamują i z niego czerpią odpowiednie korzyści sprzedażowe.

reklama google dla sklepu internetowego

Tekstowa reklama Google dla sklepu internetowego może być zatem wykorzystana by zbudować duży ruch i spopularyzować daną markę, lecz można również działania prowadzić bardzo prosprzedażowo skupiając się wyłącznie na zamykaniu sprzedaży i „wyławianiu” tych osób, które wiedzą czego szukają.

3. Kto nie może skorzystać z reklamy tekstowej?

Ogólne restrykcje wynikają z regulaminu Google’a lub przepisów prawa w Polsce. Nie zareklamujemy za pomocą tej kampanii np. krótkoterminowego pożyczki, sklepu z alkoholem, czy leków w aptece internetowej.

Ważny jest jeszcze punkt dotyczący ochrony znaków towarowych. Jeśli chcesz reklamować markowe produkty, np. buty Nike – to by móc używać nazwy własnej w tekście reklamy, Twoje konto musi uzyskać zgodę od samego Nike’a. Jeśli jej nie masz, to oczywiście możesz wyświetlać reklamy na frazę np. „buty Nike”, ale nie możesz nazwy firmy użyć w tekście reklamy. Często może to negatywnie wpłynąć na wyniki takiego AdWords dla sklepu internetowego.

4. Jak zwiększyć szansę na skuteczność

Dobrych praktyk dotyczących reklam tekstowych jest wiele. Sam support Google’a rozpisuje się na ten temat dość szeroko. Ja chciałbym podsunąć Ci tylko trzy, niby oczywiste porady, ale jednak często z różnych przyczyn omijane.

Po pierwsze, korzystaj z rozszerzeń reklam. Do samej standardowej reklamy, która składa się z odnośnika, adresu www i zwykłych linijek tekstu możesz dodać dodatkowe linki. Warto to zastosować by np. zareklamować specjalną promocję lub zawęzić obszar poszukiwań. Przykład? Reklamując się na frazę „obuwie damskie” możesz np. zareklamować w rozszerzeniu wyprzedaż do 60%, okazjonalną promocję lub zasugerować najpopularniejsze rodzaje damskiego obuwia. Możesz też na wierzch wyłożyć korzyści swojego sklepu takie jak np. swój blog, czy info o błyskawicznej dostawie.

Rozszerzenia reklam Google Adwords

Trik numer dwa, obowiązkowy ale z lenistwa często pomijany – warianty reklam w Google dla sklepu internetowego! Do każdej grupy reklam możesz stworzyć większą liczbę tekstów reklamowych. Nie musisz wymyślać tego jednego jedynego i idealnego tekstu, który wyświetli się wszystkim. Stwórz zatem minimum dwa teksty i spójrz jak na nie reagują odbiorcy. Tekst reklamy w sposób wyraźny może wpłynąć na klikalność, czyli tak zwany CTR, a to przełożyć się może na jakość reklamy i jej cenę.

reklama w google dla sklepu internetowego

I na koniec porada numer trzy, automatyzmy. Bardzo często reklamę tekstową na ogólne frazy możesz użyć by rozpowszechnić informację o promocji na dany produkt, czy kategorię. Google umożliwia by wprowadzić w teksty reklam automatyczne reguły, które bez Twojej pracy będą np. odliczać dni do końca promocji. Wprowadza to dodatkową wartość do reklamy, a nie wymaga codziennej aktualizacji jej tekstów!

5. Jakie są najczęstsze błędy w tworzeniu tekstowej reklamy AdWords?

Sprzedałem Wam dobre praktyki, to czas na najczęstsze błędy. Najprościej byłoby odesłać Was na naszego bloga gdzie znajdziecie cykl „Dziesięć Najpoważniejszych Błędów w Działaniach PPC”, jednak już teraz o trzech z nich Wam opowiem.

Po pierwsze – strona docelowa niedopasowana do reklam. Wielokrotnie zdarza się, że trafiamy na reklamę danego produktu, która przekierowuje nas na stronę kategorii i zmusza do szukania go. Lub na reklamę grupy produktów, która kieruje nas po prostu na stronę główną. Jest to bardzo duży błąd! Nie dość, że nie lubi tego Google, to nie lubią tego też Wasi klienci. Nie po to szukam konkretnego produktu, by ponownie szukać go na stronie www. Taki błąd znacząco obniży jakość ruchu i przyczyni się do wielu szybkich „ucieczek” z Waszej strony.

