Konkurencja Cię znienawidzi! TOP5 działań reklamowych dla producentów mebli!

SEO SEM Social Media

Udział w organizowanych cyklicznie wydarzeniach i targach branżowych skierowanych dla producentów i sprzedawców mebli Cię nie satysfakcjonuje? A może oczekujesz czegoś więcej, niż stale powiększającej się prowizji za sprzedaż mebli przy wykorzystaniu popularnych portali ogłoszeniowych? Na pewno powinieneś zainteresować się rozbudowaniem Twojego sklepu internetowego na własnych zasadach. Wspomniana tytułowa konkurencja już od lat wykorzystuje liczne działania marketingowe, więc dlaczego zatem masz zwlekać chociażby jeden dzień dłużej? Zacznij od pięciu wskazówek, które znajdziesz poniżej.

#1 Przedstaw swoje meble w kampanii produktowej

Nie od dziś wiadomo, że Google daje szerokie możliwości reklamodawcom, ale jak wszędzie – trzeba wiedzieć, jak z nich korzystać, aby zwrot z nakładów na reklamę był satysfakcjonujący.

W kampanii produktowej najważniejszą rzeczą, na jaką powinieneś zwrócić uwagę jest plik produktowy. Jeśli będzie przygotowany zgodnie ze standardami, o których mówi Google możesz być pewien, że jakość twoich reklam, pokazujących się w wynikach wyszukiwania Google, będzie lepsza od konkurencji. Dzięki optymalizacji pliku oraz wybraniu do kampanii najlepiej sprzedających się produktów będziesz w stanie niższym kosztem wyświetlać się tuż obok, albo i zamiast konkurencji.

Jak powinien wyglądać prawidłowy plik produktowy? Ważne abyś przygotowując go pamiętał o kilku czynnościach:

  • sprawdź, czy produkty oznaczone są jako aktywne,
  • uzupełnij dane producenta,
  • przypisz odpowiedni termin wysyłki,
  • nadaj produktom kody GTIN (Global Trade Item Number, w Polsce najczęściej będzie to kod EAN)

Zacznij od ustalenia miesięcznego budżetu, jaki zamierzasz przeznaczyć na kampanię produktową w Google. Następnie spróbuj zmierzyć ROAS, czyli docelowy zwrot z nakładów na reklamę, który będzie wyznacznikiem w podejmowanych przez Ciebie działaniach. Teraz kolej na pracę przy systematycznej optymalizacji kampanii w postaci monitorowania słów kluczowych, widoczności oraz pozycji reklamowej. Zacznij od kilkunastu produktów, które najlepiej sprzedają się w Twoim sklepie, czy też takich, które przyniosą Ci najwięcej dochodu. Eksperymentuj z budżetem, jednak pamiętaj, że kampania stale uczy się zachowania użytkowników i nie dopuszczaj do przerw z powodu braku budżetu na koncie reklamowym!

#2 Lubię to! – sprzedaj meble przez media społecznościowe

Ustalenie odpowiedniej strategii komunikacji na Facebooku, czy też Instagramie, jest kluczowe. Nie działasz w mainstreamowej branży odzieżowej, nie sprzedajesz produktów FMCG, natomiast specjalizujesz się w dostarczaniu ładnych i często drogich mebli, gdzie klient dwa razy musi przemyśleć decyzję zakupową. Identyfikacja wizualna, spójność oraz zaplanowany harmonogram wiadomości publikowanych w mediach społecznościowych sprawia, że z miesiąca na miesiąc możesz oczekiwać większych zasięgów oraz reakcji pod postami, budując tym także zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Wiem jednak, że to, czym jesteś najbardziej zainteresowany to sprzedaż w sklepie i czy w ogóle warto brać ten kanał sprzedażowy pod uwagę.

Dla jednego klienta zajmującego się produkcją i sprzedażą mebli mamy okazję prowadzić – obok innych działań marketingowych – pełną komunikację na Facebooku. Poniżej przedstawiam raport sprzedaży za ostatnie trzy miesiące.

Ponad 10 tys. złotych przychodu oraz prawie 800 nowych użytkowników.

Porównując ten sam okres z zeszłym rokiem, gdzie działania w tym kanale nie były prowadzone – przychody wzrosły o 600%, z czego liczba nowych użytkowników o ponad 150%.

Wskazówki:

Warto korzystać z profesjonalnych sesji zdjęciowych z wykorzystaniem produktu. Nakład poniesiony na ich przygotowanie na pewno zwróci się w przyszłości. Będziesz mógł wykorzystać tak przygotowane zdjęcia zarówno w sklepie, we wpisach blogowych, ale także w codziennej komunikacji na Facebooku czy też Instagramie.

Budżet ma znaczenie – od dłuższego czasu dotarcie do nowego odbiorcy nie jest możliwe jeśli nie przeznaczamy odpowiedniego budżetu na promocję fanpage, jak i każdego posta z osobna. Budżet w wysokości 250 zł miesięcznie powinien dostarczyć wam ok. 1000 nowych fanów w ciągu miesiąca, co przełoży się także proporcjonalnie na odwiedziny w Twoim sklepie.

Pamiętaj o cyklicznych konkursach! Jest to ogromne narzędzie do zwiększania zasięgów, szybkiego przyrostu liczby fanów, co może spowodować więcej przejść do sklepu:

Facebook jednakże nie powinien być głównym kanałem zwiększającym sprzedaż w sklepie internetowym, ale na pewno tani ruch i niskie koszty prowadzenia własnej strony będą idealnym dopełnieniem pozostałych działań marketingowych.

#3 Opisz swoje meble lepiej, niż konkurencja.

W sklepie wykorzystujesz opisy produktów, które otrzymałeś od producenta? Czy może powielasz treść poradnikową od innych, bardziej znanych sklepów? Błąd! Z roku na rok content jest coraz ważniejszy i jest parę tricków, które pomogą Tobie lepiej przygotować się do tego tematu, a także zacząć dostarczać z czasem treść, która pomoże w zdobywaniu ruchu w sklepie.

Jak więc tworzyć content, aby pozyskać świeży ruch organiczny stosunkowo niskim kosztem? Niezależnie od tego, czy dopiero planujesz otworzenie własnego sklepu z meblami, czy posiadasz już w bazie kilka tysięcy produktów, które czekają na potencjalnych kupujących warto zacząć od stworzenia listy podstron, które muszą być dobrze opisane. Możemy tutaj rozgraniczyć – opisy kategorii, opisy poszczególnych produktów, czy wpisy dodawane na bloga, bądź w formie aktualności. Jeśli korzystasz już z opisów i sam nie jesteś ich autorem, możesz być przekonany, że są powielone i w internecie znajdziesz dziesiątki sklepów wykorzystujących tą samą treść. Dobrym narzędziem, z którego powinieneś skorzystać na samym początku jest na przykład https://www.copyscape.com – dzięki niemu sprawdzić, gdzie w sklepie występują duplikaty i czym zająć się w pierwszej kolejności.

Głównym celem tworzenia contentu będzie zwiększenie ruchu organicznego oraz konwersji. Ważne dla maksymalizacji efektu jest odpowiednie dopasowanie frazy do podstrony w witrynie.

Często może pojawić się pytanie – czy dla takiego samego modelu krzesła występującego w różnych kolorach muszę tworzyć unikalny opis? Ogromna ilość asortymentu również nie pomaga w zmotywowaniu się do pisania. Warto zdać sobie sprawę, że każdy jeden opis będzie przybliżał Cię do upragnionego celu – większej widoczności w wyszukiwarce i większej widoczności sklepu, co powinno być wystarczającą zachętą.

Jak tworzyć opisy kategorii, produktów oraz strony głównej?

  • strona główna jest wizytówką firmy. Warto zadbać o odpowiedni opis, który przybliży każdemu, czego może spodziewać się poruszając się po kategoriach w sklepie,
  • opisy kategorii oraz produktów powinny być długości ok. 1000 znaków ze spacjami,
  • opisy powinny być tworzone przede wszystkim dla użytkownika – Twojego potencjalnego klienta

Kluczem do sukcesu jest tworzenie opisów zawierających określone wyrażenia, które sprawią, że Twój sklep będzie widoczny na więcej słów kluczowych w wyszukiwarce.

