Jak zwiększyć sprzedaż przed sezonem ślubnym?

E-commerce

Jeśli powoli zaczynasz nucić refren szlagierowego numeru „Windą do nieba” lub miejsce ulubionych magazynów modowych zastępują te o tematyce ślubnej, to wiedz, że tworzysz jedną z około dwustu tysięcy polskich par, które postanowią w bieżącym roku zawrzeć związek małżeński. I choć dla Ciebie to wspaniały, szczęśliwy czas, to dla wielu innych osób jest to okres wytężonej pracy i ponadprzeciętnych zysków.

Tak, tak! Rynek ślubny w Polsce rośnie w każdym roku, a coraz większą jego część stanowi sprzedaż intenetowa! I choć wokół ślubów istnieje wiele usług, których sprzedaż buduje się w sposób tradycyjny, to spora część rynku już przeniosła się do internetu. Profile facebookowe kamerzystów? Walka o frazę „garnitury ślubne”? Kampanie nastawione na sprzedaż zaproszeń, winietek, księgi gości…? Nie można już ograniczać się do działań offline i właśnie dlatego przygotowaliśmy zbiór porad na sezon ślubny – dla sprzedawców, nie dla młodych par!

Przyszli nowożeńcy szukają porad

Jak zawsze zachęcamy, by „wejść w buty” swoich Klientów. Dla nich ślub i wesele, to wyjątkowe chwile i jeden z najważniejszych dni w życiu. Dlatego nie dziwi fakt, że bardzo szybko zaczyna się proces researchu i szukania ważnych informacji, inspiracji i porad. Bezwzględnie musisz się na to przygotować zapełniając swoją stronę treścią przydatną, ekspercką i pomocną!

Takie podpowiedzi mogą być nie tylko przydatne dla przyszłych Klientów, ale mogą rozpocząć bardzo udane transakcje. Zarówno jeśli skupisz się na przyszłej parze młodej:

Jak i na gościach weselnych:

Dlatego na bieżąco twórz treści poradnikowe i podpowiedzi dla młodej pary udostępniając je w przejrzystej i łatwej formie. Jeśli posiadasz szeroki asortyment pozwalający udekorować salę weselną i Kościół, to masz okazję na wygenerowanie tą strategią wielu transakcji o atrakcyjnej łącznej wartości. Udowodnij, że jesteś ekspertem w swoim fachu, a na pewno przełoży się na to wzrost przychodów.

Co więcej, tworząc content możesz wciągnąć swoich potencjalnych Klientów do konwertującej zabawy. Możesz np. zorganizować quiz, którego efektem będzie zaproponowanie odpowiedniego produktu!

Źródło: Shutterfly.com

Przyszli nowożeńcy mają spójne zainteresowanie

Niełatwym zadaniem jest pobudzenie potrzeb zakupowych poprzez dotarcie do grupy docelowej. Nie każdy chwali się swoimi ślubnymi planami w mediach społecznościowych, więc i kampania na osoby ze statusem „Zaręczony” nie pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjału sprzedażowego. Na szczęście istnieje jednak kilka tricków, które możesz wykorzystać promując swój biznes w internecie.

Zastanów się przez chwilę czego na kolejnych etapach szukają przyszli nowożeńcy?

– sali weselnej

– obrączek

– inspiracji sukni ślubnej

– pomysłu na pierwszy taniec

– porad dotyczących organizacji wesela

Serwisy agregujące oferty i inspirujące do zakupów ślubnych żyją głównie z odwiedzin osób planujących ślub i wesele. Możesz zatem spersonalizować przekaz reklamowy i umieścić swoje graficzne reklamy na stronach i filmach dotykających daną tematykę. Baner odwołujący się do danego kroku („Masz już piękną suknię…”) i zapowiadający krok kolejny, który można zrealizować w Twojej firmie („…, ale nie zapomnij o równie pięknych zaproszeniach!”) przyniesie Ci sporo ruchu, który potem możesz skutecznie konwertować.

Źródło: polki.pl

Przyszli nowożeńcy chcą realizować swoje potrzeby

Oczywiście w procesie sprzedaży nie musisz skupiać się na samym pobudzaniu potrzeb. Podpowiedzi, inspiracje i reklamy w obcych serwisach pozwolą Ci osiągnąć ten efekt, ale nie możesz zapominać o realizacji potrzeb licznie wykazywanych przez przyszłe młode pary. Praktycznie przez cały rok wyszukiwarka Google przeżywa oblężenie fraz ślubnych i weselnych i musisz z niego korzystać na bieżąco. Frazy związane z zaproszeniami, winietkami, kwiatami, prezentami, filmami, zespołami i wszystkim innymi rzeczami, o których młoda para musi pomyśleć mają setki i tysiące wyszukań.

Ten kanał sprzedaży jest najbardziej oczywisty i najskuteczniejszy, ale mimo to bardzo często omijany. Optymalizacja kampanii i dostosowanie jej do realnego harmonogramu zakupów (a nie tylko „rozglądania się”), który znasz na pewno lepiej od nas może tutaj zdziałać wiele i podnieść wyniki sprzedażowe Twojego sklepu.

Przyszli nowożeńcy wymagają ponadprzeciętnej obsługi

Nadal bardzo rzadko w sklepach internetowych przykłada się dużą wagę do obsługi. Szkoda, bo to właśnie zbudowanie bardzo dobrej reklacji z Klientem może podnieść wynik sprzedażowy i doprowadzić do kolejnych transakcji lub rekomendacji Twojego sklepu. Planując poprawę efektywności tego elementu musisz jednak pamiętać o tym, że współpracujesz z Klientem działającym w stresie i pod sporą presją, który na dodatek nie ma bogatego doświadczenie w tym zakresie. Nie sprzedajesz tej osobie kolejnej pary butów, czy nowego telefonu – sprzedajesz mu część wymarzonego dnia. Jest to dla Ciebie pewne zagrożenie, ale i wielka szansa dzięki większej niż zwykle otwartości na Twoje pomysły i porady.

Co możesz zrobić by spróbować zwiększyć sprzedaż? Spróbuj choćby wcielić się w rolę „internetowego organizatora wesela”. Możesz do pierwszej zamówionej w Twoim sklepie paczki dołożyć Planer Ślubny i wpisać do niego rzeczy, o których para młoda musi pamiętać, wykreślając tylko tą, którą „załatwiła” u Ciebie, a po kilku dniach napisać wiadomość z pytaniem o wrażenia i o to, czy w czymś jeszcze możesz pomóc i doradzić. Tworząc pewien wzorzec zachowań młodych par i kolejności zakupów w Twoim sklepie, będziesz w stanie skupić się na maksymalizacji pierwszego etapu i dosprzedaży na etapach kolejnych.

Kończąc

Pamiętaj, że sezon ślubny trwa cały rok, a biznes wokół niego kwitnie i rozrasta się bardzo dynamicznie. Możesz przejąć jego kawałek dzięki spójnej strategii, eksperckiemu podejściu i maksymalizacji aktywności na pierwszych etapach – tak by przyszła para młoda stała się Twoim lojalnym Klientem podążającym za poradami i podpowiedziami Twojego autorstwa.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Piotr Urbaniak

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!