Kurs Google Analytics cz. 6 – Segmentacja w Google Analytics – spojrzenie na użytkowników

E-commerce

Segmentacja polega na wydzieleniu części z całości. Mówiąc o segmentacji w Google Analytics można od razu doprecyzować, że wydzielamy część (segment) danych z całej puli danych. Przykładowo, zamiast analizować wszystkich użytkowników, możemy stworzyć segment zawierający tylko użytkowników korzystających z naszej strony www za pośrednictwem telefonów komórkowych. Segmentacji dokonujemy w celu bardziej szczegółowej analizy mniejszej porcji danych, a także dla porównania ze sobą różnych segmentów. Moglibyśmy na przykład sprawdzić, czy użytkownicy tabletów nie mają problemu z procesem zakupowym na naszej stronie, albo czy nasi stali klienci często zaglądają na naszego bloga.

Analytics udostępnia szereg standardowych segmentów. Nie powinny nam one jednak przesłaniać faktu, że segmentacja sama w sobie jest już kreatywną pracą marketera nad danym zagadnieniem. Innymi słowy, to Ty najlepiej wiesz, co chcesz sprawdzić, i konfigurujesz segmenty tak, aby znaleźć poszukiwaną przez siebie odpowiedź. W tym rozdziale nauczymy się korzystać z segmentów, tworzyć segmenty w Google Analytics, a także poznamy kilka przykładowych analiz.

Każdy, kto zapozna się z mechanizmem segmentacji, czyni zeń swoje podstawowe narzędzie analizy.

GDZIE SIĘ TO KONFIGURUJE?

Zaraz pod tytułem każdego z raportów znajdziesz powyższe menu. Domyślnie widzimy całość danych, czyli jeden segment „Wszystkie sesje”. W celu użycia mechanizmu segmentacji wystarczy kliknąć „+ Dodaj segment”. Pojawi się poniższe menu.

Na niebiesko zaznaczone są aktywne segmenty. Zróbmy pierwszy test. Kliknij w swoim Google Analytics 2 segmenty: „Sesje z konwersjami” i „Porzucone sesje”. Kliknijmy też „Wszystkie sesje” aby je wyłączyć, odznaczyć. Na koniec klikamy „Zastosuj”. Powinniśmy zobaczyć takie informacje.

Zanim przejdziemy dalej, zwróć uwagę na bardzo istotną informację pokazaną pod nazwami segmentów. W moim przykładzie jest to odpowiednio 1,10% oraz 69,70%. Jest to udział procentowy wybranego segmentu w całym ruchu na stronie www. Daje nam to 2 informacje:

  1. Jak duża jest skala zjawiska – czy segment jest znaczący i jest sens go w ogóle analizować,
  2. W przypadku niektórych analiz chcemy, aby nasze segmenty reprezentowały 100% danych – chcemy dokładnie podzielić całość pomiędzy wybrane segmenty.

Nasz mini test ma nam pokazać, jak wyglądają raporty po segmentacji.

Pierwsze, co rzuca się w oczy w raportach, to większa ilość danych. Otrzymujemy wszystkie metryki dla każdego z segmentów. W tym przykładzie mamy 2 segmenty. Jeśli ustawisz ich więcej, raporty odpowiednio wyświetlą krotność danych.

Oprócz standardowych segmentów możesz dodać także swoje, dowolnie skonfigurowane segmenty. To właśnie tutaj zaczyna się najlepsza zabawa.

JAK STWORZYĆ WŁASNY, INDYWIDUALNY SEGMENT?

W tym samym miejscu, gdzie włączamy i wyłączamy wybrane segmenty, znajduje się przycisk „+ Dodaj segment”. Po jego wciśnięciu pojawi się kreator.

W celu utworzenia własnego segmentu nadajemy mu nazwę oraz wybieramy kryteria, które mają zostać wzięte pod uwagę w naszym segmencie.

Możemy konfigurować i łączyć ze sobą kryteria nowego segmentu. Kryteria te podzielone zostały na kilka grup:

  1. Dane demograficzne, gdzie mamy możliwość ustalenia takich parametrów jak: płeć, wiek, język, Kategorie, Segmenty rynku, Lokalizacje.
  2. Technologia, gdzie ustawiamy informacje o m. in.: systemie operacyjnym, typie urządzenia do przeglądania Internetu, rozdzielczości.
  3. Zachowanie, gdzie ustawimy kryteria odbytych sesji, transakcji i czasu.
  4. Data pierwszej sesji to zakres dat, w których użytkownik pierwszy raz pojawił się na naszej stronie, np. data kampanii telewizyjnej itp.
  5. Źródła wizyt, gdzie ustawiamy informacje o wybranych kampaniach w mediach, źródłach i słowach kluczowych
  6. E-commerce, gdzie ustawiamy parametry związane ze szczegółami transakcji np. produkty, przychody, kategorie produktów.