Tworząc opis pod nowe modele krzeseł, które dopiero wprowadzasz do sprzedaży nie warto umieszczać w tekście wyrażenia “Krzesło XYZ”, a skupić się na jego cechach. Prawidłowy opis produktu powinien zawierać więc wyrażenia: “Stylowe krzesło XYZ”, czy “Tanie krzesło do salonu J123”. Klienci bowiem nie znają się na konkretnych modelach, zwłaszcza, jeśli to oznaczenia wewnętrzne, przez co jest prawie pewne, że nikt nie wpisuje takiej frazy w wyszukiwarkę.

Podobnie będzie więc z fotelami, czy hokerami, gdzie użycie frazy “hoker”, czy “hokery” może być niewystarczające. Warto więc urozmaicić opisy o parametry, takie jak kolor, materiał, czy przeznaczenie, na przykład “Modne hokery do restauracji”, czy kusząc się o typowy long tail “Modne czarne hokery do restauracji”.

Podobną zasadę można zastosować przy tworzeniach kart produktu:

Warto także przed stworzeniem jakiegokolwiek opisu użyć narzędzi sprawdzających ilość wyszukiwań na poszczególne frazy oraz trendy, na przykład Google KeywordPlanner, czy Google Trends. Nieco bardziej zaawansowanym narzędziem będzie Google Search Console, którego jeśli jeszcze nie znacie – zainteresujcie się nim jak najszybciej!

#4 Systematycznie doradzaj klientom. Zacznij prowadzić bloga

Temat zbliżony do tego z poprzedniego punktu, jednak tutaj skupimy się bardziej na Twojej wiedzy oraz sposobie jej przekazywania. Przeglądając mniejsze sklepy meblowe jedną z bardziej rażących rzeczy jest właśnie brak sekcji aktualności, czy też brak bloga, co w dzisiejszych czasach, w dobie contentu jest poważnym błędem. Poświęć kilka godzin w ciągu miesiąca, aby napisać dwa lub trzy artykuły o tym, o czym znasz się najlepiej.

Opinia, która wyrażona jest przez żywą osobę jest o wiele bardziej skuteczna, niż zauważony przez klienta baner reklamowy, czy reklama produktowa. Przed rozpoczęciem pisania warto przeanalizować: ofertę sklepu, produkty, które sprzedają się najlepiej – bestsellery oraz ustawione cele sprzedażowe i aktualną popularność treści. W każdym z artykułów warto umieszczać odnośniki do opisywanych produktów oraz podobnie jak w przypadku opisów kategorii i produktów – zawrzeć słowa kluczowe w wariancie ścisłym i odmienionym.

Przykłady tematów, które stawiają firmę w roli eksperta, a jednocześnie pomagają w budowaniu ruchu organicznego:

  • TOP5 – stoły do restauracji!
  • Jak wybierać krzesła do jadalni?
  • Sposób na udane Święta – modne stoły na każdą kieszeń!

Jak już skończą się Tobie pomysły i myślicie, że napisaliście już wszystko o swoim asortymencie, warto skorzystać z pomocy w postaci strony https://answerthepublic.com. I tak sprzedając krzesła drewniane możecie posiłkować się przedstawionymi tam tematami nawiązującymi do danego produktu/wyrażenia. Oprócz wpisów stricte produktowych warto w swoim cyklu skupić się na takich, które będą wartością dodaną dla klienta. Nie sprzedawaj we wpisie niczego na siłę. Spraw, że klient po przeczytaniu artykułu będzie chciał dalej przeglądać sklep z nową wiedzą, którą właśnie przekazałeś.

Więcej o contencie będziecie mogli się dowiedzieć podczas wrześniowego wydarzenia TrafficDay w Warszawie, gdzie poruszane będą najważniejsze zagadnienia z branży e-commerce!

