Kolejne zmiany w Google Shopping

Natalia Nowicka

Kampanie reklamowe | 2017-06-02 | 1 min czytania

Kolejne zmiany w Google Shopping

Google szykuje kolejne zmiany dla reklamodawców korzystających z kampanii Google Shopping. Od 26 czerwca 2017 r. produkty, których wartości atrybutów „shipping_weight” [waga_przesyłki] i „shipping” [dostawa] będą przekraczać maksymalne limity, nie zostaną zakceptowane w Google Merchant Center. Maksymalne wartości atrybutów zostały określone przez Google w zaktualizowanej specyfikacji pliku danych produktowych.

W przypadku polskich reklamodawców są to limity: ● „shipping” [dostawa]: 1-5000 PLN ● „shipping_weight” [waga_przesyłki]: 1–1000 kg

Dodatkowo reklamodawcy, którzy wymagają minimalnej kwoty zamówienia, zobowiązani są do jej określenia w ustawieniach kosztów dostawy.

Natalia Nowicka

Guru w dziale AdWords, team leaderka na co dzień dbająca o każdy aspekt działania kampanii SEM i sprawną pracę zespołu. Nie ma kwestii technicznej, z którą by sobie nie poradziła. W pracy bardzo praktyczna, prywatnie lubi się rozmarzyć - najchętniej nad dobrym reportażem lub snując plany dalekich zamorskich podróży. Do końca pozostaje jednak konsekwentna - kocha Islandię i muzykę Sigur Rós.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!