Kurs Google Analytics cz. 3 – Plan działania, ustalenie priorytetów, full customer journey

E-commerce

Zanim przystąpisz do pracy z Google Analytics powinieneś opracować swój szczegółowy plan biznesowy i sprecyzować swoje cele. Takie podejście sprawia, że Analytics przestaje być trudny i skomplikowany, a istotne informacje same zaczynają rzucać się w oczy. Poniżej prezentuję własny sposób korzystania z tego narzędzia.

CO JEST CELEM BIZNESU E-COMMERCE?

Każdy sklep internetowy czy komercyjna strona www ma swój cel, nawet jeśli na samej stronie nie jest on widoczny, co zresztą zdarza się stosunkowo często. Celem witryn e-commerce jest:

  1. sprzedać coś – doprowadzić do tego, że użytkownik złoży zamówienie,
  2. uzyskać dostęp do użytkownika – po to aby się z nim komunikować – np. zapisanie się na newsletter,
  3. poinformować, nauczyć czegoś, wpłynąć na opinię użytkownika – w celu zbliżenia użytkownika do decyzji o kupnie z punktu 1,
  4. utrzymać dobrą relację z użytkownikiem – po to aby wracał i ponownie kupował.

Należy zwrócić uwagę, że w każdej z tych 4 sytuacji mamy do czynienia z zupełnie innym użytkownikiem. Mają oni różne cele i intencje, więc należy do nich kierować różne przekazy. Użytkowników należy mierzyć różnymi metrykami.

Właśnie poszerzyłeś swoje horyzonty i już nigdy nie spojrzysz na raporty Analytics tak jak kiedyś.

Sytuacja ta wygląda dokładnie tak samo od strony klienta:

Twój biznes chce Klient chce
sprzedać coś kupić
uzyskać dostęp do użytkownika obcować z ofertami i sprzedawcami interesującego przedmiotu
poinformować, nauczyć, wpłynąć na opinię użytkownika poznać i zrozumieć ofertę
utrzymać dobrą relację z użytkownikiem cieszyć się z zakupu

FULL CUSTOMER JURNEY

Ania chciała kupić dobre słuchawki. Nie znała rynku, miała tylko kilka strzępków informacji. Wiedziała, żeby nie kupować słuchawek Beats by Doctor Dre bo są zbyt modne i pretensjonalne. Wiedziała też, ile ma pieniędzy w portfelu. Ania nie znała nikogo, kogo mogłaby nazwać autorytetem w dziedzinie audio. Zaczęła od poszukiwania rankingów słuchawek. Po zapoznaniu się z kilkoma stronami www opisującymi rozmaite modele sprzętu, wiedziała już z czym ma do czynienia.

Na horyzoncie pojawiły się 2 marki, które dawały świetną jakość za rozsądne pieniądze. Ania rozpoczęła poszukiwanie opinii o jednej z nich. Trafiła na kilka wpisów blogowych, w których bardzo chwalono pewien konkretny model. Ania sprawdziła cenę tych słuchawek w swoim ulubionym sklepie. Okazały się dość drogie. Sprawdziła, czy jakiś inny sklep sprzedaje je taniej na Ceneo oraz czy nie ma dobrego egzemplarza z drugiej ręki na Allegro. Po tym wszystkim zdecydowała się na wybór innego modelu, który znalazła w porównaniu zamieszczonym na stronie jednego ze sklepów internetowych. Sporo tańszy model różnił się od droższego tylko dołączonymi akcesoriami. Ania kupiła słuchawki w tym sklepie, bo miał dobre opinie i obiecywał wysyłkę jeszcze w ten sam dzień.

Tak właśnie może wyglądać dzisiejsza podróż klienta. Od pojawienia się pragnienia posiadania do decyzji o zakupie dzieje się naprawdę wiele. Cały proces rozgrywa się często poza sklepami. Jest to słabo zbadany i jednocześnie perspektywiczny obszar do przeanalizowania przez właścicieli sklepów.

W Google Analytics musisz dostrzegać i mierzyć tzw. Full Customer Journey

Jeśli do tej pory zwracałeś uwagę tylko na ilość wizyt, przychody i źródła odwiedzin, to omijała Cię cała zabawa. Poniżej pokazuję zupełnie inne podejście, obejmujące i modelujące cały realny proces zakupowy. Dla każdego z wyżej wymienionych czterech stanów, w których może znajdować się klient, przygotowałem najważniejsze wskaźniki (tak zwane KPI – Key Performance Indicators). Posługiwanie się tymi wskaźnikami i codzienna walka o ich poprawę z pewnością poprawi Twoje zyski i zmieni Twoje podejście do robienia biznesu.

1. POZNAWANIE

U klienta powstaje potrzeba, pragnienie. Wobec tego klient uczy się oferty, zbiera wiedzę, wyrabia sobie opinię.

Wskaźniki do śledzenia:

  1. wizyty i głębokość wizyt w sekcji informacyjnej,
  2. czas wizyt w sekcji informacyjnej,
  3. współczynnik odrzuceń stron z sekcji informacyjnej,
  4. ilość tzw. share‚ów społecznościowych stron z sekcji informacyjnej,
  5. ilość zapytań o szczegóły oferty – konwersja na cel wysłania formularza zapytania.

2. DOSTĘP DO UŻYTKOWNIKA

Klient jest gotowy na związanie się z marką, pyta o ofertę, zapisuje się na newsletter, zapisuje się na fanpage, jest gotowy na Twój marketing.

Wskaźniki do śledzenia:

  1. konwersja na subskrypcję na listę mailową,
  2. konwersja na zapytanie ofertowe.

3. SPRZEDAŻ

Klient kupuje, negocjuje warunki, porównuje ceny i ofertę.

Wskaźniki do śledzenia:

  1. przychody,
  2. współczynnik konwersji e-commerce,
  3. średnia wartość zamówienia,
  4. % porzuceń koszyka i innych kroków procesu zakupowego.

4. RELACJA

Klient obcuje z produktem, jest zadowolony, jest zły, ma wątpliwości, nie umie czegoś, ma reklamację, chce kupić więcej.

Wskaźniki do śledzenia:

  1. customer life time value
  2. wizyty w sekcji pomoc i reklamacje – specyficzne dla danego sklepu

Twój dashboard w Analytics powinien się składać właśnie z wyżej wymienionych metryk. Cała reszta informacji jest zazwyczaj zbędna. Wgryzanie się w pozostałe dane będzie czynnością wyjątkową, wykonywaną rzadko. Prawda, że łatwiej będzie śledzić 5-10 ważnych liczb, niż ich nieograniczoną ilość?

Oczywiście nie należy zapominać o kontrolowaniu bardzo ogólnych danych: liczby wizyt na stronie www, współczynnika odrzuceń, średniego czasu na stronie www.

CO MI DAJE TAKIE PODEJŚCIE?

Przede wszystkim pełne i realistyczne spojrzenie na własny biznes. Wbrew obiegowym definicjom, konwersja nie jest prostą wypadkową pomiędzy ilością wizyt w sklepie a ilością zakupów. Wizyty są zróżnicowane, ponieważ stoją za nimi różne motywacje. Nie uwzględnianie bardzo długiej fazy poznawczej (przez którą przechodzi niemal każdy klient przed zakupem) i skupianie się na intensywnej promocji skierowanej wyłącznie na fazę sprzedaży, nie może być gwarancją optymalnej konwersji. Mało tego, zaniedbanie relacji i dostępu do użytkownika mocno podniesie koszty sprzedaży. Marketing skupiony tylko na fazie sprzedaży nie wykorzysta wszystkich możliwości i mocno ograniczy Twoje zyski. Jeżeli Twój konkurent skupi się na fazie poznawania i sprawi, że potencjalni klienci przywiążą się do jego sklepu, Twoje działania marketingowe nie wystarczą, aby ich odzyskać. Dynamiczny rozwój Twojego biznesu wymaga zajęcia się każdym z wyżej wymienionych etapów drogi klienta.

CO JEST WAŻNE DLA MOJEGO SKLEPU?

To najlepiej wiesz Ty sam(a). Każdy produkt wymaga indywidualnego rozłożenia akcentów w prezentowanym tu cyklu kupowania. O ile część dotycząca sprzedaży będzie dla każdego produktu taka sama, o tyle faza poznawania może się różnić w zależności od stopnia złożoności i skomplikowania oferty, zaś faza relacji jest uzależniona od częstotliwości robienia zakupów oraz jakości Twojej obsługi posprzedażnej. Faza dostępu do klienta jest zawsze tak samo istotna, niezależnie od tego jakiego rodzaju produkt oferujemy.

JAKIE KONKRETNE KORZYŚCI ODNIOSĘ?

Po pierwsze, skupisz się na poprawie ważnych aspektów swojego biznesu, ponieważ nauczysz się je obiektywnie oceniać. Po drugie, będziesz mógł(mogła) świadomie kupować marketing dla swojego sklepu, trafnie dobierając jego formy i sposób komunikacji do odpowiednich faz cyklu zakupowego. W sumie uzyskasz znaczący wzrost skuteczności sprzedaży, a równocześnie będziesz dobrze wiedzieć, jakie są jego przyczyny. Pamiętaj o tym, że poszczególne fazy cyklu zakupowego są ze sobą powiązane: dobra promocja materiałów informacyjnych może znakomicie wpływać na sprzedaż, dobra relacja z klientem zaowocuje jego powrotem na kolejne zakupy, a subskrypcje newslettera pozwolą Ci promować kolejne produkty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

JAK WYBIERAĆ KANAŁY KOMUNIKACJI DLA RÓŻNYCH FAZ CYKLU ZAKUPOWEGO?

Tak jak zostało to już wcześniej wspomniane, powinniśmy stosować zróżnicowane komunikaty i kanały komunikacji. Ktoś, kto nie zna oferty obuwia sportowego, raczej nie kupi butów X klikając w banner, który je reklamuje. Ktoś, kto wie dokładnie jaki model chce kupić, nie będzie czytał poradnika dla początkujących biegaczy.

Poniżej znajdziesz przygotowany przez Google wykres, prezentujący znaczenie różnych kanałów w różnych fazach. Jest to przykład statystyczny i Twój biznes może wymagać innego podejścia. To, co jest tutaj istotne, to sama świadomość istnienia omawianych różnic.

Więcej tego typu informacji znajdziesz tu: thinkwithgoogle.com/[..]

Zanim przejdziesz do kolejnych rozdziałów, wypisz sobie co chcesz mierzyć i dlaczego. Co w Twoim biznesie jest najważniejsze? Czy zaprezentowane powyżej fazy drogi klienta do zakupu znajdują zastosowanie w Twojej branży?

Stwórz dokument opisujący to, co chcesz mierzyć.

Na bazie tego dokumentu będziemy dalej konfigurować Twój Analytics. Ten dokument przekażesz do działu technicznego, który pomoże Ci wdrożyć odpowiednie zmiany w sklepie. To będzie Twój drogowskaz. Nie musisz skupiać się na precyzyjnym nazywaniu tych wskaźników. W kolejnych rozdziałach poznasz ich fachowe nazwy. Teraz po po prostu wypisz, co jest najważniejsze, co chcesz śledzić i poprawiać.

Na tym koniec teorii. Przechodzimy do praktyki. Krok po kroku pokażę Ci, jak wcielić w życie to, co do tej pory przeczytałeś (przeczytałaś).

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!