#5 Samodzielnie zwiększ ruch organiczny bez fachowej wiedzy

Pozycjonowanie zostawiłem na sam koniec, jednak to właśnie działania optymalizujące wykonywane pod wyszukiwarkę sprawiają, że po paru miesiącach będziecie mogli obserwować falę zdrowego ruchu napływającego do Twojego sklepu. W punktach poniżej, dla uproszczenia, znajdziesz checklistę, która umożliwi Tobie podjęcie niezbędnych działań od ręki:

  1. Certyfikat SSL – koniecznie wgraj go jak najszybciej – w 2018 roku Google faworyzować będzie sklepy, które są w pełni zabezpieczone. Te zaś, które nie posiadają magicznej kłódki w pasku adresu sklepu w przeglądarce będą oznaczane jako strony niebezpieczne, co skutecznie zniechęci potencjalnego klienta do robienia zakupów,
  2. Google Search Console – zaznajom się z zakładką Analityka Wyszukiwania, gdzie znajdziesz propozycję słów kluczowych, na których warto skupić się przy tworzeniu treści. Jeśli nie założyłeś jeszcze konta w GSC zrób to jak najszybciej. To prawdziwa kopalnia wiedzy, która pomoże Tobie chociażby w dobieraniu wyrażeń pod tworzony content,
  3. Sprawdź meta-tagi – czy aby na pewno każda podstrona ma te parametry uzupełnione? Niech nazwa produktu będzie jak najbardziej opisowa, powinna pojawiać się na samym początku tagu według schematu: produkt-kategoria-nazwa sklepu tj. Stół do salonu dębowy – Stoły do salonu – XYZ,
  4. Stwórz wizytówkę Google Moja Firma – sprzedajesz meble także w sklepie stacjonarnym, chcesz dotrzeć do osób, którym w telefonie komórkowym pokażą się najbliższe sklepy z krzesłami do kuchni w okolicy? Wizytówka w Google to także możliwość budowania marki oraz zbierania pozytywnych opinii.

Wdrożenie tych paru działań marketingowych na pewno sprawi, że Twój biznes będzie rozrastał się znacznie szybciej. O ile tworzenie treści może wydawać się czasochłonne, podobnie jak umiejętne i kreatywne prowadzenie własnej strony na Facebooku, z czasem zwróci się w postaci większej rozpoznawalności sklepu. Inwestowanie w wiele kanałów dotarcia do klientów jednocześnie na pewno przyspieszy Twój rozwój. Zrób to jednak w sposób przemyślany i stale korzystaj z wiedzy, którą dostarcza Google Analytics i na jego podstawie podejmuj dalsze kroki.

Dodaj komentarz

3 odpowiedzi na “Konkurencja Cię znienawidzi! TOP5 działań reklamowych dla producentów mebli!”

  1. Wizytówka GMF w przypadku sklepu internetowego ma ogromny potencjał, ale trzeba się uważnie zastanowić nad sposobem linkowania produktów, a także nazwą wizytówki, aby przypadkiem nie zacząć sobie takim rozwiązaniem kanibalizowania ruchu jaki by normalnie przypadł w udziale kanałowi organicznemu.

    • Zgadzamy się! 🙂 Wizytówki Google Moja Firma to świetne narzędzie nie tylko do promowania naszych produktów, ale również budowania zaangażowania i swego rodzaju rzetelności naszej marki (po ostatnich aktualizacjach, gdzie możemy odpowiadać na pytania użytkowników, wprowadzając swoiste Q&A). Jednak tak jak w przypadku innych kanałów – tutaj także warto pamiętać, by zachęcić użytkownika do przejścia na naszą stronę, dzięki czemu – jak sam zauważyłeś – nie stracimy ruchu, ale będziemy go systematycznie zwiększać.

  2. Myślę, że tekst może wciągnąć nawet kogoś, kto nie jest producentem mebli. Nie znam żadnego producenta mebli, ale jakby kiedyś się to zmieniło, zachęcę do przeczytania tego tekstu. Każdy producent mebli obowiązkowo musi się z nim zapoznać.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Joachim Synoradzki

Joachim Synoradzki

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!