Dla zaawansowanych dodano 2 funkcje:

  1. Warunki, gdzie możemy używać logiki przy łączeniu kryteriów (i, lub). Możemy także korzystać z całej bazy wymiarów Analytics, nie tylko tych pokazanych wyżej.
  2. Sekwencje, gdzie nasze kryteria możemy łączyć w sekwencje (coś musiało się stać wcześniej, a coś później). Możemy także korzystać z całej bazy wymiarów Analytics, nie tylko tych pokazanych wyżej.

Za pomocą tego kreatora możliwe jest stworzenie rozmaitych segmentów, np. obejmujący wszystkie kobiety, które pojawiły się na stronie www między styczniem a lutym, dokonały zakupów na co najmniej 200 zł i korzystają z tableta.

Każde z ustawień kryteriów przed zapisaniem możemy przetestować, klikając na dole przycisk „Przetestuj”. Dostaniemy wówczas informacje o procentowym udziale segmentu w całym ruchu na naszej stronie.

Po zapisaniu segmentu możemy go sobie włączyć i analizować tylko ten segment danych lub porównywać go z innymi.


Dla zaawansowanych

Z każdego segmentu możemy tworzyć listy remarketingowe w Google Analytics! Oznacza to, że możemy skierować reklamę np. tylko do użytkowników naszej strony www, którzy są kobietami i jeszcze nie zrobiły zakupów. Jedynym ograniczeniem jest Twoja kreatywność.


DO CZEGO UŻYWAĆ SEGMENTACJI W PRAKTYCE?

SEGMENTY ODZWIERCIEDLAJĄCE FULL CUSTOMER JOURNEY I NASZĄ STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ.

Poruszona w jednym z poprzednich rozdziałów historia o Full Customer Journeydotyczyła tego, jak biznes powinien zwracać uwagę na różne stany, w których znajduje się klient. Najciekawsza segmentacja będzie mapowała właśnie te zachowania. Proponuję stworzenie następujących segmentów:

  1. Window shoppers – brak zakupów – Zachowanie / Sesje >2; Zachowanie / Transakcje = 0
  2. Pojedynczy zakup – Zachowanie / Transakcje = 1
  3. Wielokrotny zakup – Zachowanie / Transakcje >1
  4. Fani marki – Zachowanie / Sesje > 5; Zachowanie / Transakcje >2; E-commerce / Przychody > 1000

Dlaczego taki podział? Dla znalezienia najlepszych strategii marketingowych prowadzących od Window shoppingu do Fanów marki. Można analizować, skąd przychodzą najlepsi klienci oraz jak korzystają z naszej strony. W zasadzie jednak wszystkie raporty Analytics przeglądane z włączonymi segmentami rodzajów klientów dadzą nam masę świetnych odpowiedzi.

SEGMENTY TRADYCYJNEGO MARKETINGU

  1. Kobiety – Dane demograficzne / Płeć
  2. Mężczyźni – Dane demograficzne / Płeć
  3. Młodzi klienci – Dane demograficzne / Wiek
  4. Dojrzali klienci – Dane demograficzne / Wiek
  5. Podział regionalny wg kontekstu – Dane demograficzne / Lokalizacja

Stosując segmentację ze względu na wiek, płeć i regiony możemy zbadać zachowania zakupowe dla różnych grup, porównywać je oraz sprawdzać liczność naszej aktualnej grupy docelowej.

Uwaga: dane demograficzne oraz te dotyczące zainteresowań obejmują tylko część Twoich użytkowników. Dla różnych kategorii może to być pomiędzy 10 a 20%.

SEGMENTY TECHNICZNE, OPTYMALIZACYJNE I KONTROLNE.

