Każdy z nas przyzwyczaił się do tego, że swoimi działaniami Google próbuje zająć jak największy obszar internetowego rynku. Kojarzenie tej marki z wyszukiwarką jest bardzo dużym uproszczeniem. Dziś Google to także portal społecznościowy, reklamy remarketingowe, nie wspominając już o nowinkach technologicznych projektowanych dla firmy z Mountain View. Pod koniec ubiegłego roku doświadczyliśmy w Polsce kolejnej próby ekspansji – porównywarka cenowa prezentująca swoje wyniki również w widoku wyszukiwania. Czy jest to szansa dla polskich sklepów? Oznacza to kryzys dla dotychczas znanych porównywarek? A może kolejna usługa, która nie będzie rozwijać się tak dynamicznie, jak przystało na Google?
Piotr Urbaniak na łamach MARKETER+ opisuje nową usługę Google Zakupy, a także punktuje szanse i zagrożenia jakie ze sobą niesie. Zachęcamy zapoznać się z całością artykułu pod tym linkiem: http://marketerplus.pl/teksty/artykuly/google-zakupy-szansa-wzrost-sprzedazy-sklepach-internetowych/