Blog Traffic Trends
Messenger dla reklamodawców

Messenger otwiera się na reklamodawców!

To, co było dotychczas domysłem i plotką, za kilka miesięcy może być rzeczywistością. W drugim kwartale 2016 roku reklamodawcy będą mieli okazję reklamowania się na jednym z najbardziej popularnych komunikatorów, jakim jest Messenger. Informacje o wprowadzeniu reklam potwierdza raport serwisu TechCrunch.

 

Dzięki nowym możliwościom reklamowym, firmy dotrą do swojego odbiorcy w sposób bezpośredni poprzez aplikację Messenger. Ma ona umożliwić wysyłanie reklam do konkretnych użytkowników Facebooka. Konieczny do spełnienia będzie jeden warunek – między firmą a odbiorcą musi zostać nawiązana wcześniej interakcja, np. użytkownik powinien napisać do firmy wiadomość za pomocą portalu, na którą firma powinna musi odpowiedzieć. Tylko w ten sposób nasz potencjalny odbiorca wyrazi zgodę na otrzymywanie reklam, ofert czy informacji o aktualnych promocjach. Dzięki temu społecznościowy gigant udostępni swoim klientom kolejne skuteczne narzędzie reklamowe i zwiększy szanse dotarcia z reklamą do dobrze określonej grupy docelowej, co więcej nie mającej marki za anonimową.

 

www.adweek.com

 

Messenger docelowo ma stać się również biznesową platformą, której funkcję można sprowadzić do biura obsługi klienta. To właśnie przez komunikator mamy w przyszłości otrzymywać wszelkie informacje odnośnie zamówień i przesyłek. Uzupełnieniem ma być dodatek na stronie internetowej – Messenger niebawem zacznie pełnić funkcję czatu dostępnego bezpośrednio z poziomu strony www.

 

Wszelkie szczegóły odnośnie reklam na Messengerze zostaną podane na najbliższej konferencji Facebooka. Tymczasem polecamy śledzenie naszego bloga, na którym znajdziecie sporo ważnych dla Was informacji i nie przegapicie żadnej innowacji, która jutro może pomóc w promocji Waszego biznesu!

Ilona Kozłowska

ZROBIMY COŚ RAZEM?

Napisz do nas, a przedstawimy szczegóły współpracy