Błąd drugi – brak zarządzania wykluczeniami. Większość kampanii nie jest prowadzona w dopasowaniu ścisłym, co powoduje, że reklama pojawia się na frazy, na które byśmy nawet nie wpadli. Musimy na bieżąco przeglądać te listę i wykluczać niepożądane. Co więcej, na samym starcie warto wykluczyć słowa, z którymi nigdy nie chcemy być kojarzeni. No bo czy pojawienie się przy frazie ze słowem „najgorszy” dobrze wpłynie na jakąkolwiek markę?

wykluczenia reklam Google adwords

I kończymy błędem trzecim, z którym wielu z Was się pewnie nie zgodzi. Używanie fraz zbyt ogólnych. Najprościej oczywiście zareklamować się na „buty”, „spodnie” i „czapki”, ale czy macie ofertę i budżet powodujące, że ta reklama ma sens? Jeśli w Twoim asortymencie znajdują się wspomniane buty dla każdego i w każdej cenie, to śmiało, reklamuj się. Jednak jeśli masz zawężony asortyment z określonej półki cenowej, to lepiej te najbardziej ogólne frazy sobie odpuść. Zwłaszcza, że słowa te są w stanie zużyć tysiące złotych miesięcznie, więc z dużą dozą prawdopodobieństwa pochłoną znaczną część Twojego budżetu zostawiając niewiele na inne grupy reklam.

Podsumowując, raz jeszcze zapraszam na naszego bloga gdzie poznacie łącznie 10 najczęstszych błędów w działaniach reklamowych!

6. Przykładowe wyniki skuteczności reklamy tekstowej.

Pierwszy – sklep z branży kosmetycznej, ale nie zajmujący się sprzedażą finalnego produktu. Wąska grupa docelowa, dość niszowa branża. Przebudowaliśmy wcześniejsze kampanie i zamiast reklamowania „sklepu” wzięliśmy na tapetę konkretne produkty. Niby rzecz oczywista, lecz na opłacalność wpłynęła bardzo wymiernie. W styczniu, a nie jest to najlepszy miesiąc na sprzedaż internetową, wydaliśmy 450 zł – mówiłem, że to niszowa branża – co dało 4076 zł w sprzedanych produktach. Zwrot z wydatków reklamowych? 905%! I choć oczywiście nie wszystkie kampanie przynoszą tak dobre wyniki, to skupienie się na kilku najskuteczniejszych efektywnie podnosi sprzedaż!

Przykład drugi – dla sklepu militarnego spróbowaliśmy oprzeć sprzedaż nie o rodzaj produktu, lecz o producenta. Właściciel miał pewne opory ze względu na brak rozpoznawalności tychże marek i jego obawy częściowo się potwierdziły. Mimo sporego budżetu w minionym miesiącu kampania wydała jedynie 460 zł. Dlaczego zatem o niej mówię? Bo przyniosła sprzedaż na poziomie prawie 12 tysięcy złotych osiągając ponad 2500% zwrot z wydatków! Potencjał kampanii – prawie żaden, bo składa się na nie wiele niepopularnych fraz przegrywających z mocniejszymi markami i grupami produktowymi. Wynik? Kosmiczny bo trafia w idealnie sprecyzowaną grupę docelową.

I ostatni przykład – tym razem z branży B2B. Sklep oferujący wyposażenie do warsztatów samochodowych wcześniejsze kampanie opierał głównie na tym haśle – wyposażenie warsztatu. Ewentualnie dorzucano do tego najpopularniejsze narzędzia i maszyny. Warto jednak było się zawęzić i wejść w niszę. Wynik? Kampania, która w styczniu wygenerowała niecałe 140 przejść na stronę za 77 złotych przyniosła sprzedaż na poziomie 1250 zł, co dało zwrot z wydatków reklamowych przekraczający 1600%.

Jak widzicie warto szukać swojego obszaru i swojej niszy. Pewnie nie zawsze się da, ale warto próbować i nie trzeba ograniczać się do dwóch najpopularniejszych grup. Tak jest łatwo, ale nie zawsze opłacalnie.


[mks_button size=”large” title=”Dowiedz się więcej: linki sponsorowane dla sklepu internetowego” style=”squared” url=”https://traffictrends.pl/reklama-tekstowa-adwords/” target=”_self” bg_color=”#4c345b” txt_color=”#fff;” icon=”” icon_type=”” nofollow=”0″]

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Jak wykorzystać reklamy tekstowe Google AdWords w sklepie internetowym?”

  1. Witam. Jak to ładnie ubrane w słowa. „Zwrot z wydatków reklamowych” . Pytanie jaka marża na produkcie i jaki koszt obsługi każdego zamówienia ? „wydaliśmy 450 zł – mówiłem, że to niszowa branża – co dało 4076 zł w sprzedanych produktach.”
    Czy z takiego działania wystąpił zysk?
    Proszę o odpowiedź.

    • Stworzony materiał miał mieć charakter jak najbardziej uniwersalny. ROAS takim parametrem właśnie jest. Czy w Pana przypadku nastąpił zysk? Przy 20% marży – tak. Nawet doliczając koszt obsługi zamówienia. Przy marży 10% – nie. To już jest kwestia indywidualna, dlatego bardzo dobrą praktyką jest określanie docelowego ROAS na początku działań.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!