Blog Traffic Trends
shipping

Kolejne zmiany w Google Shopping

Google szykuje kolejne zmiany dla reklamodawców korzystających z kampanii Google Shopping. Od 26 czerwca 2017 r. produkty, których wartości atrybutów „shipping_weight” [waga_przesyłki] i „shipping” [dostawa] będą przekraczać maksymalne limity, nie zostaną zakceptowane w Google Merchant Center. Maksymalne wartości atrybutów zostały określone przez Google w zaktualizowanej specyfikacji pliku danych produktowych.

W przypadku polskich reklamodawców są to limity:
● „shipping” [dostawa]: 1-5000 PLN
● „shipping_weight” [waga_przesyłki]: 1–1000 kg

Dodatkowo reklamodawcy, którzy wymagają minimalnej kwoty zamówienia, zobowiązani są do jej określenia w ustawieniach kosztów dostawy.

Dodaj komentarz

Natalia Nowicka

Guru w dziale AdWords, team leaderka na co dzień dbająca o każdy aspekt działania kampanii SEM i sprawną pracę zespołu. Nie ma kwestii technicznej, z którą by sobie nie poradziła. W pracy bardzo praktyczna, prywatnie lubi się rozmarzyć - najchętniej nad dobrym reportażem lub snując plany dalekich zamorskich podróży. Do końca pozostaje jednak konsekwentna - kocha Islandię i muzykę Sigur Rós.

ZROBIMY COŚ RAZEM?


Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy