Od początku maja przez wszystkie wersje językowe Google przetoczyła się aktualizacja algorytmu wyszukiwarki. Zawsze tym niejawnym zmianom towarzyszyła pewna obawa – czy i jak wpłyną one na pozycje stron naszych Klientów. Na szczęście wiedząc, w którym kierunku zmierzają algorytmy wyszukiwarki, przyzwyczailiśmy się do tego, że „u nas na zielono”!
Od kilku lat większość kluczowych aktualizacji algorytmów promuje strony, które dbają zarówno o jak najlepszą optymalizację swojej struktury i kodu, a także rozwijają regularnie własny, unikalny i wartościowy content. Analizując setki stron internetowych łatwo i w tym miesiącu zauważyć korelację pomiędzy jakością optymalizacji i treści, a wynikami. Właściciele stron, którzy jeszcze nie uwierzyli w to, że treść na stronie naprawdę jest konieczna, notują spadki widoczności sięgające nawet 20-30%! Strony, które „poddały się” wzorcowej i bardzo skrupulatnej optymalizacji notują takie same wzrosty.
Poniżej przedstawiamy kilka przykładów wzrostów widoczności w procesie pozycjonowania sklepów internetowych, które potwierdzają dobrą pracę po stronie Klienta i wybranej przez niego Agencji ;)
Carrea.pl – wzrost liczby fraz w TOP3 o 54%, w TOP10 o 34% i w TOP50 o 40%
Sklepdorotka.pl – wzrost liczby fraz w TOP3 o 15%, w TOP10 o 12% i w TOP50 o 39%
Bludshop.com – wzrost liczby fraz w TOP3 o 20%, w TOP10 o 15% i w TOP50 o 21%
3xk.pl - wzrosty liczby fraz w TOP10 o 27% i w TOP50 o 20%
Szczegóły techniczne dotyczące zmian w algorytmie wyszukiwarki znajdziesz tutaj:
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157