  1. Użytkownicy mobilni – Technologia / Urządzenia mobilne (w tym tablety) / Tak
  2. Użytkownicy mobilni mały ekran (telefon) – Technologia / kategoria urządzeń, Zawiera, mobile
  3. Użytkownicy desktop – Technologia / Kategoria urządzeń, Zawiera, desktop
  4. Użytkownicy Windows – Technologia / System operacyjny / Windows
  5. Użytkownicy Mac OS – Technologia / System operacyjny / Macintosh
  6. Użytkownicy podział na przeglądarki internetowe – Technologia / <Przeglądarka
  7. Użytkownicy porzucający koszyk – Zaawansowane / Warunki / Filtr, Sesja, Uwzględnij, Strona wyjścia, Zawiera, [adres do strony koszyka np. /koszyk]

Dlaczego właśnie taki podział? Dla ustalenia, czy istnieje korelacja pomiędzy rodzajem urządzenia, przeglądarki lub systemu operacyjnego używanymi przez klientów a współczynnikiem odrzuceń oraz konwersją e-commerce. W ten sposób np. łatwo sprawdzimy, czy nasza wersja mobilna spełnia wszystkie wymogi i czy użytkownicy jej rzeczywiście używają. Sprawdzimy też, czy w różnych systemach i przeglądarkach cała strona działa prawidłowo i ma podobne współczynniki dla całego ruchu na stronie.

Warto zwrócić uwagę na ostatni parametr, który możemy użyć do „odwrotnego” sprawdzenia naszej strony. Mając segment tylko tych użytkowników, którzy porzucili koszyk, możemy szukać w różnych raportach przyczyny tego zjawiska.

Segmentacja pozwala Ci wziąć pod lupę klientów i dowiedzieć się więcej o ich zachowaniach

Możesz dokonać dowolnej segmentacji, istotnej z perspektywy Twojego biznesu. Oprócz tego, co pokazałem powyżej, ciekawym pomysłem na segmentację jest podział ze względu na źródła ruchu na stronie. Mając osobne segmenty dla poszczególnych źródeł, np.: pozycjonowanie, adwords, facebook, mailing, możesz następnie porównywać zachowania użytkowników pochodzących z tych źródeł. Dowiesz się, który kanał w porównaniu z innymi działa lepiej, szybciej, wolniej, efektywniej itp.

Zakończmy ten rozdział przykładem bardzo użytecznej analizy:

CZY TWOJA STRONA DOBRZE DZIAŁA NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH?

Utwórz następujące segmenty:

  • Użytkownicy mobilni – Technologia / Urządzenia mobilne (w tym tablety) / Tak
  • Użytkownicy mobilni mały ekran (telefon) – Technologia / ategoria urządzeń, Zawiera, mobile
  • Użytkownicy desktop – Technologia / Kategoria urządzeń, Zawiera, desktop

Włączmy raport Zachowanie / Zawartość witryny / Wszystkie strony. W menu rozwijanym nad wykresem wybierz „Współczynnik odrzuceń” (nad wykresem po lewej stronie). Otrzymasz następujący raport:

Przede wszystkim zwróć uwagę na rozkład użytkowników na te 3 typy urządzeń. Mamy tu 86% osób z desktopów oraz około 13% z urządzeń mobilnych. 13% to już znacząca grupa potencjalnych klientów. Wobec tego nie można lekceważyć poprawności działania tej konkretnej strony www w wersjach mobilnych.

Na wykresie widzisz porównanie procentowe uciekinierów ze strony (straconych szans) na różnych typach urządzeń, od komórek po desktopy. Jako bazę możemy przyjąć linię niebieską, czyli desktop. Bardzo podobnie zachowują się użytkownicy desktopów i tabletów. Znacznie gorzej jest na małym ekranie komórek. W efekcie mamy powód do dalszej analizy tego stanu rzeczy: dlaczego użytkownicy komórek uciekają z tej strony www?

Teraz rzućmy okiem na tabelę poniżej wykresu i znajdźmy podstronę koszyka (w pole wyszukiwania po prawej stronie nad tabelą wpisz adres podstrony koszyka na Twoim sklepie). Sprawdźmy jaki % osób z różnych urządzeń ucieka nam z koszyka:

W przypadku tego sklepu nikt z urządzeń mobilnych nie ucieka z koszyka, bo żaden użytkownik tych urządzeń nie dotarł do koszyka. Jest to oczywista „czerwona lampka” i powód do natychmiastowej kontroli. Możliwe, że na komórkach i tabletach nie da się złożyć zamówienia lub dodać czegokolwiek do koszyka.

Zachęcam do dalszego korzystania z tej funkcji.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!